More

TogTok

Mercati principali
right
Panoramica di u Paese
A Tailanda, ufficialmente cunnisciuta cum'è u Regnu di Tailanda, hè un paese situatu in l'Asia Sudueste. Copre una superficie di circa 513.120 chilometri quadrati è hà una pupulazione di circa 69 milioni di persone. A capitale hè Bangkok. A Tailanda hè cunnisciuta per a so cultura ricca, i paisaghji stupendenti è e tradizioni vibranti. U paese hà un sistema munarchicu cù u rè Maha Vajiralongkorn cum'è monarca regnante. U Buddhismu hè a religione predominante in Tailanda è ghjoca un rolu significativu in a furmazione di a cultura è a società. L'ecunumia di a Tailanda hè diversa è dipende assai da u turismu, a fabricazione è l'agricultura. Hè unu di i più grandi esportatori di risu in u mondu è pruduce ancu quantità significative di gomma, tessili, elettronica, automobili, ghjuvelli è più. Inoltre, attrae milioni di turisti ogni annu chì venenu à scopre e so belle spiagge, templi antichi cum'è Wat Arun o Wat Phra Kaew in Bangkok o siti storichi cum'è Ayutthaya. A cucina tailandese hè pupulare in u mondu per i so sapori unichi chì mischianu i sapori dolci-agro-piccante cù ingredienti freschi cum'è citronella, peperoncini è erbe cum'è basilica o foglie di coriandro. U populu tailandese hè cunnisciutu per u so calore è l'ospitalità versu i visitatori. Anu assai fieru di u so patrimoniu culturale chì pò esse tistimuniatu à traversu festivali tradiziunali cum'è Songkran (New Year tailandese) induve si batte l'acqua in tuttu u paese. Tuttavia, a bella Tailanda pò parè à i stranieri; Affruntà alcune sfide cum'è l'ineguaglianza di redditu trà e zone rurale è i centri urbani o l'instabilità pulitica à volte per via di i colpi di statu chì sò accaduti in l'ultimi decennii. In cunclusione, a Tailandia captiva i viaghjatori cù a so bellezza naturale da spiagge di sabbia bianca à muntagne lussureggianti, ma offre ancu una visione di una nazione ricca di storia è tradizione mentre avanza versu a mudernità.
Moneda naziunale
A Tailanda hè un paese situatu in u Sudeste Asiaticu è a so valuta ufficiale hè u Baht tailandese (THB). U Baht tailandese hè rapprisintatu da u simbulu ฿ è u so codice hè THB. Hè divisu in denominazioni di muniti è banconote. E muniti dispunibuli varianu da 1, 2, 5 è 10 baht, cù ogni munita chì mostra diverse imagine di punti di riferimentu o figure impurtanti in a storia tailandese. I biglietti sò emessi in diverse denominazioni cumprese 20, 50, 100, 500 è 1,000 Baht. Ogni banconota mostra temi diffirenti cum'è re impurtanti o simboli naziunali. In quantu à i tassi di scambiu, u valore di u Baht tailandese fluttua contr'à altre valute maiò cum'è u Dollaru US o l'Euro. Stu tassu di scambiu pò esse influinzatu da fatturi cum'è u rendiment ecunomicu di Tailanda o a stabilità pulitica. Quandu visitate a Tailanda cum'è turista o viaghjatore, hè megliu avè qualchì munita lucale in manu per spese più chjuche cum'è tariffi di trasportu o compra di cibo di strada. I servizii di scambiu di valuta sò largamente dispunibili in aeroporti, banche, alberghi è uffici di scambiu di valuta specializati in tuttu u paese. Hè da nutà chì cum'è una destinazione turistica internaziunale cù una industria turistica ben sviluppata in i zoni populari cum'è Bangkok o Phuket, e carte di creditu sò largamente accettate in hotel, ristoranti più grande è buttreghi; in ogni modu, e imprese più chjuche puderanu preferisce pagamenti in cash. Hè sempre cunsigliatu di verificà i tassi di scambiu attuali prima di viaghjà per avè una idea di quantu valerà a vostra valuta di casa cunvertita in Baht tailandese. Inoltre, hè utile per familiarizàvi cù e funzioni di sicurezza nantu à i biglietti per evità soldi falsificati mentre fate transazzione.
Tassu di scambiu
A valuta legale di Tailanda hè u Baht tailandese (THB). In quantu à i tassi di scambiu cù e valute maiò di u mondu, quì sò cifre apprussimate: 1 USD = 33,50 THB 1 EUR = 39,50 THB 1 GBP = 44.00 THB 1 AUD = 24,00 THB 1 CAD = 25,50 THB Per piacè nutate chì i tassi di scambiu ponu fluttuà ogni ghjornu à causa di diversi fattori ecunomichi, cusì hè sempre una bona idea di verificà cù a vostra banca o un situ web ufficiale di cunversione di valuta per i tassi più aghjurnati prima di fà qualsiasi transazzione.
Vacanze impurtanti
A Tailanda, cunnisciuta ancu com'è a Terra di i Sorrisi, hè un paese riccu culturale chì celebra numerosi festivali impurtanti in tuttu l'annu. Eccu alcuni festivali chjave celebrati in Tailanda: 1. Songkran: Celebratu da u 13 à u 15 d'aprile, Songkran marca l'annu novu tailandese è hè unu di i più grandi batti d'acqua in u mondu. A ghjente si mette in carrughju cù pistole d'acqua è secchi per spruzzate l'altri cù l'acqua, simbulizendu a lavà a mala furtuna. 2. Loy Krathong: In a notte di luna piena di nuvembre, u festival Loy Krathong implica a liberazione di picculi cesti in forma di lotus chjamati "Krathongs" in fiumi o canali. L'attu rapprisenta lascià a negatività mentre face auguri di bona furtuna in l'annu à vene. 3. Yi Peng Lantern Festival: Cilibratu in cuncurrenza cù Loy Krathong in a pruvincia di Chiang Mai in u nordu di Tailanda, i lanterni chjamati "Khom Loys" sò liberati in u celu durante stu festival fascinante. Simbulizeghja staccarsi da e disgrazie è abbracciare novi principii. 4. Makha Bucha Day: Questa festa buddista cade in u ghjornu di luna piena di ferraghju è commemora a sessione d'insignamentu di Buddha assistita da 1 250 monaci illuminati senza alcuna convocazione o appuntamentu. 5. Phi Ta Khon (Festival Fantasma): Tenuta ogni annu in u distrittu di Dan Sai durante ghjugnu o lugliu, Phi Ta Khon hè un festival vibrante à tema fantasma induve a ghjente porta maschere elaborate fatte di tronchi di coccu è costumi culuriti mentre participanu à prucessione è spettaculi teatrali. 6. Ghjornu di l'Incoronazione: Cilibratu u 5 di Maghju di ogni annu, u ghjornu di l'Incoronazione marca l'accessu di u Rè Rama IX à u tronu in 1950-2016, è ancu l'uppurtunità per i tailandesi di sprimà a so lealtà versu a so munarchia attraversu diverse cerimonii è attività. Questi festivali mostranu u riccu patrimoniu culturale di a Tailanda, e tradizioni religiose, l'amore per e festività, è furnisce una sperienza immersiva in u vibrante modu di vita tailandese.
Situazione di u Cummerciu Esteru
A Tailanda, ufficialmente cunnisciuta cum'è u Regnu di Tailanda, hè un paese di l'Asia Sudueste cù una ecunumia vibrante è diversificata. À l'anni, a Tailanda hè diventata unu di i principali esportatori di u mondu è attrae numerosi investitori stranieri. U settore cummerciale di u paese ghjoca un rolu cruciale in a so ecunumia. A Tailanda hè una nazione orientata à l'esportazione, cù l'esportazioni chì rapprisentanu circa 65% di u so PIB. I principali prudutti esportati includenu l'automobile è e parti di l'automobile, l'elettronica, a machina è l'equipaggiu, i prudutti agriculi cum'è u risu è i frutti di mare, i tessili, i chimichi è i servizii turistici. Cina hè u più grande partenariu cummerciale di a Tailanda seguita da i Stati Uniti. U cummerciu trà Cina-Thailandia hà rinfurzatu significativamente in l'ultimi anni per via di l'aumentu di l'investimenti da e cumpagnie cinesi in diversi settori, cumprese a fabricazione è l'immubiliare. I Stati Uniti sò un mercatu maiò per l'esportazioni tailandesi cum'è tessili, parti di l'automobile, cumpunenti di l'informatica, ecc. I dui paesi anu ancu favuritu forti ligami di cummerciale bilaterali per mezu di accordi di liberu cummerciu cum'è u Trattatu di Amicizia US-Thai chì furnisce cundizioni favurevuli per l'imprese da e duie nazioni. A Tailanda dà priorità à a cooperazione regiunale per rinfurzà e relazioni cummerciale in l'Asia Sud-Est. Hè un membru attivu di l'ASEAN (Association of Southeast Asian Nations), chì prumove u cummerciu intra-regionale riducendu i tariffi trà i paesi membri. Malgradu parechje sfide affruntate da u settore cummerciale di Tailanda, cumprese i fluttuazioni di a dumanda glubale è e tensioni geopolitiche chì impactanu e catene di supply durante a pandemia di Covid-19 attualmente, resta resistente per via di sforzi di diversificazione in novi mercati. In cunclusione, u Regnu di Tailanda s'hè stabilitu cum'è un attore significativu in u cummerciu internaziunale grazia à a so diversificata gamma di beni / servizii esportati accumpagnati da partenarii prusperanti cù e economie mundiali maiò cum'è a Cina è i Stati Uniti inseme cù a cooperazione regiunale attraversu quadri ASEAN chì prumove opportunità di crescita. per i cummircianti in a regione di l'Asia Sud-Est
Potenziale di sviluppu di u mercatu
A Tailanda, cum'è membru di l'Associazione di e Nazioni di l'Asia Sud-Est (ASEAN) è cù a so posizione strategica in u core di l'Asia Sud-Est, hà un putenziale tremendu per u sviluppu è a crescita in u so mercatu di cummerciu esteru. Prima, a Tailanda beneficia di una crescita ecunomica robusta è di stabilità pulitica, facendu una destinazione attraente per investimenti stranieri. E pulitiche d'investimentu favurevuli di u paese, u sviluppu di l'infrastruttura è a forza di travagliu qualificata cuntribuiscenu à a so cumpetitività in u mercatu globale. Siconda, a Tailanda s'hè stabilita cum'è una ecunumia orientata à l'esportazione cù una gamma diversa di prudutti. L'industria chjave cum'è a fabricazione di l'automobile, l'elettronica, l'agricultura (cumpresu u risu è a gomma), i tessili è u turismu custituiscenu una parte significativa di l'esportazioni di Tailanda. Inoltre, l'esportazioni tailandesi sò state allargate oltre i mercati tradiziunali per include e economie emergenti cum'è a Cina è l'India. In terzu, a Tailanda gode di un accessu preferenziale à i mercati internaziunali chjave attraversu diversi accordi di liberu cummerciu (FTA). U paese hà firmatu FTA cù i principali partenarii cummirciali cum'è Cina, Giappone Corea di u Sud, Australia / Nova Zelanda (AANZFTA), India (TIGRIS), frà altri. Questi accordi furniscenu tariffi ridotti o ancu accessu senza duty à questi mercati lucrativi. In più, A Tailanda si prumove attivamente cum'è un centru logisticu regiunale attraversu iniziative cum'è u Corridor Economicu Orientale (CEE). Stu prughjettu hà u scopu di aghjurnà l'infrastruttura di trasportu sviluppendu cunnessione ferroviaria à alta velocità trà aeroporti è porti marittimi. Cù una connettività mejorata in i paesi di l'ASEAN per mezu di iniziative cum'è a piattaforma ASEAN Single Window facilita ancu u cummerciu transfruntieru senza saldatura. In più, l'ecunumia digitale guadagna impulsu in Tailanda cù i tassi di penetrazione di l'internet aumentati è l'avvanzi tecnologichi. E plataforme di e-commerce anu assistitu à una rapida espansione mentre i pagamenti digitali sò diventati più largamente accettati. Questu presenta opportunità per l'imprese impegnate in vendita in linea o suluzioni tecnologiche relative à l'attività di e-commerce. In cunclusione, a Tailanda offre un immensu putenziale per u sviluppu di u mercatu di u cummerciu esteru per via di u so ambiente puliticu stabile; diversi settori industriali; l'accessu preferenziale à u mercatu attraversu l'ALE; enfasi nantu à l'infrastruttura logistica; è l'emergenza di e tendenze di l'economia digitale. L'imprese chì cercanu di espansione a so presenza in l'Asia Sud-Est anu da cunsiderà a Tailanda cum'è una destinazione strategica per u cummerciu esteru.
I prudutti caldi di vendita in u mercatu
Per capisce i prudutti chjave chì vende bè in u mercatu di u cummerciu esteru di Tailanda, hè cruciale cunsiderà i fatturi ecunomichi di u paese è e preferenze di i cunsumatori. Quì sottu sò alcune linee guida per selezziunà l'articuli di vendita calda in u mercatu di esportazione di Tailanda. 1. Analizà a dumanda di u mercatu: Fate una ricerca di u mercatu approfondita per identificà i prudutti di tendenza cù una alta dumanda in Tailanda. Cunsiderate fattori cum'è l'evoluzione di i gusti di i cunsumatori, l'industrii emergenti è e pulitiche di u guvernu chì ponu influenzà e regulazioni o preferenze d'importazione. 2. Focus on Agriculture and Food Products: Tailanda hè cunnisciuta per i so industrii agriculi cum'è u risu, frutti, frutti di mare è spezie. Questi settori offrenu eccellenti opportunità per l'esportazione di prudutti d'alta qualità per risponde à a dumanda domestica è internaziunale. 3. Promuove l'artisanat tailandese: l'artisanat tailandese hè assai ricercatu in u mondu per via di i so disinni unichi è di l'artisgianalità di qualità. Selezziunà articuli cum'è tessili tradiziunali (cum'è sita o batik), sculture in legnu, ceramica, o argentu pò esse prufittuamente in u mercatu di l'esportazione. 4. Includite Articuli Elettrichi: Cume a Tailanda si sviluppa rapidamente tecnologicamente, ci hè una dumanda crescente per l'elettronica è l'elettronica. Esplora l'esportazione di l'apparecchi cum'è televisori, frigoriferi, climatizzatori, accessori per smartphones / tablette postu chì anu una basa di cunsumatori significativa. 5. Cunsiderate i Prodotti di Salute è Bellezza: A tendenza di a cuscenza di a salute hà influenzatu u cumpurtamentu di l'acquistu di i cunsumatori tailandesi versu i prudutti di benessere cum'è cosmetichi fatti da ingredienti naturali o supplementi dietetichi chì prumove u benessere generale. 6. Prudutti d'Energia Rinnovabile: Cù l'impegnu di a Tailanda versu l'ugettivi di sviluppu sustenibile (SDGs), suluzioni d'energia rinnuvevuli cum'è pannelli solari o turbine eoliche sò diventate populari trà l'imprese chì cercanu opzioni più eco-friendly. 7. Potenziale di l'industria di a moda: L'industria di a moda ghjoca un rolu impurtante in l'abitudini di spesa di i cunsumatori tailandesi. L'esportazione di articuli di vestiti chì varianu da i vestiti tradiziunali (cum'è i sarong) à l'abbigliamento mudernu catering à i gruppi di età variate pò generà rivenuti di vendita significativi. 8.Export Service Sector Expertise: In più di l'esportazioni di merchenzie tangibili ', cultivà l'esportazione di sapè fà in u settore di serviziu pò ancu esse lucrativu. Offre servizii cum'è cunsulenza IT, sviluppu di software, cunsulenza di salute o servizii finanziarii per risponde à i clienti internaziunali. Ricurdativi, a selezzione di l'articuli di vendita calda richiede una ricerca cuntinua è una valutazione di e tendenze di u mercatu cambiante. Rimanendu aghjurnatu cù e preferenze di i cunsumatori è adattà l'offerte di prudutti in cunsequenza aiuterà à riesce in l'industria di u cummerciu esteru di Tailanda.
Caratteristiche di u cliente è tabù
A Tailanda hè un bellu paese situatu in l'Asia sudorientale, cunnisciutu per e so spiagge tropicali, a cultura vibrante è i lucali amichevuli. Quandu si tratta di e caratteristiche di i clienti di Tailanda, ci sò uni pochi di cose impurtanti da tene in mente: 1. Politeness: I tailandesi sò generalmente assai educati è rispettuosi versu i clienti. Priurità di mantene l'armunia è evitendu cunfrontu, cusì tendenu à esse pazienti è capiscenu. 2. U rispettu di a gerarchia: a sucità tailandese valori a gerarchia è rispettu e figure d'autorità. I clienti duveranu dimustrà rispettu versu l'impiegati o i prestatori di servizii chì ponu avè pusizioni più altu. 3. Face-saving: I tailandesi ponenu una grande impurtanza à salvà a faccia, sia per elli stessi sia per l'altri. Hè cruciale per ùn imbarazzà o criticà nimu publicamente perchè pò causà a perdita di faccia è danni à e relazioni. 4. Bargaining: Bargaining o haggling hè cumunu in i mercati lucali o in i posti di strada induve i prezzi ùn puderanu micca esse fissi. In ogni casu, a negoziazione pò esse micca appruvata in imprese più stabilite o centri commerciali di alta qualità. 5. A cumunicazione non-confrontational: I tailandesi preferiscenu stili di cumunicazione indiretta chì ùn implicanu micca cunfrontu direttu o disaccordu. Puderanu aduprà suggerimenti sottili invece di dì direttamente "nè". In quantu à i tabù (禁忌) in Tailanda, 1. Disrespecting a munarchia: A famiglia reale tailandese hà una profonda reverenza trà u populu, è ogni forma di disrispettu versu elli hè inaccettabile culturalmente è legalmente. 2.Sensibilità nantu à u Buddhismu: u Buddhismu hè a religione predominante in Tailanda; per quessa, qualsiasi cumenti negativi o cumpurtamenti ligati à u Buddhismu puderia offende e credenze di e persone è esse cunsideratu cum'è disprezzu. 3. Disrespecting ustume lucali: Hè impurtante di rispettà i custumi lucali cum'è caccià i scarpi quandu entra in tempii o residenze private, vestendu modestamente mentre visitate siti religiosi, astentendu da manifestazioni publicu di affettu fora di e zone designate, ecc. 4.Pointing with feet: Feet sò cunsiderate a parte più bassu di u corpu sia literalmente sia metaforicamente; cusì indicà à qualchissia o qualcosa cù i pedi hè vistu cum'è una mancanza di rispettu. In ultimamente, hè essenziale per avvicinà i clienti tailandesi cun rispettu, apprezzendu e so norme culturali è usi. Fendu cusì, pudete avè una sperienza più positiva è piacevule in stu paese maravigghiusu.
Sistema di gestione doganale
A Tailanda, un paese di u Sudeste Asiaticu cunnisciutu per i so paisaghji stupendenti, a so cultura vibrante è a storia ricca, hà prucessi d'immigrazione è costumi ben stabiliti per assicurà l'entrata è l'uscita fluide per i viaghjatori. U sistema di gestione doganale di Tailanda supervisa l'importazione è l'esportazione di merchenzie in u paese. Cum'è un visitatore o un turista chì entra in Tailanda, hè essenziale cunnosce i regolamenti doganali per evità ritardi o complicazioni inutili. Certi punti chjave per mantene in mente include: 1. Requisiti di Visa: Assicuratevi chì avete a visa necessaria per entra in Tailanda. Sicondu a vostra naziunalità, pudete esse eligibile per l'ingressu senza visa o bisognu di una visa pre-appruvata. 2. Forme di Dichjarazione: À l'arrivu à l'aeroportu o u puntu di cuntrollu di u cunfini di terra, cumplete una Forma di Dichjarazione Doganale accuratamente è onestamente. Include dettagli nantu à e vostre cose persunali è qualsiasi articuli sottumessi à l'impositu. 3. Articuli pruibiti: Certi articuli sò strettamente pruibiti in Tailanda, cum'è droghe narcotiche, materiale pornograficu, merchenzie falsificate, prudutti di spezie salvatichi protetti (cumpresu l'ivori), oggetti obsceni, è più. 4. Duty-Free Allowance: Se portate articuli persunali in Tailanda per u vostru propiu usu o cum'è rigali per un valore di 20 000 baht ($ 600 USD), in generale ponu esse esentati da i dazi. 5. Regolamenti di valuta: A quantità di baht tailandese (THB) chì pò esse purtatu in u paese senza notificazione hè limitata à 50 000 THB per persona o 100 USD equivalente in valuta straniera senza appruvazioni da un ufficiale bancariu autorizatu. 6.Sensibilità Culturale: Rispettate e norme culturali tailandesi mentre passanu i punti di cuntrollu di l'immigrazione; vestite in modu modestu è educatu si rivolge à i funzionari se necessariu. 7.Restrizioni à l'Importazione / Esportazione: Certi articuli cum'è l'armi di u focu sò strettamente cuntrullati da a lege tailandese cù esigenze specifiche d'importazione / esportazione; assicuratevi di u rispettu di e regule pertinenti prima di viaghjà cù tali beni. Hè essenziale per tutti i viaghjatori chì entranu in Tailanda via terminali aerei / porti marittimi / punti di cuntrollu di fruntiera per aspittà queste regule stabilite da l'autorità doganali tailandesi. Familiarizàvi cù sti regulamenti vi aiuterà à assicurà un ingressu senza fastidiu è vi permetterà di gode di a bellezza è u charme di a Tailanda.
Politiche fiscali d'importazione
A pulitica fiscale di l'impurtazione di Tailanda hè pensata per regulà è cuntrullà u flussu di merchenzie in u paese. U guvernu impone tassi d'importazione nantu à parechji prudutti, chì ponu varià secondu a categuria è l'origine di l'articulu. In generale, a Tailanda seguita un sistema armonizatu di classificazione doganale cunnisciutu cum'è Nomenclatura Tariffa Armonizzata ASEAN (AHTN). Stu sistema categurizà e merchenzie impurtate in diversi gruppi è attribuisce i tassi di impositu currispondenti. I tassi d'impurtazione in Tailanda pò varià da 0% à 60%, secondu fatturi cum'è u tipu di produttu, i materiali utilizati è l'usu destinatu. Tuttavia, certi elementi essenziali cum'è i medicini o materie prime per a produzzione ponu esse esentati da i tassi d'importazione. Per determinà a tarifa fiscale applicabile per un articulu particulari, l'impurtatori anu bisognu di riferite à u codice AHTN assignatu à ellu. Tandu deve cunsultà u Dipartimentu Doganale di Tailanda o ingaghja un agentu doganale per assistenza à u calculu di i dazi specifichi. Inoltre, a Tailanda hà ancu firmatu parechji accordi di liberu cummerciu (FTA) cù diversi paesi è blocchi internaziunali. Questi accordi miranu à riduce o eliminà e barriere tariffarie trà e nazioni participanti. L'importatori chì si qualificanu sottu à questi FTA ponu gode di un trattamentu preferenziale in termini di tassi d'importazione ridotti o rinunciati. Hè impurtante per l'imprese implicate in l'impurtazione di merchenzie in Tailanda per esse aghjurnatu cù qualsiasi cambiamenti di tariffu o accordi FTA. Duveranu cunsultà regularmente fonti ufficiali cum'è i siti web doganali o impegnà esperti prufessiunali chì sò specializati in regulazioni cummerciale internaziunali. In generale, capisce a pulitica fiscale di l'impurtazione di Tailanda hè cruciale per l'imprese chì cercanu di entre in stu mercatu lucrativu cù successu. U rispettu di sti regulamenti ùn solu aiuterà à evità e penalità, ma ancu à assicurà un prucessu di sdoganamentu fluidu per e merchenzie impurtate in questa nazione sud-est asiatica.
Politiche fiscali d'esportazione
A Tailanda, cum'è membru di l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu (OMC), seguita una pulitica cummerciale liberale è prumove u cummerciu internaziunale. E pulitiche fiscali d'esportazione di u paese sò pensate per sustene a so ecunumia è prumove a crescita di l'industrii chjave. Tailanda ùn impone micca tasse d'esportazione nantu à a maiò parte di e merchenzie. Tuttavia, ci sò certi tipi di prudutti chì ponu esse sottumessi à misure fiscali specifiche. Per esempiu, i prudutti agriculi, cum'è u risu è a gomma, ponu esse imposti tassi d'esportazione secondu e cundizioni di u mercatu. Inoltre, a Tailanda hà implementatu certe misure tempuranee in situazioni specifiche per cuntrullà l'esportazioni di merchenzie cruciali per u cunsumu domesticu. Questu era particularmente evidenti durante a pandemia di COVID-19 quandu a Tailanda hà temporaneamente impostu restrizioni à l'esportazioni di forniture mediche cum'è maschere facciali è disinfettanti per e mani per assicurà un fornimentu adeguatu in u paese. Inoltre, a Tailanda offre diversi incentivi fiscali per incuragisce a crescita di settori specifichi è attirà investimenti stranieri. Questi incentivi includenu esenzioni o riduzioni di l'impositu di l'impositu nantu à u redditu corporativu per l'industrii cum'è l'agricultura, a fabricazione, u sviluppu di a tecnulugia è u turismu. In generale, a Tailanda hà u scopu di creà un ambiente cummerciale favurevule mantenendu ostaculi bassi à u cummerciu è prumove l'attività ecunomiche attraversu diversi incentivi. Questu aiuta à spinta l'esportazioni mentre assicurendu ancu a dispunibilità di e merchenzie essenziali in i so cunfini durante i tempi critichi.
Certificazioni necessarie per l'esportazione
A Tailanda, cunnisciuta ancu com'è u Regnu di Tailanda, hè rinumatu per a so cultura vibrante, a so storia ricca è i paisaghji pittoreschi. In più di esse una destinazione turistica pupulare, a Tailanda hè ancu ricunnisciuta per u so robustu settore di fabricazione è a diversa gamma di esportazioni. A Tailanda hà implementatu un sistema di certificazione d'esportazione per assicurà chì e so esportazioni rispondenu à i standard è i requisiti internaziunali. Stu prucessu di certificazione aiuta à rinfurzà a credibilità di i prudutti originari di Tailanda è prumove i partenarii cummerciale glubale. L'autorità principale rispunsevule per a certificazione di l'esportazione in Tailanda hè u Dipartimentu di a Promozione di u Cummerciu Internaziunale (DITP), chì opera sottu u Ministeru di u Cummerciu. U DITP ghjoca un rolu cruciale in facilità l'attività d'esportazione di Tailanda offrendu diversi servizii ligati à l'infurmazioni di u mercatu, a prumuzione di u cummerciu, u sviluppu di i prudutti è l'assicuranza di qualità. L'esportatori in Tailanda anu bisognu di rispettà e regulazioni specifiche prima chì i so prudutti ponu esse certificati per l'esportazione. Queste regulazioni si concentranu principalmente in i standard di qualità di u produttu cum'è i requisiti di salute è di sicurezza, misure di sustenibilità ambientale, linee guida di imballaggio, specificazioni di etichettatura è prucedure di documentazione. Per ottene un certificatu d'esportazione da u DITP di Tailanda o altre urganisazioni pertinenti cum'è l'autorità doganali o i consiglii / associazioni specifichi di l'industria (secondu a natura di u produttu), l'esportatori devenu tipicamente trasmette infurmazioni detallate nantu à e so merci inseme cù documentazione di supportu cum'è certificati d'origine. (dimostra l'origine tailandese) è certificati di conformità emessi da laboratori di prova accreditati. Hè impurtante à nutà chì diversi prudutti ponu esse bisognu di certificazioni specifiche per via di a so natura o di l'usu destinatu. Per esempiu: - I prudutti agriculi ponu avè bisognu di certificazioni relative à e pratiche di agricultura biulogica. - I prudutti alimentari ponu esse bisognu di certificazioni chì assicuranu u rispettu di e norme di igiene. - L'elettronica pò esse bisognu di cumpatibilità elettromagnetica (EMC) o certificazioni di sicurezza. In generale, à traversu u so sistema cumpletu di certificazione di l'esportazione guidata da urganisazioni cum'è DITP in cullaburazione cù organismi specifichi di l'industria in a rete di infrastrutture cummerciale tailandese, assicura chì l'esportazioni tailandesi sò prodotte in modu affidabile cù standard di alta qualità mentre aderiscenu à i quadri regulatori domestici è internaziunali. norme stabilite da i paesi importatori.
Logistica cunsigliatu
A Tailanda, cunnisciuta ancu com'è a Terra di i Sorrisi, hè un paese situatu in l'Asia Sudueste. Si vanta una robusta industria logistica chì offre diversi servizii affidabili è efficaci. Eccu alcuni servizii logistichi cunsigliati in Tailanda: 1. Spedizioni di merci: Tailanda hà numerosi cumpagnie di spedizioni di merci chì gestiscenu i bisogni di trasportu è logistica per l'imprese. Queste cumpagnie anu una rete estensiva è ponu furnisce soluzioni di trasportu aereo, marittimu o terrestre adattate à bisogni specifichi. 2. Magazzinu è Distribuzione: Per facilità u muvimentu efficiente di e merchenzie in u paese, a Tailanda offre un magazzinu mudernu equipatu di sistemi di tecnulugia avanzata per a gestione di l'inventariu. Questi magazzini furniscenu ancu servizii di valore aghjuntu cum'è etichettatura, imballaggio, operazioni di pick-and-pack, è cumplimentu di ordini. 3. Aduana: U sdoganamentu efficiente hè cruciale per l'operazioni di u cummerciu internaziunale. A Tailanda hà licenziati agenti doganali chì pussedenu una cunniscenza approfondita di e regulazioni d'importazione / esportazione è i requisiti di documentazione per assicurà i prucessi di sdoganamento fluidi in porti o fruntiere. 4. Logistica di terze parti (3PL): Parechji fornituri 3PL operanu in Tailanda per aiutà l'imprese cù i so bisogni di gestione di a catena di supply chain. Queste cumpagnie offrenu suluzioni di logistica cumpleta cumpresi a gestione di u trasportu, u cuntrollu di l'inventariu, l'elaborazione di ordini è a logistica inversa. 5.Last Mile Delivery: Cù l'aumentu di e plataforme di e-commerce in Tailanda, a consegna di l'ultima milla diventa una parte essenziale di i servizii di logistica. Diversi servizii di corriere lucali sò specializati in a consegna puntuale di porta à porta in e zone urbane di u paese. 6.Cold Chain Logistics: Cum'è un grande esportatore di merchenzie periscibili, cum'è i prudutti alimentari è i farmaceutici, a Tailanda hà sviluppatu una infrastruttura avanzata di a catena di friddu chì comprende veiculi cuntrullati in temperatura è facilità di almacenamento per mantene a freschezza di u produttu durante u trasportu. 7.Servizi di Cummerciu E-commerce: Per l'imprese impegnate in attività di e-commerce transfrontalieri chì implicanu a vendita di prudutti da o in Tailanda, l'industria logistica tailandese furnisce soluzioni di cumplimentu di e-commerce end-to-end cumprese capacità di magazzinu, sistema di seguimentu di ordini in linea efficace, è opzioni di consegna flessibili quì aiutendu i venditori à ghjunghje rapidamente i so clienti In sintesi, l'industria logistica in forte espansione tailandese offre una larga gamma di servizii cumpresi spedizione, magazzinu è distribuzione, sdoganamentu, logistica di terze parti, consegna di l'ultimu chilometru, logistica di a catena di friddu è servizii di cummercializazione di e-commerce. Questi servizii cuntribuiscenu à u muvimentu efficiente di e merchenzie in u paese è à l'internaziunale.
Canali per u sviluppu di i cumpratori

Fiere impurtanti

A Tailanda hè una destinazione populari per i cumpratori internaziunali chì cercanu di spiegà diverse opportunità di approvvigionamentu è di sviluppu cummerciale. U paese offre parechji canali impurtanti per l'acquistu internaziunale è ospita numerosi fieri è esibizioni impurtanti. Prima, u Cunsigliu di l'Investimentu di Tailanda (BOI) ghjoca un rolu cruciale per attruverà investitori stranieri è prumove u cummerciu internaziunale. U BOI offre incentivi cum'è sgravi fiscali, prucedure doganali simplificate è servizii di sustegnu à l'investimentu. Questu incita e corporazioni multinaziunali à stabilisce una presenza in Tailanda, facendu u paese un centru di acquistizione ideale. Inoltre, a Tailanda hà sviluppatu una robusta infrastruttura per u cummerciu internaziunale attraversu e so numerose zone industriali è e zone di trasfurmazioni di l'esportazione. Queste facilità offrenu catene di furnimentu affidabili cù accessu à i fabricatori di qualità in settori cum'è l'automobile, l'elettronica, i tessili, a trasformazione di l'alimentariu, è più. I cumpratori internaziunali ponu facilmente cunnette cù i fornitori tailandesi attraversu queste zone industriali ben stabilite. Inoltre, a pusizione di a Tailanda cum'è un centru logisticu regiunale aumenta ancu u so appellu cum'è destinazione d'approvvigionamento. U paese hà una rete di trasportu efficiente chì comprende porti, aeroporti, autostrade è cunnessione ferroviaria chì assicuranu un muvimentu fluidu di e merchenzie in a regione. Questa accessibilità rende più faciule per i cumpratori internaziunali à acquistà prudutti da Tailanda per a distribuzione in u Sudeste Asiaticu o in u mondu. In termini di fiere è esibizioni in Tailanda chì si adattanu à i cumpratori internaziunali chì cercanu opportunità di approvvigionamentu o prospettive di sviluppu cummerciale include: 1) Bangkok International Trade & Exhibition Center (BITEC): BITEC ospita diversi avvenimenti maiò durante l'annu chì copre settori cum'è a tecnulugia di fabricazione (cum'è METALEX), l'industria di trasfurmazioni alimentari (cum'è THAIFEX), mostre di l'industria automobilistica (cum'è Bangkok International Motor). Mostra), ecc. 2) Impact Exhibition & Convention Center: Stu locu urganizeghja esposizioni significativu cumpresi LED Expo Thailand (focu nantu à a tecnulugia di l'illuminazione), Printech & Packtech World Expo (copre soluzioni di stampa è imballaggio), ASEAN Sustainable Energy Week (mostra fonti d'energia rinnuvevuli), frà altri. . 3) Bangkok Gems & Jewelry Fair: Tenuta da u Dipartimentu di a Promozione di u Cummerciu Internaziunale duie volte à l'annu, questa mostra mostra l'industria eccezziunale di gemme è gioielli di Tailanda, attraendu cumpratori mundiali chì cercanu di surghjente prudutti di alta qualità. 4) Fiera Internaziunale di Mobili di Tailanda (TIFF): Organizzata annu, TIFF hè un avvenimentu influente in l'industria di u mobili è di a decorazione di a casa. Attrae i cumpratori internaziunali interessati à l'approvvigionamento di mobili è accessori squisiti fatti tailandesi. Queste fiere ùn sò micca solu furnisce una piattaforma per i cumpratori internaziunali per cunnetta cù i fornitori tailandesi, ma ancu offrenu una visione di e tendenze attuali di u mercatu è di novi innovazioni di prudutti. Servinu cum'è opportunità di rete essenziali per favurizà i partenarii cummerciale è espansione i canali di acquisti. In cunclusione, a Tailanda offre parechji canali impurtanti per l'acquistu internaziunale per mezu di i so incentivi à l'investimentu, i quartieri industriali è l'infrastruttura logistica. Inoltre, u paese ospita numerose fiere è esibizioni cummirciali impurtanti chì servenu à diverse industrie. Questu face a Tailanda una destinazione attraente per i cumpratori mundiali chì cercanu opportunità di sviluppu cummerciale o chì cercanu di diversificà e so fonti di supply chain.
In Tailanda, i mutori di ricerca più cumunimenti usati sò: 1. Google: Cum'è u mutore di ricerca in u mondu sanu, Google hè largamente utilizatu ancu in Tailanda. Fornisce un indice cumpletu di siti web è offre diverse funzioni cum'è carte, servizii di traduzzione è cunsiglii persunalizati. U situ web: www.google.co.th 2. Bing: Sviluppatu da Microsoft, Bing hè un altru mutore di ricerca populari in Tailanda. Offre funzioni simili à Google è hà una interfaccia user-friendly. situ web: www.bing.com 3. Yahoo! : Ancu se Yahoo! pò esse micca cusì largamente utilizatu cum'è una volta, resta sempre una opzione populari di u mutore di ricerca per parechji utilizatori in Tailanda per via di i so servizii di nutizie è email integrati. situ web: www.yahoo.co.th 4 .Ask.com : Ask.com hè ancu utilizatu da l'utilizatori di Internet tailandesi per e so ricerche per via di a so interfaccia amichevule è un accessu faciule à diversi strumenti basati nantu à e dumande è risposte cù i risultati web. situ web: www.ask.com 5 .DuckDuckGo : Cunnisciuta per u so approcciu centratu in a privacy, DuckDuckGo hè gradualmente guadagnatu pupularità trà l'utilizatori di l'Internet tailandesi chì anu priurità a so privacy in linea senza sacrificà a funziunalità di ricerca o sperienze publicità mirate. situ web: www.duckduckgo.com

Principali pagine gialle

In Tailanda, e pagine gialle principali sò: 1. Yellow Pages Tailanda (www.yellowpages.co.th): Stu annuariu in linea furnisce infurmazioni nantu à diverse imprese è servizii in Tailanda. Include dati di cuntattu, indirizzi è siti web di cumpagnie in diverse industrie. 2. True Yellow Pages (www.trueyellow.com/thailand): Stu situ web offre una lista cumpleta di l'imprese in Tailanda. L'utilizatori ponu cercà prudutti o servizii specifici è truvà infurmazione di cuntattu, carte è recensioni di i clienti. 3. ThaiYP (www.thaiyp.com): ThaiYP hè un annuariu in linea chì copre una larga gamma di categurie cummerciale in Tailanda. Permette à l'utilizatori di circà l'imprese per industria o locu è furnisce infurmazioni detallate cum'è indirizzu, numeri di telefunu, siti web è recensioni. 4. Biz-find Thailand (thailand.bizarre.group/en): Biz-find hè un repertoriu cummerciale chì si cuncentra in a cunnessione di l'imprese cù i clienti potenziali in u Sudeste Asiaticu. U situ web presenta liste di diverse industrie in Tailanda è permette à l'utilizatori di circà specificamente in u so locu desideratu. 5. Bangkok Companies Directory (www.bangkok-companies.com): Questa risorsa furnisce una larga lista di cumpagnie chì operanu in Bangkok in diversi settori, cum'è a fabricazione, l'ospitalità, a vendita, a finanza, etc. U repertoriu include i profili di l'imprese cù i dati di cuntattu. . 6. L'annuarii di strada tailandesi (per esempiu, www.mapofbangkok.org/street_directory.html) offrenu mappe specifiche à livellu di strada chì detallanu diverse imprese situate in ogni strada in cità maiò cum'è Bangkok o Phuket. Per piacè nutate chì alcuni di sti siti web di pagine gialla ponu esse bisognu di cumpetenze in lingua tailandese per navigà in modu efficace, mentre chì altri offrenu opzioni di lingua inglese per l'utilizatori internaziunali chì cercanu infurmazione cummerciale in Tailanda.

Principali piattaforme di cummerciale

A Tailanda, cunnisciuta cum'è Land of Smiles, hà un mercatu di e-commerce in crescita cù parechje piattaforme maiò chì risponde à e diverse esigenze di i cunsumatori. Eccu alcune di e principali piattaforme di e-commerce in Tailanda cù l'URL di u so situ web: 1. Lazada - Lazada hè una di e principali plataforme di e-commerce di l'Asia Sudueste è opera in parechji paesi, cumpresa a Tailanda. situ web: www.lazada.co.th 2. Shopee - Shopee hè un altru mercatu online populari in Tailanda chì offre una larga gamma di prudutti à prezzi competitivi. situ web: shopee.co.th 3. JD Central - JD Central hè una joint venture trà JD.com, u più grande retailer di China, è Central Group, unu di i principali conglomerati di vendita di Tailanda. Offre diversi prudutti in diverse categurie nantu à a so piattaforma. situ web: www.jd.co.th 4. 11street (Shopat24) - 11street (ricentemente rebranded cum'è Shopat24) hè una piattaforma di shopping in linea chì furnisce una gamma diversa di prudutti da a moda è l'elettronica à l'apparecchi di casa è l'alimentazione. situ web: shopat24.com 5. Pomelo - Pomelo hè una piattaforma di moda in linea basata in Asia chì si focalizeghja nantu à a ropa di moda per e donne. situ web: www.pomelofashion.com/th/ 6. Advice Online - Advice Online hè specializatu in l'elettronica di u cunsumu è i gadgets chì offre una larga varietà di prudutti tecnulugichi di marche famose. Site web: adviceonline.kingpower.com/ 7 . Nook Dee Market - Nook Dee Market offre una selezzione unica di articuli di decoru di casa curati cumpresi mobili, accessori per a casa è artighjani fatti à a manu. Site web: nookdee.marketsquaregroup.co.jp/ Quessi sò solu alcuni esempi di e principali plataforme di e-commerce chì operanu in Tailanda; in ogni modu, ci sò parechje altre piattaforme specifiche di nicchia chì risponde à diversi interessi, cum'è servizii di consegna di cibo (ex-GrabFood), prudutti di bellezza (ex-Looksi Beauty), o ancu magazzini specializati chì servenu comunità specifiche. U mercatu di e-commerce di Tailanda cuntinueghja à evoluzione, offre comodità è una larga selezzione di prudutti per i cumpratori in tuttu u paese.

Principali piattaforme di media suciale

In Tailanda, ci sò parechje piattaforme populari di e social media chì sò largamente usate da i lucali. Eccu alcuni di elli cù l'URL di u so situ web: 1. Facebook (www.facebook.com): Facebook hè a piattaforma suciale più famosa in Tailanda, cum'è in parechji altri paesi in u mondu. Hè utilizatu per cunnette cù l'amichi è a famiglia, sparte e foto, video è aghjurnamenti nantu à a vita. 2. Line (www.line.me/en/): Line hè una app di messageria assai populari in Tailanda. Offre diverse funzioni cum'è chjamate vocali è video gratuiti, gruppi di chat, stickers per spressione emozioni, aghjurnamenti di nutizie è più. 3. Instagram (www.instagram.com): Instagram hè largamente utilizatu da i tailandesi per sparta foto è video cù seguitori o esplorà i posti di l'altri da u mondu sanu. Parechji tailandesi l'utilizanu per presentà a so vita persunale è per prumove l'imprese. 4. Twitter (www.twitter.com): Twitter hà guadagnatu pupularità trà l'utilizatori tailandesi chì preferanu u cuntenutu di forma corta è l'aghjurnamenti in tempu reale nantu à e nutizie o avvenimenti chì succedenu in u locu è in u mondu. 5. YouTube (www.youtube.com): YouTube hè una piattaforma preferita trà l'utilizatori di Internet tailandesi per vede video cumpresi video musicali, vlogs, tutoriali, documentarii - u nome! Parechje persone creanu ancu i so canali per sparte u cuntenutu. 6. TikTok (www.tiktok.com/en/): TikTok hà guadagnatu una immensa popularità in l'ultimi anni trà i ghjovani tailandesi chì piacenu à creà brevi video di sincronizazione di labbra o scenette divertenti per sparte cù l'amichi o un publicu più largu nantu à sta piattaforma. 7. LinkedIn (www.linkedin.com): LinkedIn serve cum'è un situ di rete prufessiunale induve i tailandesi ponu cunnetta cù i pari di diverse industrii per custruisce relazioni prufessiunali o cercà opportunità di travagliu. 8. WeChat: Ancu s'ellu hè principalmente utilizatu da i cittadini cinesi chì vivenu in Thailandia o quelli chì facenu affari cù a Cina, WeChat hà ancu cresciutu a so basa d'utilizatori trà i tailandesi per via di a so funziunalità di messageria accumpagnata da funzioni supplementari cum'è servizii di pagamentu è mini-programmi. 9. Pinterest (www.pinterest.com): Pinterest hè una piattaforma induve i tailandesi ponu scopre è salvà idee nantu à diversi temi, cum'è ricette di cucina, moda, decoru di casa, o destinazioni di viaghju. Parechji tailandesi l'utilizanu per ispirazione è pianificazione. 10. Reddit (www.reddit.com): Ancu s'ellu ùn hè micca largamente utilizatu cum'è alcune altre piattaforme citate sopra, Reddit hà a so basa d'utilizatori in Tailanda chì participanu à discussioni, facenu dumande o sparte cuntenutu interessanti nantu à diversi temi chì varienu da a tecnulugia à l'intrattenimentu. Queste sò solu alcune di e piattaforme di media suciale populari in Tailanda. Hè impurtante à nutà chì sti piattaforme sò sughjetti à cambià in termini di pupularità è tendenzi di usu à u tempu per via di l'evoluzione di e preferenze trà l'utilizatori.

I principali associi industriali

A Tailanda hà una vasta gamma di associazioni industriali chì ghjucanu un rolu vitale in u sustegnu è a prumuzione di diversi settori di l'ecunumia. Eccu alcune di e principali associazioni industriali in Tailanda cù i so rispettivi siti web: 1. A Federazione di l'Industrie Tailandesi (FTI) - L'urganizazione primaria chì rapprisenta i pruduttori in diversi settori. Site web: http://www.fti.or.th/ 2. Càmera di Cummerciu Tailandese (TCC) - Una associazione cummerciale influente chì comprende sia cumpagnie tailandesi sia multinaziunali. situ web: http://www.chamberthailand.com/ 3. Cunsigliu Turisticu di Tailanda (TCT) - Una associazione di punta chì rapprisenta l'industria di u turismu è l'ospitalità. Site web: https://www.tourismcouncilthai.org/ 4. Associazione di l'Industria Software Tailandese (ATSI) - Rapprisenta cumpagnie di sviluppu di software è prumove u settore IT. situ web: http://www.thaisoftware.org/ 5. Associazione Tailandese Bankers (TBA) - Una urganizazione chì rapprisenta i banche cummerciale chì operanu in Tailanda. situ web: https://thaibankers.org/ 6. Federazione di l'Organizazioni di u Mercatu di Capitale Tailandese (FETCO) - Un corpu cullettivu per l'istituzioni finanziarii, chì prumove u sviluppu di u mercatu di capitali. situ web: https://fetco.or.th/ 7. Automotive Part Manufacturers' Association in Thailand (APMA) - Rapprisenta i pruduttori di parti di l'automobile, chì sustene l'industria di l'automobile. U situ web: https://apmathai.com/en 8. National Electronics and Computer Technology Center (NECTEC) - Supporta a ricerca, u sviluppu è a prumuzione in i settori di l'elettronica è di l'informatica. U situ web: https://nectec.or.th/en 9. Agenzia di Sviluppu di Transazzione Elettronica (ETDA) - Promuove l'e-commerce, l'innuvazione digitale, a cibersigurtà è u sviluppu di sistemi di e-government Site web: https://https://etda.or.th/en 10.Thai Spa Association - Dedicata à prumove i spa cum'è un segmentu impurtante in l'industria turistica situ web: http://www.spanethailand.com

I siti web di cummerciale è cummerciale

A Tailanda hè un paese di l'Asia sud-orientale cunnisciutu per a so ecunumia vibrante è u settore cummerciale in espansione. Eccu alcuni siti web ecunomichi è cummerciale prominenti ligati à a Tailanda: 1. Ministeru di u Cummerciu Tailanda situ web: http://www.moc.go.th/ U situ ufficiale di u Ministeru di u Cummerciu in Tailanda furnisce infurmazioni preziose nantu à e pulitiche cummerciale, i regulamenti è l'opportunità d'investimentu. 2. Board of Investment (BOI) Tailanda situ web: https://www.boi.go.th/ U BOI hè rispunsevule per attruverà l'investimentu direttu straneru in u paese. U so situ web offre infurmazioni detallate nantu à e pulitiche d'investimentu, incentivi è diversi settori aperti à investitori stranieri. 3. Dipartimentu di Promozione di u Cummerciu Internaziunale (DITP) situ web: https://www.ditp.go.th/ U DITP agisce cum'è una piattaforma per prumove i prudutti è i servizii tailandesi à l'internaziunale. U situ web offre insights in l'attività ligati à l'esportazione, rapporti di ricerca di u mercatu, prossime fiere è opportunità di networking. 4. Dipartimentu Doganale - Ministeru di Finanze situ web: https://www.customs.go.th/ Stu situ web furnisce infurmazione cumpleta nantu à e prucedure doganali, i reguli d'importazione / esportazione, i tariffi è i prucessi di sdoganamentu in Tailanda. 5. Bank of Thailand Situ Web: https://www.bot.or.th/English/Pages/default.aspx Cum'è u bancu cintrali in Tailanda, u situ web di u Bancu di Thailandia cuntene dati ecunomichi pertinenti cum'è annunzii di pulitica monetaria, tassi di scambiu, indicatori macroeconomichi, rapporti di stabilità finanziaria, etc. 6. Camera di Cummerciu Tailandese (TCC) Site web: http://tcc.or.th/en/home.php U TCC prumove u sviluppu di l'imprese sustenibile fornendu risorse essenziali cum'è elenchi di repertorii cummerciale chì cunnetta l'imprese cù i partenarii o clienti potenziali. 7. Federazione di l'Industrie Tailandesi (FTI) Site web: https://fti.or.th/en/home/ FTI rapprisenta diverse industrie in Tailanda da a fabricazione à i settori di servizii. U so situ web offre infurmazioni specifichi di l'industria cum'è statistiche industriali, aghjurnamenti di pulitica è avvenimenti urganizati da FTI. 8. A Borsa di Tailanda (SET) U situ web: https://www.set.or.th/en/home Cum'è u principale scambiu di securities di Tailanda, u situ web SET furnisce à l'investitori infurmazioni nantu à u mercatu in tempu reale, i prezzi di azioni, i profili di e cumpagnie listate è i dichjarazioni finanziarii. Quessi sò solu uni pochi di siti web ecunomichi è cummerciale notevuli ligati à a Tailanda. L'esplorazione di queste piattaforme vi darà infurmazione cumpleta è aghjurnata nantu à u paisaghju ecunomicu di u paese è l'opportunità cummerciale.

I siti di ricerca di dati di cummerciu

Ci sò parechji siti web di ricerca di dati cummerciale dispunibili per a Tailanda. Eccu alcuni di elli cù i so rispettivi indirizzi di u situ web: 1. TradeData Online (https://www.tradedataonline.com/) Stu situ web furnisce dati cummerciale cumpletu per a Tailanda, cumprese statistiche d'importazione è esportazione, tariffi è analisi di u mercatu. 2. GlobalTrade.net (https://www.globaltrade.net/) GlobalTrade.net offre infurmazioni nantu à u cummerciu internaziunale in Tailanda, cumpresi rapporti di ricerca di u mercatu, repertorii di cummerciale, è insights specifichi di l'industria. 3. ThaiTrade.com (https://www.thaitrade.com/) ThaiTrade.com hè una piattaforma ufficiale furnita da u Dipartimentu di a Promozione di u Cummerciu Internaziunale in Tailanda. Offre indirizzi cummerciale, repertorii cummerciale è aghjurnamenti di l'industria. 4. Dipartimentu Doganale Tailandese (http://customs.go.th/) U situ web ufficiale di u Dipartimentu di a Dogana Tailandese furnisce l'accessu à diverse informazioni relative à u cummerciu, cum'è regulazioni d'importazione / esportazione, prucedure doganali è dazi / tasse. 5. World Integrated Trade Solution (WITS) Database - UN Comtrade Data (http://wits.worldbank.org/CountryProfile/en/Country/THA/Year/LTST/ReportFocus/Imports) A basa di dati World Integrated Trade Solution da u Bancu Mondiale furnisce l'accessu à statistiche dettagliate di u cummerciu per a Tailanda basate nantu à e dati di l'ONU Comtrade. Hè cunsigliatu di spiegà sti siti web in più per truvà infurmazioni specifiche relative à i vostri bisogni di cummerciale in Tailanda, postu chì ponu offre diverse caratteristiche o risponde à tipi specifichi di beni o industrie.

piattaforme B2b

A Tailanda hè un paese chì offre diverse piattaforme B2B per e imprese per cunnetta, cummerciu è cullaburazione cù l'altri. Eccu alcune piattaforme B2B notevuli in Tailanda cù i so rispettivi siti web: 1. BizThai (https://www.bizthai.com): BizThai hè una piattaforma B2B cumpleta chì furnisce infurmazioni nantu à cumpagnie, prudutti è servizii tailandesi in diverse industrii. Permette à l'imprese di cunnetta è di cummerciu cù i partenarii potenziali à u locu è à l'internaziunale. 2. ThaiTrade (https://www.thaitrade.com): ThaiTrade hè un e-mercatu ufficiale B2B da u Dipartimentu di Promozione di u Cummerciu Internaziunale (DITP) di u Ministeru di u Cummerciu di Tailanda. Permette à l'imprese di presentà i so prudutti è servizii, è ancu di scopre u putenziale opportunità di cummerciale attraversu a so rete estensiva. 3. TradeKey Thailand (https://th.tradekey.com): TradeKey Thailand hè un mercatu in linea chì cunnetta i fornitori tailandesi, i pruduttori, l'esportatori, l'importatori, i cumpratori è i grossisti di diverse industrie. Fornisce una piattaforma per l'imprese per u cummerciu di i prudutti in u mondu internaziunale. 4. ASEAN Business Platform (http://aseanbusinessplatform.net): ASEAN Business Platform si focalizeghja nantu à a prumuzione di cullaburazioni cummerciale in l'Associazione di Nazioni di l'Asia Sud-Est (ASEAN). Aiuta l'imprese in Tailanda à cunnetta cù i contraparti ASEAN attraversu a so piattaforma. 5. EC Plaza Thailand (https://www.ecplaza.net/thailand--1000014037/index.html): EC Plaza Thailand furnisce una piattaforma di cummerciale B2B induve l'imprese ponu cumprà è vende diversi prudutti in diverse categurie cum'è l'elettronica, a machina. , chimichi, tessili è vestiti. 6. Alibaba.com - Directory Suppliers Tailandese (https://www.alibaba.com/countrysearch/TH/thailand-suppliers-directory.html): "L'annuariu di Suppliers Tailandesi" di Alibaba si adatta specificamente à e transazzioni d'impresa à imprese chì implicanu tailandese. fornitori in parechji settori cum'è l'agricultura, i materiali di custruzzione è e machini. 7. Mercatu Industriale Tailandese (https://www.thaiindustrialmarketplace.go.th): Mercatu Industriale Tailandese hè una piattaforma operata da u guvernu chì cunnetta i fabricatori industriali, i fornitori è i cumpratori in Tailanda. Facilita a cullaburazione è u cummerciu in u settore industriale di Tailanda. Queste piattaforme furniscenu opportunità per l'imprese per espansione a so portata, cunnetta cù i partenarii potenziali, è scopre novi mercati. Tuttavia, hè sempre cunsigliatu di ricercà a credibilità di ogni piattaforma prima di impegnà in ogni transazzione cummerciale.
//