More

TogTok

Mercati principali
right
Panoramica di u Paese
A Nova Zelanda, situata in l'Oceanu Pacificu sud-occidentale, hè un paese isulanu bellu è diversu. Hè custituitu di duie isule principali, l'Isula di u Nordu è l'Isula di u Sud, cù parechje isule più chjuche. Cù una pupulazione di circa 5 milioni di persone, a Nova Zelanda hà un riccu patrimoniu culturale. U populu indigenu Māori hà una influenza significativa nantu à a so identità è cuntribuiscenu à a so cultura unica. L'inglese hè a lingua predominante, ma u maori hè ancu una lingua ufficiale. I paisaghji stupendenti di u paese sò famosi in u mondu sanu. Da muntagne frastagliate à spiagge incontaminate, colline verdi ondulate à boschi densi, a Nova Zelanda offre una varietà diversa di meraviglie naturali. Certi punti di riferimentu iconichi includenu Milford Sound in u Parcu Naziunale di Fiordland è u Parcu Naziunale di Tongariro cù i so cimi vulcanici. L'ecunumia di a Nova Zelanda si basa principalmente in l'agricultura è u turismu. U paese esporta diversi prudutti agriculi cum'è latticini, carne, lana è vinu à i mercati internaziunali. U turismu ghjoca un rolu significativu cum'è i visitatori affluiscenu per spiegà a so bellezza naturale attraversu attività cum'è i camini di caminata (cunnisciutu cum'è "tramping") o sperimentendu sport d'aventura adrenalina cum'è bungee jumping o skydiving. Politicamente parlante, a Nova Zelanda opera cum'è una demucrazia parlamentaria sottu a monarchia custituziunale. L'attuale monarca hè a regina Elisabetta II d'Inghilterra chì hè rapprisintata da u guvernatore generale chì agisce in nome di ella. In quantu à e pulitiche suciali è l'indicatori di qualità di vita - cum'è i sistemi di salute è i sistemi educativi - a Nova Zelanda hè sempre più altu trà parechje nazioni sviluppate. In generale, a Nova Zelanda offre micca solu paisaghji mozzafiato, ma ancu calore in a so diversità culturale chì face un locu incantevule per visità o campà.
Moneda naziunale
A valuta di a Nova Zelanda hè chjamata dollaru neozelandese (NZD), chì hè comunmente rapprisintatu da u simbulu "$" o "NZ$". U NZD hè a munita ufficiale di a Nova Zelanda è i so territorii, cumprese l'Isule Cook, Niue, Tokelau è l'Isule Pitcairn. A Reserve Bank of New Zealand hè rispunsevule per l'emissione è a regulazione di a valuta di u paese. U bancu monitoreghja e cundizioni ecunomiche è piglia misure cum'è l'aghjustà i tassi d'interessu per mantene a stabilità in a valuta. U NZD vene in diverse denominazioni, cumprese muniti di 10 centesimi, 20 centesimi, 50 centesimi, un dollaru ("kiwi"), dui dollari ("dui kiwi"), è note di cinque dollari ($ 5), dece dollari ($ 10). , vinti dollari ($ 20), cinquanta dollari ($ 50) è centu dollari ($ 100). U sistema bancariu di a Nova Zelanda permette un accessu faciule à i fondi attraversu ATM (Automated Teller Machines) situati in tuttu u paese. A maiò parte di l'imprese accettanu e carte di creditu maiò cum'è Visa è Mastercard. I pagamenti ponu ancu esse fatti per l'applicazioni bancarie mobili o piattaforme in linea. I tassi di scambiu fluttuanu ogni ghjornu secondu i mercati finanziarii mundiali. Hè cunsigliatu di cuntrollà cù i banche o l'uffizii di scambiu di valuta per avè i tassi aghjurnati prima di scambià soldi. I servizii di scambiu sò dispunibuli in aeroporti, banche, uffizii postali, alberghi è uffici di scambiu specializati in tutta a Nova Zelanda. I turisti chì visitanu a Nova Zelanda ponu gode di un sistema bancariu sicuru è efficiente chì risponde à i so bisogni finanziarii durante u so sughjornu.
Tassu di scambiu
A valuta legale in Nova Zelanda hè u Dollaru di New Zealand (NZD). In quantu à i tassi di scambiu apprussimativi di e valute maiò, per piacè nutate chì questi tassi ponu varià è sò sottumessi à cambià. Eccu alcuni approssimazioni attuali: 1 NZD hè circa: - 0.72 USD - 0.61 EUR - 55.21 JPY - 0.52 GBP Per piacè esse cuscenti chì sti figuri fluttuanu per via di diversi fattori cum'è u cummerciu internaziunale, e cundizioni ecunomiche è a dumanda di u mercatu.
Vacanze impurtanti
A Nova Zelanda celebra una quantità di vacanze è avvenimenti impurtanti in tuttu l'annu. Una festa significativa hè u ghjornu di Waitangi, chì commemora a firma di u Trattatu di Waitangi u 6 di ferraghju di u 1840. Stu trattatu hà stabilitu a Nova Zelanda cum'è una culunia britannica è ricunnosce i diritti è a sovranità Maori. U ghjornu di Waitangi hè celebratu cù diverse attività cumprese spettaculi culturali, cuncerti di musica, avvenimenti sportivi è riunioni tradiziunali di cibo. Un altru festival notevuli in Nova Zelanda hè u ghjornu di l'ANZAC, osservatu u 25 d'aprile ogni annu. Stu ghjornu onore i suldati chì anu servitu in u Corps di l'Armata Australiana è New Zealand (ANZAC) durante a Prima Guerra Munniali. Hè un tempu per u ricordu è a riflessione nantu à a so bravura è u sacrifiziu attraversu servizii di l'alba, parati, ghirlande di fiori in memoriali di guerra, è sparte storie persunali. Natale in Nova Zelanda cade in l'estiu per via di a so situazione in l'emisferu miridiunali. Mentre chì sparte alcune similitudini cù e celebrazioni di Natale in u mondu, cum'è rigali è feste cù i so amati, i Kiwis godenu ancu di l'attività outdoor cum'è barbecue in parchi o spiagge. Parechje cità anu manifestazioni di luce festiva per sparghje l'allegria di vacanze. Matariki hè un anticu festival Maori chì hè statu rinvivitu cum'è un avvenimentu culturale impurtante in l'ultimi anni. Gira attornu à l'ammassi stellari Pleiades (cunnisciutu ancu Matariki) chì pareva bassu à l'orizzonte trà a fini di maghju è u principiu di ghjugnu. Matariki celebra i novi principii, ricurdendu i spiriti di l'antenati mentre cunnetta cù a famiglia è a cumunità attraversu rituali tradiziunali cum'è a narrazione, waiata (canti), kai (alimentu), mostre d'arte chì mostranu a cultura Maori. Infine, ma micca menu menu, trà parechje celebrazioni in Nova Zelanda hè a Notte di Guy Fawkes tenuta u 5 di nuvembre annu annu chì commemora u tentativu fallutu di Guy Fawkes di scaccià u Parlamentu in u 1605. A notte presenta spettaculi di fuochi d'artificiu stupendenti in e cità induve e famiglie si riuniscenu per fighjulà questi spettaculi vibranti. sopra u celu, godendu cibi diliziosi è falò. Quessi sò solu uni pochi di e vacanze impurtanti celebrate in Nova Zelanda, ognuna chì mostra diversi aspetti di a so storia, u patrimoniu culturale è u spiritu di a cumunità.
Situazione di u Cummerciu Esteru
A Nova Zelanda hè una nazione isulana chjuca ma assai sviluppata situata in l'Oceanu Pacificu sud-occidentale. Havi una ecunumia forte è aperta chì si basa assai in u cummerciu internaziunale. I principali partenarii cummerciale di a Nova Zelanda includenu paesi cum'è l'Australia, a Cina, i Stati Uniti, u Giappone è l'Unione Europea. U paese mantene un bilanciu cummerciale pusitivu cù l'esportazioni chì superanu l'impurtazioni. I prudutti agriculi sò unu di i più grandi settori d'esportazione di a Nova Zelanda. U paese hè cunnisciutu per i so prudutti agriculi d'alta qualità cumpresi i latticini (latte in polvere, burro è furmagliu), carne (carne è agnellu), frutti di mare (salmone è cozze), frutti (kiwi è mele), vini è prudutti forestali. . A Nova Zelanda beneficia di e so cundizioni climatichi favurevuli per l'agricultura è di i so standard stretti di cuntrollu di qualità. In più di l'agricultura, a Nova Zelanda esporta ancu beni manufatti cum'è machini, equipaghji di trasportu, articuli elettrici, plastichi, prudutti d'aluminiu, farmaceutici, ecc. In u latu di l'impurtazione di e cose, a Nova Zelanda importa a machina è l'equipaggiu necessariu per u sviluppu industriale cù i veiculi. U petroliu raffinatu hè ancu un articulu d'importazione maiò per via di a capacità di raffinazione domestica limitata. Nta l'ultimi anni, i servizii sò diventati sempri più impurtanti in u scenariu cummerciale internaziunale di Nova Zelanda. U turismu ghjoca un rolu vitale in cuntribuisce à i rivenuti di l'esportazioni di servizii induve i turisti stranieri portanu un ingressu significativu attraversu e spese per i servizii di l'alloghju è l'attività lucali. In generale, a Nova Zelanda pussede diversi settori di cummerciale chì includenu sia l'esportazioni basate in a produzzione primaria sia i prudutti fabbricati non agriculi chì cuntribuiscenu significativamente à a crescita economica generale.
Potenziale di sviluppu di u mercatu
A Nova Zelanda hà un immensu putenziale per sviluppà u so mercatu di cummerciu esteru. Cù a so situazione geografica strategica, un ambiente puliticu stabile è una infrastruttura ben sviluppata, u paese offre numerose opportunità per u cummerciu internaziunale. Unu di i punti di forza maiò di a Nova Zelanda si trova in u so settore agriculu è alimentari. U paese hè rinumatu per a produzzione di prudutti di latti d'alta qualità, carne, frutti è vinu. A crescente dumanda glubale di prudutti organici è sostenibili presenta una opportunità significativa per a Nova Zelanda per espansione e so esportazioni in queste zone. Inoltre, a Nova Zelanda pussede risorse naturali abbundanti cum'è legnu è minerali. Cù pratichi minieri rispunsevuli è sistemi di gestione forestale sustinibili in u locu, u paese pò diventà un fornitore affidabile di sti risorse à i mercati internaziunali. L'industria turistica cuntribuisce ancu significativamente à i rivenuti di u cummerciu esteru di a Nova Zelanda. I paisaghji mozzafiati di u paese, l'attività di sport d'avventura cum'è u bungee jumping è u ski attiranu milioni di turisti ogni annu. L'espansione di a connettività aerea cù diversi paesi pò aumentà ancu u numeru di visitatori chì venenu in u paese. Inoltre, a Nova Zelanda hà fattu un grande enfasi in e capacità di ricerca è sviluppu (R&D) investendu in settori tecnulugichi avanzati cum'è a biotecnologia, a tecnulugia di l'informatica (IT), l'energia rinnuvevule, ecc. u putenziale di u mercatu. Inoltre, a Nova Zelanda hà a reputazione di avè un sistema legale trasparente accumpagnatu da bassi livelli di corruzzione chì furnisce l'investitori cunfidenza quandu entranu in accordi cummerciale o partenarii in u paese. Malgradu esse geograficamente alluntanati da i principali mercati internaziunali, i forti ligami ecunomichi di a Nova Zelanda cù l'Australia attraversu ANZCERTA furniscenu opportunità supplementari via l'accessu à i mercati australiani, per quessa, rinfurzendu ancu e prospettive cummerciale in generale. In generale, a cumminazione di ricche risorse agricole di a Nova Zelanda, u ricunniscenza internaziunale cum'è un hotspot turisticu, capacità promettenti di R&D, è un forte quadru legale facenu una destinazione attraente per i cummircianti stranieri chì cercanu novi partenariati cummerciale. cù strategie di marketing efficaci hè essenziale quandu si avventura in questa ecunumia dinamica
I prudutti caldi di vendita in u mercatu
In a selezzione di i prudutti di vendita calda per u cummerciu esteru in Nova Zelanda, parechji fatturi anu da esse cunsideratu per assicurà u successu di u mercatu. Eccu alcune linee guida nantu à cumu sceglie i prudutti: 1. Ricerca di u mercatu: Eseguite una ricerca di u mercatu approfondita è analizà e preferenze di i cunsumatori, i tendenzi di u mercatu è a cumpetizione. Identificà e lacune in u mercatu induve a dumanda supera l'offerta. 2. Potenziali d'esportazione: Evaluate u potenziale d'esportazione di diverse categurie di produttu cunsiderendu fatturi cum'è l'unicità di u produttu, a qualità, a competitività di i prezzi è a cumpatibilità cù i regulamenti d'impurtazione di New Zealand. 3. Cultura è stile di vita lucale: Cunsiderate sfumature culturali lucali è abitudini di vita chì ponu influenzà u cumpurtamentu di u cunsumadore. Aduprate a vostra selezzione di prudutti per risponde à e preferenze di Kiwi mantenendu un appellu globale. 4. Sostenibilità: ricunnosce l'impegnu di a Nova Zelanda per a sustenibilità è selezziunate i prudutti chì si allineanu cù i valori ambientali è prumove e pratiche sustinibili. 5. Articuli agriculi: Utilizà a reputazione di a Nova Zelanda cum'è una putenza agricula esportendu prudutti agriculi d'alta qualità cum'è i latticini (latti in polvere, furmagliu), carne (agnello, vacca), kiwi, meli, vinu, etc. 6. Settori high-tech: Esplora l'opportunità in l'industria tecnologica in crescita di a Nova Zelanda esportendu prudutti tecnologichi innovatori o suluzioni di software pertinenti à settori cum'è a tecnulugia agricula (AgTech), suluzioni d'energia rinnuvevuli o piattaforme di e-commerce. 7. L'equipaggiu è l'abbigliamentu outdoor: Per via di i so belli paisaghji è di a cultura avventurosa, l'equipaggiu outdoor cum'è l'attrezzatura per l'escursionismo o l'equipaggiu di campeghju pò esse populari trà i lucali chì participanu spessu à l'attività outdoor. 8.Healthy & organic products: Ci hè una dumanda crescente per l'opzioni di alimentazione sana trà i cunsumatori attenti à a salute in New Zealand; cunsiderà l'esportazione di l'alimentariu biulogica o supplementi di salute chì si adattanu specificamente à stu segmentu di nicchia di a pupulazione. 9.Oggetti di casa eco-friendly: I kiwi anu un forte focusu nantu à a sustenibilità; dunque l'articuli di casa eco-friendly cum'è sacchetti riutilizzabili o materiale di pulizia biodegradabili ponu truvà una basa di clienti stabile quì. 10.Giftware & souvenirs- Cù a so industria di u turismu prusperu, a Nova Zelanda offre una grande opportunità per l'esportatori di articuli di rigalu unichi cum'è l'artisgiani Maori, gioielli, o souvenirs Kiwi tradiziunali chì ponu appellu à i lucali è i turisti. Ricurdatevi d'adattà a vostra selezzione di prudutti secondu l'ultime tendenze è preferenze di u mercatu. Custruì relazioni forti cù i distributori è i rivenditori lucali pò ancu aiutà à capisce megliu i bisogni di i clienti.
Caratteristiche di u cliente è tabù
A Nova Zelanda, cù i so paisaghji stupendenti è u riccu patrimoniu culturale, hè un paese unicu chì offre una varietà di sperienze per i viaghjatori. Eccu alcune caratteristiche di i clienti è tabù da tene in mente quandu si tratta di clienti di Nova Zelanda: Caratteristiche di u Cliente: 1. Friendly and Polite: New Zealanders sò cunnisciuti per a so natura cálida è accogliente. Apprezzanu i boni modi, cusì hè impurtante per esse educatu è rispettu in tutte l'interazzione. 2. Stile di vita all'apertu: Parechji neozelandesi anu una cunnessione profonda cù a natura. Godenu di l'attività outdoor cum'è l'escursionismo, u sci, u surf è u campeghju. Capisce u so amori per l'aria aperta pò aiutà à adattà l'esperienze o i prudutti chì si allineanu cù i so interessi. 3. Cuscenza Ambientale: A sustenibilità hè assai apprezzata in Nova Zelanda. I clienti spessu preferanu l'opzioni ecologiche è ponu priorità l'imprese chì dimustranu pratiche rispunsevuli di l'ambiente. 4. Attitudine rilassata: Kiwis (u termu informale per i New Zealanders) sò generalmente una attitudine rilassata versu a vita. Apprezzanu l'equilibriu di u travagliu è a vita è ponu valurizà u tempu di divertimentu annantu à protokolli stretti di cummerciale. Tabù di i Clienti: 1. Sensibilità Culturale: Hè impurtante di rispettà a cultura Māori, chì hà una influenza significativa in a sucità di Nova Zelanda à fiancu à i costumi europei. Evite di fà ipotesi o stereotipi nantu à e tradizioni o i costumi Māori. 2. Stile di cumunicazione: Siate cuscenti d'utilizà a cumunicazione diretta è ancu di esse cunsiderate quandu dà feedback o critiche, postu chì i Kiwi tendenu à preferisce l'espressioni indirette piuttostu cà e conversazioni di cunfrontu. 3.Intrusiveness: New Zealanders valore u spaziu persunale è a privacy; dunque, evite micca di dumandà dumande eccessivamente persunali, salvu chì si tratta direttamente di l'affari in manu. Cumprendu queste caratteristiche di i clienti è rispettendu a sensibilità culturale in quantu à i tabù in e vostre interazzione cù i clienti di a Nova Zelanda, pudete rinfurzà e vostre rilazioni creendu esperienze pusitive chì risonanu cù i so valori è preferenze.
Sistema di gestione doganale
Sistema di Gestione Doganale è Considerazioni in Nova Zelanda A Nova Zelanda hà un sistema di gestione doganale ben regulatu destinatu à assicurà a sicurità è a sicurità di u paese mentre facilita u cummerciu è u viaghju legittimi. Eccu alcuni aspetti chjave di u sistema di gestione doganale di a Nova Zelanda, cù considerazioni impurtanti per i viaghjatori. 1. Cuntrolu di cunfini: À l'arrivu in Nova Zelanda, tutti l'individui devenu passà per u cuntrollu di e fruntiere induve i so passaporti o documenti di viaghju sò verificati. I visitori ponu esse dumande nantu à u scopu è a durata di u so sughjornu. 2. Biosecurity : A Nova Zelanda hè cunnisciuta per e so misure strette di biosecurità per prutege a so flora, fauna è industria agricula unica da pesti o malatie dannosi. Dichjarà qualsiasi articuli alimentarii, piante, prudutti d'animali, o equipaghji all'apertu cum'è stivali di trekking chì puderanu intruduce organismi stranieri in u paese. 3. Indennità Duty-Free: I viaghjatori chì entranu in Nova Zelanda ponu purtà certi beni senza pagà dazi o tasse finu à i limiti specificati. Questi includenu alcolu (finu à 3 litri), tabacco (finu à 50 cigarettes o 50 grammi di tabacco), è rigali valutati sottu NZD $ 110. 4. Articuli pruibiti: U trasportu d'armi di focu, droghe illecite, armi offensive (per esempiu, coltelli), è materiale obiettivu in Nova Zelanda hè strettamente pruibitu. Verificate u situ ufficiale di a Dogana per una lista completa di l'articuli pruibiti prima di viaghjà. 5. Dichjarazione di Cash: Se porta più di NZD $ 10,000 (o l'equivalente straneru) in contanti à l'arrivu o à a partenza da a Nova Zelanda cum'è individuu o cum'è parte di un gruppu / famiglia chì viaghja inseme nantu à u stessu aereo / nave / trenu / autobus / ecc. esse dichjaratu à i funzionari doganali. 6. Viaghjà cù Merchenzie Restricted: Certi articuli sò cunsiderati bè cuntrullati per via di e regulazioni chì circundanu e restrizioni à l'importazione / esportazione, i requisiti di licenze / limitazioni ligati à e lege di prutezzione di e spezie in via di estinzione (per esempiu, i prudutti d'avorio). Assicuratevi di u rispettu di e regulazioni se portate tali articuli durante a vostra visita. 7.Customs Trattamentu Online: Per simplificà u prucessu di sdoganamentu di e fruntiere, a Nova Zelanda hà introduttu un sistema di trasfurmazioni doganali in linea chjamatu "SmartGate" per i viaghjatori eligibili. Utiliza ePassports per permette l'autoprocessamentu automatizatu attraversu u cuntrollu di passaportu. Hè essenziale per esse cuscenti è rispettate tutte e regulazioni è i requisiti doganali quandu viaghja in Nova Zelanda. A mancanza di cunfurmità pò purtà à ammende o ancu cunsequenze legali. Per esse infurmatu nantu à e pulitiche doganali attuali, visitate u situ web ufficiale di u Serviziu Doganale di Nova Zelanda prima di u vostru viaghju.
Politiche fiscali d'importazione
A pulitica di tariffu d'importazione di a Nova Zelanda hà per scopu di facilità u cummerciu mentre salvaguarda l'industria domestica. U paese adopra un approcciu relativamente liberale versu l'impurtazione di merchenzie, cù a maiò parte di i prudutti chì godenu di l'entrata senza duty. Tuttavia, ci sò alcune eccezzioni è certi articuli attrae tariffi d'impurtazione. In generale, a Nova Zelanda impone dazi minimi à e merchenzie impurtate. A maiò parte di i prudutti di u cunsumu, cum'è a robba, l'elettronica è l'apparecchi domestici, ùn incurrennu micca tariffu à a so ghjunta in u paese. Questu aiuta à mantene i prezzi accessibili per i cunsumatori è incuragisce u cummerciu internaziunale. Tuttavia, certi beni specifichi ponu esse sottumessi à i dazi doganali à l'impurtazione. Questi tipicamente includenu prudutti di tabacco, bevande alcoliche è articuli di lussu cum'è ghjuvelli è veiculi high-end. U scopu di sti tariffi hè duppiu: a prutezzione di a salute publica scoraggiendu u cunsumu eccessivu di tabacco è alcolu, mentre prumove l'industrii lucali chì pruducianu beni di lussu. Hè impurtante di nutà chì a Nova Zelanda opera sottu diversi accordi di liberu cummerciu (FTA) cù parechji paesi in u mondu. Questi accordi miranu à riduce o eliminà e barriere di u cummerciu cum'è e tariffi d'importazione trà e nazioni membri. Per esempiu, sottu à l'accordu di Relazioni Economiche Closer (CER) cù l'Australia, a maiò parte di e merchenzie ponu spustà liberamente trà i dui paesi senza alcun tasse o imposte supplementari. In più di i tariffi d'importazione, a Nova Zelanda impone ancu l'Imposta di Beni è Servizii (GST) nantu à e merchenzie impurtate valutate più di NZD 1,000 per transazzione. Attualmente stabilitu à u 15%, u GST assicura l'equità imponendu tasse simili à i prudutti domestici è impurtati. In generale, a pulitica d'importazione di a Nova Zelanda riflette u so impegnu à apre u cummerciu internaziunale mentre prutegge l'industrii lucali da a cumpetizione sleale.
Politiche fiscali d'esportazione
A pulitica fiscale di l'esportazione di a Nova Zelanda hè pensata per prumove a crescita ecunomica, incuragisce u cummerciu esteru è prutegge l'industria domestica. U paese hè cunnisciutu per u so settore agriculu, chì include i prudutti di latti, carne, lana è frutti di mare. Queste esportazioni ùn sò micca sottumessi à alcuna tassa d'esportazione specifica. Tuttavia, a Nova Zelanda hà una Tassa di Beni è Servizii (GST) chì si applica à i beni domestici è impurtati. A tarifa GST attuale hè di 15%. Stu tributu hè recullatu da l'imprese in u puntu di vendita è poi rimessa à u Guvernu di Nova Zelanda. In più di a tarifa generale di GST, certi beni ponu esse sottumessi à i duzi specifichi o l'accise quandu sò esportati. Per esempiu, e bevande alcoliche attiranu un accise separatu basatu annantu à u so cuntenutu alcolu. Stu tassu hà per scopu di regulà u cunsumu mentre generà ingressi per u guvernu. Inoltre, a Nova Zelanda hà diversi accordi di cummerciu liberu cù i paesi di u mondu chì aiutanu à riduce o eliminà i tariffi nantu à parechji prudutti esportati da a Nova Zelanda. Questi accordi prumove u cummerciu internaziunale riducendu e barriere è facilitendu l'accessu à u mercatu per l'esportatori. Hè impurtante di nutà chì i tassi di l'esportazione pò varià secondu u tipu di pruduttu chì hè speditu, è i regulamenti di u paese di destinazione. Dunque, hè cunsigliatu per l'esportatori in Nova Zelanda per stà aghjurnatu cù e pulitiche cummerciale internaziunali in relazione à e so industrie specifiche. In generale, a Nova Zelanda mantene un approcciu relativamente liberale versu a so pulitica di tassazione di l'esportazione cuncentrandu principalmente nantu à i tassi indiretti cum'è GST piuttostu cà impone dazi di esportazione significativi eccettu in casi specifichi cum'è e bevande alcoliche sottumessi à l'accisa secondu u so cuntenutu alcolu.
Certificazioni necessarie per l'esportazione
A Nova Zelanda hè cunnisciuta per i so prudutti d'alta qualità è a so industria d'esportazione robusta. Per assicurà a qualità è a sicurità di e so esportazioni, u paese hà implementatu un strettu prucessu di certificazione. U guvernu di a Nova Zelanda hà messu in piazza diversi prugrammi di certificazione per assicurà chì i prudutti rispondenu à i standard internaziunali. Queste certificazioni copre una larga gamma di industrii cumprese l'agricultura, l'alimentariu è a bevanda, a silvicultura, i latticini, l'orticultura, a pesca, è assai altri. Unu di i principali prugrammi di certificazione in Nova Zelanda hè u Ministeru per l'Industrie Primarie (MPI) Certificazione d'Esportazione. Stu prugramma assicura chì i prudutti agriculi cum'è carne, latticini, frutti è ligumi rispettanu i regulamenti d'importazione di diversi paesi. L'MPI conduce rigurosu inspezioni è teste per assicurà chì questi prudutti rispondenu à tutti i requisiti necessarii prima di esse esportati. Inoltre, a Nova Zelanda hà stabilitu standard forti per a produzzione biologica. U prugramma di certificazione biologica BioGro furnisce l'assicuranza à i cunsumatori chì i prudutti etichettati cum'è organici sò stati pruduciuti secondu criteri stretti stabiliti da i normi BioGro. A reputazione di a Nova Zelanda per a produzzione di beni puliti è verdi si estende ancu à a so industria forestale. A certificazione Forest Stewardship Council (FSC) assicura chì e pratiche forestali rispunsevuli sò seguite per prutege e risorse naturali mentre prumove una gestione sustenibile. In l'ultimi anni, ci hè statu un enfasi più grande nantu à a tracciabilità in tutte e catene di supply in u mondu. In risposta à sta dumanda da i cunsumatori è l'organi regulatori, a Nova Zelanda offre certificazioni di tracciabilità cum'è "New Zealand Made" o "Made with Care". Queste certificazioni furniscenu assicuranza nantu à l'origine di u produttu è dimustranu u rispettu di e pratiche cummerciale etiche. In generale, e certificazioni d'esportazione di a Nova Zelanda anu u scopu di mantene a reputazione di u paese cum'è un fornitore di beni di alta qualità, assicurendu u rispettu di e regulazioni internaziunali in quantu à i normi di salute è e pratiche sustinibili. Queste certificazioni ghjucanu un rolu cruciale in mantene a fiducia trà l'esportatori da a Nova Zelanda è i so partenarii cummerciale internaziunali.
Logistica cunsigliatu
A Nova Zelanda, cunnisciuta ancu Aotearoa in Maori, hè una bella nazione isulana situata in l'Oceanu Pacificu sud-occidentale. Cunnisciuta per i so paisaghji stupendenti, a fauna salvatica diversa è e persone amichevuli, a Nova Zelanda offre una gamma di servizii logistichi eccellenti per sustene l'imprese è l'individui. Quandu si tratta di servizii di trasportu è trasportu internaziunale in Nova Zelanda, ci sò parechje cumpagnie reputable chì si distinguenu. DHL Express hè una di queste cumpagnie chì hà una forte presenza in u paese. Offrenu servizii di corriere internaziunali affidabili di porta à porta cù tempi di transitu veloci è seguimentu automatizatu di spedizione. Un altru fornitore di logistica notevole in Nova Zelanda hè Mainfreight. Cù una vasta rete di filiali in tuttu u paese, offrenu suluzioni cumpletu di trasportu. Ch'ella si tratti di trasportu aereu, marittimu o di trasportu stradale, Mainfreight furnisce soluzioni senza cuciture end-to-end adattate à i bisogni individuali. Per u trasportu domesticu in Nova Zelanda, pudete confià nantu à e marche di Freightways cum'è NZ Couriers è Post Haste per servizii di consegna di pacchi efficienti in tuttu u paese. Hanu una vasta zona di copertura cumminata cù sistemi di seguimentu avanzati per assicurà chì i vostri pacchetti ghjunghjenu à u so destinazione in modu sicuru è puntuale. In quantu à i servizii di magazzinu è distribuzione, TIL Logistics Group hè un nome di fiducia in l'industria di a Nova Zelanda. Forniscenu soluzioni integrate di a catena di fornitura, cumprese strutture di magazzinu dotate di tecnulugia muderne di gestione di l'inventariu. TIL Logistics Group hè specializatu in u disignu di logistica persunalizata secondu e esigenze specifiche di l'affari. Vale a pena nutà chì ci sò ancu parechje cumpagnie di logistica lucali più chjuche chì operanu in tutta a Nova Zelanda chì servenu mercati di nicchia o industrii specializati cum'è u trasportu di merchenzie periscibili o a manipulazione di materiali periculosi. Queste cumpagnie spessu furnisce un serviziu persunalizatu mantenendu un altu standard di prufessionalità è efficienza. In generale, sia chì avete bisognu di trasportu internaziunale o trasportu domesticu in i paisaghji pittoreschi di a Nova Zelanda - truvà fornitori di logistica adattati ùn deve esse un prublema per via di l'infrastruttura ben sviluppata è a presenza competitiva di u mercatu di numerosi cumpagnie reputabili in tuttu u paese.
Canali per u sviluppu di i cumpratori

Fiere impurtanti

A Nova Zelanda hè un picculu paese isulanu situatu in u suduvestu di l'Oceanu Pacificu. Malgradu a so dimensione relativamente chjuca, hà una gamma impressiunanti di impurtanti canali di sviluppu di cumpratori internaziunali è mostre cummerciale. Unu di i principali canali di acquisti internaziunali in Nova Zelanda hè attraversu l'investimentu direttu straneru (IED) è i partenariati cù cumpagnie multinaziunali. A causa di a so ecunumia stabile è di l'ambiente favuritu di l'imprese, a Nova Zelanda attrae l'IED da diverse industrii cum'è l'agricultura, a tecnulugia, u turismu è a fabricazione. Questu furnisce l'opportunità per l'imprese lucali di cullaburà cù questi cumpratori internaziunali è espansione u so mercatu. Un altru canale impurtante per u sviluppu di i cumpratori internaziunali hè attraversu e plataforme di e-commerce. A Nova Zelanda hà una infrastruttura digitale ben sviluppata chì permette à e imprese di cunnetta cù i cumpratori globali in linea. Piattaforme cum'è Alibaba, Amazon, eBay è Trade Me offrenu opportunità per l'imprese lucali per mostrà i so prudutti à una larga gamma di cumpratori potenziali in u mondu. In quantu à l'esibizioni cummerciale, ci sò parechji avvenimenti notevuli chì anu annu in Nova Zelanda chì attraenu cumpratori internaziunali. A Fiera di Auckland hè un tali avvenimentu chì riunisce espositori da diverse industrii cumpresi a moda, l'articuli di casa, l'elettronica è più. Offre una opportunità per l'imprese lucali di mostrà i so prudutti direttamente à i cumpratori di u retail di u mondu. Un'altra fiera cummerciale significativa in Nova Zelanda hè Fine Food New Zealand. Questu avvenimentu si focalizeghja nantu à l'industria alimentaria è attrae cumpratori prufessiunali cum'è restauratori, catering, albergatori, chefs è rivenditori chì cercanu novi prudutti o servizii alimentari. Inoltre, a biennale Fieldays hè un'altra fiera cummerciale prominente tenuta in Hamilton chì si concentra in l'industria agricula. Attrae assistenti naziunali è internaziunali chì anu interessatu à l'equipaggiu agriculu, a machina, a tecnulugia agricula, è più. Questa mostra offre una piattaforma per l'imprese lucali. cunnetta cù attori mundiali in u settore agriculu. Inoltre, l'Auckland Build Expo mostra i settori di a custruzione, l'equipaggiu, a tecnulugia di a custruzione digitale è l'architettura. Da l'imprenditori di custruzzione à l'architetti, questu avvenimentu riunisce i prufessiunali chì cercanu novi fornitori o suluzioni innovative in l'industria. Serve cum'è una grande piattaforma per l'imprese lucali. cunnette cù i cumpratori internaziunali in u campu di a custruzione. In cunclusione, a Nova Zelanda offre diverse strade cruciali per u sviluppu di i cumpratori internaziunali è l'accessu à i mercati globali. Da l'investimentu direttu straneru è i partenarii cù e cumpagnie multinaziunali, à e plataforme di e-commerce, è a participazione à mostre cum'è a Fiera di Auckland o Fine Food New Zealand, l'imprese lucali anu l'uppurtunità di presentà i so prudutti o servizii à una gamma diversa di cumpratori internaziunali. Hè sta cumminazione di canali chì permette à l'imprese neozelandesi di stabilisce relazioni cù cumpratori d'oltremare è espansione a so portata in u mercatu globale.
In Nova Zelanda, i mutori di ricerca cumunimenti usati sò simili à quelli utilizati in u mondu. Eccu alcuni di i mutori di ricerca populari in Nova Zelanda cù i so indirizzi di u situ web currispondenti: 1. Google: U mutore di ricerca più utilizatu in u mondu hè ancu populari in Nova Zelanda. Pudete accede à www.google.co.nz. 2. Bing: u mutore di ricerca di Microsoft, Bing, hè una altra piattaforma comunmente usata in Nova Zelanda. Si pò truvà à www.bing.com. 3. Yahoo: Ancu Yahoo hà persu a so dominanza cum'è un mutore di ricerca in u mondu, hà sempre una basa d'utilizatori notevuli in Nova Zelanda. Pudete utilizà Yahoo visitendu www.yahoo.co.nz. 4. DuckDuckGo: Cunnisciuta per u so accostu attente à a privacy, DuckDuckGo offre ancu ricerche imparziali è private à l'utilizatori in Nova Zelanda. Aduprate www.duckduckgo.com per accede à stu mutore di ricerca. 5. Ecosia: Per quelli chì sò cuscenti nantu à i prublemi ambientali, Ecosia hè una opzione unica postu chì dona una parte di i so rivenuti versu a piantazione di l'arburi in u mondu mentre furnisce risultati di ricerca simili à quelli di Google o Bing. Visita www.ecosia.org per aduprà sta alternativa eco-friendly. 6.Dogpile:Dogpile hè un metasearch engine chì piglia i risultati da parechje fonti cumpresi Google è Yahoo, trà l'altri. Pò esse accessu via www.dogpile.com 7.Yandex: Yandex hè urigginatu da Russia è offre capacità di ricerca web sia in versione inglese è russa, pudete visità yandex.com Per piacè nutate chì questi sò esempi di qualchi mutori di ricerca cumunimenti usati; ci ponu esse altri dispunibuli, ma anu tassi d'usu relativamente più bassi in u paese.

Principali pagine gialle

In Nova Zelanda, u serviziu di annuariu primariu hè e Pagine Gialle. Fornisce una larga lista di imprese in diversi settori in u paese. Inoltre, ci sò parechji repertorii in linea dispunibili per circà l'imprese è i servizii. Eccu alcuni di e principali pagine gialle è siti di repertoriu in linea in Nova Zelanda: 1. Giallu : situ web: www.yellow.co.nz Yellow hè un serviziu di annuariu principali in Nova Zelanda cù una lista cumpleta di l'imprese, cumprese l'infurmazioni di cuntattu, l'indirizzi è e recensioni. 2. Pagine Bianche: U situ web: www.whitepages.co.nz Pagine Bianche offre una basa di dati di ricerca di liste residenziali è cummerciale cù numeri di telefunu è indirizzi. 3. Finda: situ web: www.finda.co.nz Finda hè un annuariu di cummerciale in linea chì permette à l'utilizatori di truvà imprese lucali in parechje industrii inseme cù recensioni di i clienti. 4. Localistu : U situ web: www.localist.co.nz Localist serve cum'è una guida in linea per scopre i servizii lucali, ristoranti, buttreghi, avvenimenti è nutizie adattati à e regioni specifiche in Nova Zelanda. 5. Vicinu : U situ web: www.neighbourly.co.nz Neighborly hè una piattaforma chì cunnetta i vicini in u locu fornendu informazioni nantu à l'imprese lucali di fiducia attraversu a so sezione di repertoriu cummerciale. 6. NZS.com: situ web: www.nzs.com NZS.com offre una cullizzioni cumpleta di siti web di Nova Zelanda categurizzati in diversi temi chì varienu da i servizii di cummerciale à l'infurmazioni di viaghju. 7. Aucklandnz.com - Business Directory: U situ web: https://www.aucklandnz.com/business/business-directory Stu situ web si cuncentra specificamente à furnisce i dati di cuntattu per l'imprese situate in Auckland City. Questi repertorii di pagine gialle si adattanu à diverse regioni in tutta a Nova Zelanda mentre offrenu interfacce amichevuli per truvà facilmente i prudutti o servizii desiderati.

Principali piattaforme di cummerciale

A Nova Zelanda, un bellu paese cunnisciutu per i so paisaghji stupendenti è e persone amichevuli, hà una industria di e-commerce in crescita. Eccu alcune di e principali piattaforme di e-commerce in Nova Zelanda cù l'URL di u so situ web: 1. Trade Me (www.trademe.co.nz): Trade Me hè u più grande mercatu online in New Zealand, chì offre una larga gamma di prudutti è servizii. Fornisce una piattaforma faciule d'utilizà per cumprà è vende articuli, cumprese l'elettronica, a moda, l'apparecchi di casa, è più. 2. Mighty Ape (www.mightyape.co.nz): Mighty Ape hè un pupulare di vendita online chì offre diversi prudutti cum'è video games, libri, ghjoculi, elettronica, apparecchi di casa è prudutti di bellezza. Furnenu servizii di consegna veloce in tutta a Nova Zelanda. 3. TheMarket (www.themarket.com): Fundatu da unu di i più grandi gruppi di vendita di New Zealand - The Warehouse Group - TheMarket prupone una larga selezzione di prudutti in categurie cum'è vestiti di moda è accessori per l'omi / donne / zitelli; Articuli di casa; gadgets tecnologichi; Articuli sportivi; articuli di salute è bellezza; è più. 4. Fishpond (www.fishpond.co.nz): Fishpond hè un mercatu in linea chì vende novi versioni è tituli classici in libri (inclusi ebooks), filmi è spettaculi TV in dischi DVD è Blu-ray è CD di musica / vinile. registra à i clienti in Nova Zelanda. 5. Noel Leeming (www.noelleeming.co.nz): Noel Leeming hè un famosu venditore di l'elettronica in Nova Zelanda chì opera sia magazzini fisichi sia una piattaforma di e-commerce. Offrenu una gamma di gadgets elettronichi cum'è smartphones, laptops / desktop o console di ghjocu à l'apparecchi cum'è frigoriferi o lavatrici. 6. Agricultori (www.farmers.co.nz): L'agricultori hè un'altra catena di magazzini populari chì furnisce una vasta selezzione di vestiti di moda / accessori / calzature / gioielli per l'omi / donne / zitelli à fiancu di cosmetichi / prudutti di bellezza o arredamenti / apparecchi per a casa, etc. . 7. HealthPost (www.healthpost.co.nz): HealthPost hè u principale rivenditore in linea di Nova Zelanda per i prudutti naturali di salute è bellezza, chì offre una larga gamma di vitamini, supplimenti, prudutti di cura di a pelle, articuli biulogica è più. Eccu alcuni esempi di e principali plataforme di e-commerce in Nova Zelanda. Ci sò ancu numerosi piattaforme di nicchia più chjuche specializate in categurie specifiche di produttu cum'è a moda o l'artisgiani lucali.

Principali piattaforme di media suciale

A Nova Zelanda, cunnisciuta ancu Aotearoa in a lingua Maori, hè un bellu paese rinumatu per i so paisaghji stupendenti è a cultura unica. In quantu à e plataforme di e social media, i neozelandesi anu abbracciatu parechje opzioni populari per cunnette cù l'amichi è sparte e so sperienze in linea. Eccu alcuni di e principali piattaforme di media suciale aduprate in Nova Zelanda: 1. Facebook (www.facebook.com): Facebook resta a piattaforma suciale più usata in Nova Zelanda. Permette à l'utilizatori di creà profili, cunnetta cù l'amichi è a famiglia, sparte posti, foto, video, è unisce à diversi gruppi di a cumunità. 2. Instagram (www.instagram.com): A popularità di l'Instagram hè stata rapidamente crescente in l'ultimi anni trà i New Zealanders. Questa piattaforma orientata visualmente permette à l'utilizatori di carricà è sparte foto o video brevi cù didascalie o hashtags. 3. Twitter (www.twitter.com): Twitter hè una altra piattaforma largamente utilizata trà i Kiwi per a spartera in tempu reale di l'aghjurnamenti di nutizie, opinioni è conversazioni animate in tweets di 280 caratteri. 4. Snapchat (www.snapchat.com): A pupularità di Snapchat hà guadagnatu impulsu in i ghjovani demografichi di Nova Zelanda chì piacenu à mandà foto / video tempuranee chì spariscenu dopu avè vistu. 5. LinkedIn (www.linkedin.com): LinkedIn hè una piattaforma di networking prufessiunale chì cunnetta l'individui cù l'opportunità di u travagliu è furnisce un spaziu per l'imprese per espansione e so rete reclutendu candidati adattati. 6. YouTube (www.youtube.com): YouTube hè largamente utilizatu da Kiwis per fighjà o cullà una varietà di cuntenutu video cum'è video musicali, vlogs ("video blogs"), tutoriali, documentarii etc., 7.Reddit(https://www.reddit.com/"): Reddit offre parechje cumunità chjamate "subreddits" induve a ghjente pò participà à discussioni nantu à diversi temi cumpresi interessi lucali in a comunità subreddit di Nova Zelanda (/r/newzealand). 8.TikTok(https://www.tiktok.com/en/"): TikTok hà recentemente fattu ondate in u mondu, cumprese a Nova Zelanda, per via di u so cuntenutu video in forma curta cumminata cù effetti di tendenza è filtri. 9. WhatsApp(https://www.whatsapp.com/"): Ancu s'ellu hè principalmente una app di messageria, WhatsApp hè comunmente utilizatu in Nova Zelanda per chats di gruppu è sparte cuntenutu multimediale cù l'amichi, i culleghi è i membri di a famiglia. Quessi sò solu uni pochi di e parechje piattaforme di rete suciale favurite da i New Zealanders per cunnette in linea. Ogni piattaforma offre e so caratteristiche uniche è benefici per risponde à e diverse preferenze è interessi.

I principali associi industriali

A Nova Zelanda hè cunnisciuta per a so diversificata gamma di industrii, è per quessa, hà una quantità di associazioni industriali prominenti. Eccu alcune di e principali associazioni industriali in Nova Zelanda cù i so siti web: 1. BusinessNZ: Hè u gruppu di sustegnu di l'imprese di a Nova Zelanda, chì rapprisenta millaie di imprese in tuttu u paese. situ web: https://www.businessnz.org.nz/ 2. L'Agricultori Federati di Nova Zelanda (FFNZ): Questa associazione rapprisenta l'agricultori è e cumunità rurale in Nova Zelanda in diversi settori cum'è l'agricoltura di latti, ovini è bovini, silvicultura, orticultura, etc. Website: https://www.fedfarm.org .nz/ 3. Hospitality NZ: Questa associazione rapprisenta diversi settori in l'industria di l'ospitalità cumpresi i fornitori di alloghju, ristoranti, bars, caffè è spazii per eventi. situ web: https://hospitality.org.nz/ 4. NZTech: Hè una associazione chì rapprisenta u settore tecnulugicu in Nova Zelanda, cumprese cumpagnie di sviluppu di software, fornituri di servizii IT, start-ups è altre urganisazioni tecnologiche. situ web: https://nztech.org.nz/ 5. Retail NZ: Questa associazione rapprisenta i rivenditori in tutta a Nova Zelanda chì varieghja da e grande catene di vendita à i picculi magazzini indipendenti in diversi settori, cum'è a vendita di moda à i venditori di hardware è di bricolage. situ web: https://www.retail.kiwi/ 6. L'EMA - Employers & Manufacturers Association (Northern) Inc.: Rapprisenta più di 7500 imprese membri da una larga gamma di settori cumpresi a fabricazione, industrie di logistica / trasportu è servizii. Site web: https://www.e ma.co.nz 7.NZ Food & Grocery Council: Cum'è un rappresentante autoritariu per l'imprese di i fornitori di i pruduttori di l'alimentu in Nova Zelanda, cunnetta ancu l'imprese di stu settore cù l'altri, è travaglia strettamente cù l'autorità governative. - pulitica di regulazione coordinata etc Site web: https://www.fgc.co.nz/

I siti web di cummerciale è cummerciale

Eccu alcuni siti web ecunomichi è cummerciale ligati à a Nova Zelanda: 1. Ministeru di l'Affari, l'Innuvazione è l'Impiegazione (MBIE): U situ web ufficiale di u guvernu chì furnisce infurmazioni nantu à e pulitiche, regulamenti è iniziative relative à l'affari è l'innuvazione in Nova Zelanda. situ web: https://www.mbie.govt.nz/ 2. New Zealand Trade and Enterprise (NZTE): NZTE hè l'agenzia di sviluppu ecunomicu naziunale chì aiuta l'imprese à l'internazionalizazione è a successu in i mercati glubali. U situ web offre risorse per esportatori, investitori, circadori è imprenditori. situ web: https://www.nzte.govt.nz/ 3. Statistiche New Zealand: Stu situ web furnisce infurmazioni statistiche detallate nantu à l'ecunumia di a Nova Zelanda chì copre parechji settori cum'è u cummerciu, u turismu, l'impieghi, a demografia etc. situ web: https://www.stats.govt.nz/ 4. ExportNZ: Hè una divisione di l'Associazione Employers & Manufacturers (EMA) dedicata à sustene l'imprese focalizati in l'esportazione in Nova Zelanda, offrendu opportunità di rete, supportu di difesa, intelligenza di u mercatu, etc. situ web: https://exportnz.org.nz/ 5. Investopedia - Imprese in Vendita in Nova Zelanda: Stu situ web elenca l'imprese dispunibuli per a vendita in diverse industrii in e regioni in Nova Zelanda. U situ web: https://www.investopedia.com/search?q=businesses+for+sale+new+zealand 6. BusinessNZ: BusinessNZ hè una federazione di associazioni di cummerciale regiunale chì rapprisentanu diverse industrii cumpresi a fabricazione, u settore di i servizii, ecc. situ web: https://businessnz.org.nz/ 7. Associazione di Sviluppu Ecunomicu NZ (EDANZ): EDANZ si cuncentra nantu à a prumuzione di u sviluppu ecunomicu sustenibile in tutte e regioni di NZ attraversu a cullaburazione trà l'agenzii di u settore publicu implicati in l'attività di pianificazione ecunomica è di sviluppu. situ web: http://edanz.org.nz/

I siti di ricerca di dati di cummerciu

Ci sò parechji siti di dati di u cummerciu dispunibuli per dumandà e statistiche di u cummerciu di Nova Zelanda. Eccu alcuni di elli cù l'indirizzi di u so situ web: 1. Statistiche New Zealand: U situ web ufficiale di Statistics New Zealand furnisce statistiche di u cummerciu cumpletu è infurmazioni nantu à l'impurtazioni, l'esportazioni, u bilanciu cummerciale, è più. Situ Web: http://archive.stats.govt.nz/infoshare/ 2. New Zealand Customs Service: U Serviziu Doganale di New Zealand offre accessu à e dati detallati di importazione è d'esportazione, cumprese tariffi, tassi di duty, codici di classificazione di mercerie (codici HS), è più. U situ web: https://www.customs.govt.nz/business/international-trade/import/export-data/ 3. Ministeru di l'Industrie Primarie (MPI): MPI offre infurmazione nantu à l'esportazioni di prudutti agriculi è alimentarii da a Nova Zelanda, cumpresi i prudutti di latti, carne è frutti di mare. U situ web: https://www.mpi.govt.nz/trade-and-export-standards/exporting/ 4. Trade Map: Sviluppatu da u International Trade Center (ITC), Trade Map furnisce l'accessu à e statistiche di u cummerciu internaziunale per parechji paesi cumpresi New Zealand. Include dettagli nantu à impurtazioni / esportazioni per categurie di produttu. U situ web: https://www.trademap.org/Bilateral_TS.aspx?nvpm=1%7c554%7c%7c036%7call%7call%7call%7c2%7c1%7c1%7c2%7c1. 5. Soluzione di u Cummerciu Integratu Mundiale (WITS): WITS offre dati di u cummerciu mundiale furniti da u Gruppu di u Bancu Mundiale. Fornisce profili di cummerciale dettagliati per i paesi individuali cumpresi i valori di l'esportazione / importazione, l'analisi di i partenarii, i tassi tariffari, etc. U situ web: https://wits.worldbank.org/CountryProfile/en/Country/NZL. Questi siti web ponu furnisce insights preziosi nantu à l'attività di cummerciale di a Nova Zelanda, cum'è principalmente quali commodities importanu o esportanu principalmente, è ancu l'analisi di i so cumpagni di cummerciale chì ponu esse d'aiutu per piglià decisioni cummerciale informate.

piattaforme B2b

A Nova Zelanda hè un paese cunnisciutu per u so ambiente cummerciale vibrante è u spiritu imprenditoriale. Ci sò parechje piattaforme B2B dispunibili in Nova Zelanda chì cunnetta l'imprese è prumove u cummerciu. Eccu alcuni di i populari: 1. Motori di l'industria (www.industryengines.com): Questa piattaforma offre un repertoriu cumpletu di l'imprese di Nova Zelanda in diverse industrii. Permette à l'imprese di truvà potenziali partenarii, fornitori o clienti in u paese. 2. Alibaba Kiwi Pavilion (www.alibaba.com/country/New-Zealand): Alibaba, u giant globale di e-commerce, hà una sezione dedicata chjamata Kiwi Pavilion chì mostra i fabricatori, grossisti è esportatori basati in Nova Zelanda. A piattaforma cunnetta l'imprese lucali cù i cumpratori internaziunali. 3. Trade Me (www.trademe.co.nz/businesses): Trade Me hà iniziatu cum'è un situ web di l'asta, ma s'hè allargatu per include una sezione larga per transazzione B2B in Nova Zelanda. Cunnette l'imprese chì cercanu di cumprà o vende prudutti / servizii in u paese. 4. Eezee (www.eezee.sg/new-zealand): Eezee hè un mercatu in linea chì permette a compra senza saldatura trà l'imprese in Singapore è New Zealand. Parmette un accessu faciule à una larga gamma di equipaghji industriali è forniture. 5. Neontide (www.neontide.co.nz): Neontide hè un mercatu B2B cuncintratu in a prumuzione di pratiche di cummerciale sustinibili in Nova Zelanda cunnessendu cumpagnie attente à l'ambiente cù l'altri. 6. Marketview (www.marketview.co.nz): Marketview offre servizii di analisi di dati cumpleti per l'imprese chì operanu in diverse industrii in Nova Zelanda, chì li permettenu di piglià decisioni infurmati nantu à e tendenze di u mercatu è u cumpurtamentu di i cunsumatori. 7.Central Wholesale (https://wholesalecentralNZ.com.au/). Wholesale central NZ furnisce compra all'ingrossu B2B in parechje categurie cum'è a moda, l'elettronica, ecc Per piacè nutate chì queste piattaforme ponu avè diverse caratteristiche è u publicu di destinazione; dunque hè essenziale per valutà ognunu basatu nantu à i vostri bisogni specifichi prima di sceglie a piattaforma più adatta per i vostri bisogni di l'affari.
//