More

TogTok

Mercati principali
right
Panoramica di u Paese
A Croazia, ufficialmente cunnisciuta cum'è a Republica di Croazia, hè un paese situatu in l'Europa sud-est. Cunfini cù a Slovenia à u norduvestu, l'Ungheria à u nordeste, a Serbia à u livante, a Bosnia è Erzegovina à u sudueste, è u Montenegro è u Mari Adriaticu à u sudu. Cù una pupulazione di circa 4 milioni di persone, a Croazia hà un patrimoniu culturale diversu influinzatu da i so ligami storichi cù diverse civiltà cum'è romana, bizantina, ottomana è austro-ungarica. A lingua ufficiale hè u croatu. A capitale di Croazia hè Zagabria chì serve cum'è u so centru puliticu è amministrativu. Cunnisciuta per a so storia ricca è a so cultura vibrante, Zagabria offre un mischju ecletticu di l'architettura medievale cù l'infrastruttura muderna. A Croazia vanta belli paisaghji chì includenu e regioni cuntinentali cù colline è muntagne in parti cintrali di u paese, è ancu e zone costiere adornate da splendide spiagge nantu à a so longa costa Adriatica. I so numerosi parchi naziunali cum'è u Parcu Naziunale di Plitvice Lakes è u Parcu Naziunale di Krka mostranu una bellezza naturale mozzafiato. U turismu ghjoca un rolu significativu in l'ecunumia di Croazia per via di e so destinazioni turistiche attraenti cum'è Dubrovnik - cunnisciutu per i so antichi mura di a cità - Split - casa di u Palazzu di Dioclezianu - o Pula cù u so anfiteatru rumanu. I visitori ponu ancu piacè di navigà longu isule pittoresche cum'è Hvar o Brac. A cucina tradiziunale croata mostra influenze da i paesi vicini cum'è l'Italia è l'Ungheria, mentre aghjunghjenu torsioni lucali. I platti populari includenu cevapi (saucisses grigliate), sarma (rotulini di col ripieni), prelibatezze di frutti di mare cum'è risotti neri o pesci grillati catturati freschi da u Mari Adriaticu. A Croazia hè diventata indipindente da a Jugoslavia in u 1991, ma hà affruntatu sfide in quellu periodu per via di cunflitti chì durò finu à u 1995. Da tandu hà fattu un prugressu significativu puliticu è ecunomicu, diventendu un membru di l'OTAN in 2009 seguitatu da l'appartenenza à l'Unione Europea in 2013. In cunclusione, a Croazia hè un paese captivante cù una mistura di bellezza naturale, storia ricca, cucina seducente è ospitalità calda. Ch'ella sia attratta da e cità antiche o da meraviglie naturali, a Croazia offre una sperienza unica chì senza dubbitu lascerà una impressione durabile à ogni visitatore.
Moneda naziunale
A Croazia, ufficialmente cunnisciuta cum'è a Republica di Croazia, usa a kuna croata (HRK) cum'è a so valuta. U kuna hè suddivisu in 100 lipa. A parolla "kuna" significa marta in croatu è hè derivata da l'epica medievale quandu i pelle di fur eranu usati com'è forma di valuta. Intruduttu u 30 di maghju di u 1994, a kuna rimpiazzà u dinar iugoslavu dopu chì a Croazia hà acquistatu l'indipendenza da a Iugoslavia. Da tandu, hè a munita ufficiale di Croazia. I biglietti sò in denominazioni di HRK 10, 20, 50, 100, 200 è e muniti sò dispunibuli in denominazioni HRK 1, HRK2 è lipa. Tuttavia, hè impurtante nutà chì, per via di l'inflazione cù u tempu è i cambiamenti in e cundizioni ecunomichi in u mondu o in a Croazia stessa, hè sempre una bona idea di verificà e denominazioni specifiche è a dispunibilità prima di viaghjà o di scambià soldi. U Bancu Naziunale Croatu (Hrvatska Narodna Banka) hè rispunsevule per l'emissione è a regulazione di a valuta di u paese. Assicuranu a so stabilità monitorendu i tassi di scambiu cù altre valute è implementendu e pulitiche monetarie chì prumove a crescita ecunomica mentre mantene l'inflazione sottu cuntrollu. Mentre viaghja in Croazia o realizanu transazzione cummerciale in u paese, hè cunsigliatu di portà un pocu di soldi per via di diversi livelli di accettazione per carte di creditu o pagamenti elettronici. E valute straniere ponu ancu esse accettate in alberghi o stabilimenti più grande; però i venditori più chjuchi ponu accettà solu pagamentu in kuna. In riassuntu, Croazia utilizeghja a so propria munita naziunale chjamata kuna (HRK), chì hè statu introduttu in u 1994 rimpiazzà u dinar jugoslavu. I billette varianu da HRK10 à HR200, mentre chì e muniti sò dispunibuli da HRK1 in su inseme cù denominazioni lipa più chjuche. Ancu se l'accettazione di a carta di creditu hè in crescita in tutta a Croazia, purtendu un pocu di soldi hè sempre cunsigliatu, soprattuttu quandu si tratta di picculi venditori. U Bancu Naziunale Croatu assicura a stabilità rigulandu l'emissione di a valuta è u monitoraghju di i fatturi ecunomichi, chì permettenu una circulazione liscia di a kuna in u paese.
Tassu di scambiu
A munita ufficiale di Croazia hè a Kuna Croata (HRK). In quantu à i tassi di scambiu apprussimativi cù e valute maiò di u mondu, per piacè nutate chì questi tassi ponu varià cù u tempu. Eccu alcuni tassi di scambiu indicativi di ferraghju 2022: 1 Kuna Croata (HRK) hè circa: - 0,13 euro (EUR) - 0.17 Dollari americani (USD) - 0.15 Lira Britannica (GBP) - 15.48 Yen Giapponese (JPY) - 4.36 Yuan Cinese Renminbi (CNY) Per piacè tenete in mente chì questi valori ùn sò micca in tempu reale è ponu fluttuà per diversi fatturi ecunomichi.
Vacanze impurtanti
Croazia, un bellu paese situatu in l'Europa sud-est, hà parechje vacanze impurtanti chì anu una impurtanza culturale è storica significativa. Esploremu alcune di sti celebrazioni: 1. Ghjurnata di l'Indipendenza (Dan neovisnosti): celebrata l'8 d'ottobre, sta festa naziunale marca a dichjarazione di l'indipendenza di a Croazia da a Iugoslavia in u 1991. U ghjornu hè pienu di manifestazioni patriottiche cum'è cerimonii di bandiera, cuncerti, sfilate è pirotecnica. 2. Ghjornu di u Statu (Dan državnosti): Osservatu u 25 di ghjugnu ogni annu dapoi u 2000, sta festa commemora l'adopzione di a Custituzione da u Parlamentu Croatu u 25 di ghjugnu di u 1991. E persone s'impegnanu in diverse attività, cum'è assiste à esibizioni è cuncerti o participà à cuncorsi sportivi. urganizata in tuttu u paese. 3. Ghjornu di Thanksgiving di a Vittoria è di a Patria (Dan pobjede i domovinske zahvalnosti): celebratu u 5 d'aostu, sta festa publica onore i bravi difensori chì anu battutu durante a Guerra di l'Indipendenza di Croazia da u 1991 à u 1995. A ghjente rende u so rispettu visitendu i memoriali è participà à a religione. cerimonie dedicate à i suldati caduti. 4. Ghjornu Internaziunale di i Travagliatori (Praznik rada): Cilibratu ogni 1 di Maghju cù parechji altri paesi in u mondu sanu, Croazia enfatiza i rializazioni fatti da i travagliadori in tutta a nazione per mezu di parati è avvenimenti di travagliu. 5. Lunedì di Pasqua (Uskrsni ponedjeljak) & Natale (Božić): Cum'è un paese principarmenti cattolico rumanu, u luni di Pasqua è u Natale anu un immensu significatu religiosu per i Croati chì participanu à i servizii di a chjesa seguita da riunioni di famiglia induve i piatti tradiziunali sò savurati inseme. 6. Serate di Promenade di Strossmayer: Ancu s'ellu ùn hè micca una festa naziunale ufficiale, ma piuttostu un festival culturale pupulare chì si svolge ogni annu trà maghju è settembre in a cità di Zagabria - mostra una varietà di spettaculi artistichi cum'è spettaculi di musica in diretta chì attrae i lucali è i turisti da tutte e parti. mondu. Queste vacanze ghjucanu un rolu impurtante in l'identità culturale di Croazia è furnisce una chance per a ghjente di riunite, celebrà a so storia, è dimustrà a so fiertà naziunale.
Situazione di u Cummerciu Esteru
Croazia hè un paese situatu in l'Europa sudorientale, cunfina cù Slovenia, Ungheria, Serbia, Bosnia è Erzegovina è Montenegro. Cum'è un membru di l'Unione Europea (UE), Croazia hà benefiziu di accordi di liberu cummerciu è opportunità di esportazione ampliate. L'ecunumia di Croazia si basa assai in u so settore di servizii, cù u turismu chì hè un cuntributore maiò. U paese vanta una costa stupente longu u Mari Adriaticu, chì attrae milioni di turisti ogni annu. Stu afflussu di visitatori hà influenzatu positivamente l'esportazioni di Croazia in termini di servizii cum'è l'alloghju, i servizii di alimentazione è l'intrattenimentu. In più di u turismu, Croazia esporta ancu merchenzie cum'è machini è equipaghji di trasportu cum'è navi è veiculi. U settore di a fabricazione ghjoca ancu un rolu significativu in l'ecunumia di u paese. Industrii cum'è a produzzione chimica (inclusi i farmaceutici), i tessili, a trasfurmazioni di metalli, a produzzione di energia (in particulare l'idroelectricità), a trasfurmazioni di l'alimentariu (pesca) sò cuntributori impurtanti à u mercatu di l'esportazione. I principali partenarii esportatori di a Croazia includenu a Germania - chì cuntene una parte considerableu di u so cummerciu - seguita da l'Italia è a Slovenia in a regione di l'UE. Tuttavia, hè ancu impegnatu in u cummerciu non-UE cù paesi cum'è Bosnia è Herzegovina. In quantu à l'impurtazioni in Croazia stessu; i machini è l'attrezzature di trasportu si prisentanu in modu prominente à fiancu à i prudutti di u cunsumu cum'è tessili, etc., Sti prudutti sò spessu provenienti da Germania (u so cumpagnu d'impurtazione maiò), Italia, Cina trà l'altri. Malgradu a recente crescita ecunomica e guerri post-indipendenza durante l'anni 1990 anu causatu scontri; Dapoi l'entrata in l'UE in 2013, ci hè statu un prugressu stabile versu l'integrazione in i mercati mundiali - in particulare in Europa. In generale, a Croazia cuntinueghja à rinfurzà a so pusizioni attraversu l'espansione di l'industria turistica è a diversificazione di l'esportazioni, è stabilisce relazioni cumerciali forti cù e nazioni di l'UE è i partenarii cummerciale non UE chì cuntribuiscenu in modu cullettivu à u paisaghju cummerciale di a nazione aiuta à guidà u sviluppu ecunomicu sustenibilespieghendu perchè a Croazia hè cunsiderata una stella crescente in u stadiu cummerciale internaziunale.
Potenziale di sviluppu di u mercatu
A Croazia, situata in l'Europa sud-est, hà un putenziale significativu per espansione u so mercatu di cummerciu esteru. Cù a so posizione geografica strategica è l'appartenenza à l'Unione Europea (UE), a Croazia offre numerosi vantaghji per opportunità di cummerciale internaziunali. Prima, a Croazia beneficia di a so vicinanza à i principali mercati europei. U so locu favurevule trà l'Europa Centrale è i Balcani furnisce un accessu faciule à i paesi vicini cum'è Slovenia, Ungheria è Serbia. Questu facilita l'integrazione cummerciale è permette un trasportu efficiente di merchenzie à traversu e fruntiere. Siconda, l'appartenenza di a Croazia à l'UE dà accessu à un vastu mercatu cù più di 446 milioni di cunsumatori. Questu offre opportunità significative per l'imprese chì cercanu di esportà o impurtà merchenzie in l'UE. Inoltre, esse parte di l'UE permette à e cumpagnie croate di prufittà di l'accordi cummerciale negoziati da l'unione cù altri paesi in u mondu. Inoltre, a Croazia pussede una vasta gamma di industrii chì cuntribuiscenu à u so potenziale d'esportazione. U paese hè cunnisciutu per u so settore turisticu chì attrae milioni di visitatori ogni annu. Questu presenta immense pussibulità per furnisce servizii è prudutti ligati à l'ospitalità, l'agenzii di viaghju, l'alloghji, l'alimentu è e bevande, a fabricazione di souvenir, frà altri. In più di l'industrii orientati à u turismu, a Croazia hè ancu specializata in a custruzione navale è a tecnulugia marittima per via di u so riccu patrimoniu marittimu. U paese hà una longa tradizione di pruduzzione di navi di qualità chì sò ricunnisciuti in u mondu. A capitalizazione di sta cumpetenza pò apre e porte per l'esportazioni di navi, è ancu stimulà i settori ausiliari cunnessi cum'è a fabricazione di l'equipaggiu di ingegneria marina. Inoltre, a Croazia pussede risorse naturali abbundanti cumpresi prudutti agriculi cum'è u vinu, l'oliu d'aliva vergine, u meli è a pruduzzioni di pesci di alta qualità. . Infine, cullaburazioni intersettoriali, pulitiche favurevuli à l'imprese è incentivi d'investimentu furniti da u guvernu croatu dimustranu u so impegnu versu a creazione di un ambiente abilitante. Inseme à l'infrastrutture stabilite, inseme guidanu idee innovative, ricerca è sviluppu, è diversificazione economica. investitori stranieri chì cercanu opportunità di crescita à longu andà. In cunclusione, a vicinanza di a Croazia à i principali mercati europei, l'appartenenza à l'UE, diverse industrie, risorse naturali abbundanti è e pulitiche di u guvernu di supportu cuntribuiscenu à u so potenziale significativu per espansione u mercatu di u cummerciu esteru. Cù e strategie è l'investimenti ghjusta, a Croazia pò pusizioni cum'è un centru per l'opportunità di cummerciale internaziunale.
I prudutti caldi di vendita in u mercatu
Quandu si tratta di selezziunà i prudutti di vendita calda per u mercatu di cummerciale straneru di Croazia, ci sò parechji fatturi chì deve esse cunsideratu. Eccu alcuni suggerimenti nantu à cumu sceglie i prudutti giusti: 1. Analizà e Tendenze di u Mercatu: Ricerca i tendenzi attuali di u mercatu in Croazia per identificà e categurie di prudutti populari. Cunsiderate a realizazione di sondaggi o cunsultate cù i distributori è i rivenditori lucali per cullà insights in preferenze di i cunsumatori. 2. Focus nantu à a Demande Locale: Identificà i prudutti chì rispondenu à i bisogni specifichi è e preferenze di i cunsumatori croati. Questu puderia include merchenzie ligati à u turismu, l'agricultura, l'alimentariu è e bevande, i tessili, l'accessori di moda è a decoru di casa. 3. Cunsiderate l'Avantage Competitivu: Cercate categurie di produttu induve Croazia hà un vantaghju cumpetitivu annantu à l'altri paesi. Per esempiu, l'artighjani tradiziunali lucali o i prudutti naturali unichi cum'è i cusmetichi à base di lavanda o i tartufi d'Istria puderanu avè una dumanda più altu per via di a so autenticità. 4. Controlu di qualità: Assicurà chì i prudutti selezziunati rispondenu à i standard di qualità internaziunali è aderiscenu à tutti i regulamenti necessarii in quantu à l'impurtazioni è l'esportazioni in Croazia è in i mercati di destinazione. 5. Competitività di u prezzu: Sforzate per i prezzi competitivi mentre mantene boni marghjini di prufittu. Evaluate i costi implicati in a produzzione, l'imballu, u trasportu, i dazi di importazione / tasse prima di finalizà una categuria di produttu. 6.Diversificà a Gamma di Produttu: Includite una gamma diversa di prudutti in categurie scelte per ùn cunfidassi assai in un solu articulu. 7. Sostenibilità ambientale: Pigliate in considerazione l'aumentu di a cuscenza di i cunsumatori in quantu à a sustenibilità quandu selezziunate i prudutti per l'esportazione, vale à dì, materiali / prucessi ecològichi o articuli alimentari biologichi ponu attruverà cumpratori attenti à l'ambiente in u mercatu di Croazia. 8.Opportunità di e-commerce: Esplora l'opportunità potenziale di e-commerce cum'è e vendite in linea cuntinueghjanu à guadagnà pupularità in diversi settori cumpresi i mercati di vendita. Cura persunale / cosmetici, articoli per a casa, accessori di moda, ghjoculi, ecc. Analizendu attentamente e tendenze di u mercatu mentre cunsiderà a dumanda lucale cun enfasi in u cuntrollu di qualità, a sustenibilità, u cummerciu elettronicu, pudete piglià decisioni infurmate nantu à quali categurie di prudutti anu un putenziale di successu in u mercatu di u cummerciu esteru di Croazia.
Caratteristiche di u cliente è tabù
Croazia hè un paese situatu in l'Europa sud-est è hà e so caratteristiche uniche è usi. Capisce e caratteristiche di i clienti è i tabù pò aiutà à fà interazzione cummerciale di successu cù e persone di Croazia. Caratteristiche di u Cliente: 1. Ospitalità: I Croati sò cunnisciuti per a so ospitalità calda versu l'ospiti. Sò orgogliosi di furnisce un serviziu eccellente è di fà chì i visitatori si sentenu còmode. 2. Politeness: i Croati apprezzanu l'educazione è usanu saluti formali quandu si scontranu à qualchissia per a prima volta. Dice "Dobar dan" (Bon ghjornu) o "Dobro jutro" (Bon ghjornu) cù un surrisu hè apprezzatu. 3. Puntualità: Esse puntuale per l'appuntamenti hè impurtante per i Croati, per quessa, hè megliu ghjunghje prestu per riunioni di cummerciale o impegni suciali. 4. A cumunicazione diretta: i Croati tendenu à esse diretti è diretti in u so stile di cumunicazione, cusì aspettanu chì esprimenu opinioni apertamente senza batte in u boscu. 5. Valori di a famiglia: A famiglia ghjoca un rolu significativu in a cultura croata, influenzendu i prucessi di decisione in modu persunale è prufessiunale. Tabù di i Clienti: 1. Politica & Storia: Evitate di discussione sughjetti pulitichi sensittivi o avvenimenti storichi recenti cum'è a Guerra di i Balcani, cum'è questi ponu sempre evucà forti emozioni trà certi individui. 2. Religione: Ancu s'è Croazia seguita principarmenti u Cristianesimu (Catolicismu), hè cunsigliatu di ùn impegnà profondamente in conversazioni religiose, salvu chì u tema hè purtatu da a vostra contraparte. 3. Disrespecting Customs: a) Cumportamentu publicu - Hè impurtante di mantene u decoru mentre visitate chjese, monasteri o qualsiasi siti religiosi; vestite modestamente è osservate u silenziu induve necessariu. b) Manners à a tavola - Slurping food or burping at pasti pò esse cunsideratu impolite; hè megliu praticà i boni modi di tavulinu durante cene d'affari o riunioni suciale. c) Gesti di e mani - Mentre i gesti di e mani ponu varià in e culture, certi gesti offensivi cum'è una palma aperta sottu à u mento di qualcunu deve esse evitata perchè ponu esse interpretati cum'è irrespectuali. d) Socializing - Evitate di discussione di questioni persunali, salvu chì u vostru omu ùn hà iniziatu tali conversazioni. Rispettate e fruntiere persunali è restate prufessiunale durante l'interazzione cummerciale.
Sistema di gestione doganale
Croazia, situata in l'Europa sud-est, hà un sistema di gestione doganale ben stabilitu per regulà u muvimentu di merchenzie è persone à traversu e so fruntiere. L'amministrazione doganale di u paese hè incaricata di assicurà u rispettu di e regulazioni d'importazione / esportazione, di cullizzioni di dazi è tasse, di prevenzione di attività illegali cum'è contrabande è falsificazione, è di facilità u cummerciu. Quandu entra in Croazia per via aerea o marittima, i viaghjatori sò tenuti à presentà i so passaporti validi o carte d'identità per i citadini di l'UE. I citadini non-UE anu da avè una visa valida per entra in u paese. Hè impurtante di nutà chì a Croazia ùn hè micca una parte di l'Area Schengen, cusì i requisiti di ingressu separati ponu applicà se pensa à cuntinuà u vostru viaghju in a zona Schengen. A regulazione doganale permette à i viaghjatori di portà articuli persunali per usu persunale senza duty free. Tuttavia, ci sò limiti à l'indennità di duty-free per i prudutti di tabacco è e bevande alcoliche. Se supera sti limiti, pudete esse sottumessu à pagà dazi o tassi supplementari. Certi beni ponu esse ristretti o pruibiti da l'ingressu in Croazia. Questi ponu include armi di focu, stupefacenti, prudutti falsificati chì violanu i diritti di pruprietà intellettuale (cum'è marchi di design falsi), spezie prutette di piante è animali regulate da CITES (Convenzione per u Cummerciu Internaziunale di Spezie in Periculu), etc. Hè essenziale per familiarizà cun questi. restrizioni prima di u vostru viaghju per evità ogni cumplicazione legale. Quandu abbanduneghja Croazia cù merchenzie acquistate chì superanu certi soglie (attualmente stabilitu à 3000 HRK), pò esse necessariu di furnisce una prova di pagamentu cum'è ricevute o fatture quandu passanu u cuntrollu doganale à i punti di partenza. Inoltre, hè cunsigliatu micca solu in Croazia, ma ancu durante u viaghju in ogni altru locu internaziunale, dichjarà sempre qualsiasi quantità significativa di soldi in più di 10 000 € quandu entra o esce da u paese. In cunclusione, Croazia hà un sistema di gestione doganale cumpletu cuncepitu per regulà l'impurtazioni / esportazioni in modu efficiente è mantene a legalità in u cummerciu internaziunale. Per familiarizàvi cù i so rigulamenti visitati prima, aiuterebbe à assicurà un passaghju fluidu attraversu e fruntiere croate senza prublemi.
Politiche fiscali d'importazione
A Croazia hà una pulitica fiscale progressiva di e merchenzie d'importazione chì hè pensata per stimulà a crescita ecunomica è prutegge l'industrii domestici. U paese impone varii livelli di tasse nantu à e merchenzie impurtate basatu nantu à a so classificazione è origine. Per a maiò parte di i prudutti, Croazia applicà a Tariffa Esterna Comuna (CET) di l'Unione Europea, chì stabilisce e tariffi per i paesi membri. U tassu CET mediu hè di circa 5% per i prudutti non agriculi, ma pò esse più altu per certi beni, cum'è articuli di lussu o prudutti cù un impattu negativu potenziale nantu à a salute o l'ambiente. In più di u CET, Croazia hà ancu tariffi specifichi per certe industrii per salvaguardà a produzzione domestica. Questi includenu settori cum'è l'agricultura, i tessili è l'acciaio. Queste tasse supplementari anu u scopu di furnisce a prutezzione di i pruduttori croati, rendendu e merchenzie impurtate menu cumpetitive in quantu à i prezzi. Inoltre, a Croazia offre alcuni accordi di cummerciale preferenziali cù paesi selezziunati chì cuncede tassi tariffari più bassi o zero nantu à merchenzie specifiche. Questi accordi sò destinati à prumove e relazioni cummerciale è à attruverà investimenti stranieri. Vale a pena nutà chì a Croazia permette l'impurtazioni senza dazi in certe cundizioni cum'è l'admissione temporanea, l'esurtazione di u perfezionamentu attivu, a riesportazione dopu a riparazione o mudificazione, o esenzioni accordate da cunvenzioni internaziunali o accordi bilaterali. In generale, a pulitica di l'impurtanza di e merchenzie in Croazia cerca un equilibriu trà a prutezzione di l'industrii domestici è a prumuzione di u cummerciu internaziunale. Supporta l'imprese lucali mentre permette ancu una cumpetizione leale in cunfurmità cù i so obbligazioni cum'è un statu membru di l'UE.
Politiche fiscali d'esportazione
A Croazia, un paese situatu in l'Europa sudorientale, hà a so propria pulitica fiscale in quantu à l'esportazione di merchenzie. U guvernu croatu impone diverse tasse nantu à i prudutti esportati per regulà u cummerciu è generà entrate per l'economia di u paese. Unu di l'impositu principali imposti nantu à e merchenzie esportate hè l'Imposta à u Valore Aggiuntu (VAT). A tarifa standard di IVA in Croazia hè di 25%, ma certi prudutti sò sottumessi à tassi ridotti di 13% è ancu 5%. L'esportatori anu bisognu di incorpore sta imposta in e so strategie di prezzi in cunseguenza. In più di l'IVA, ci ponu ancu esse dazi doganali imposti à certi beni quandu si esportanu da Croazia. Questi duveri varianu secondu u tipu di produttu esse esportatu è sò specificamente pensati per prutege l'industrii domestici o implementà e pulitiche cummerciale accunsentite da l'accordi internaziunali. Hè da nutà chì a Croazia hà ancu implementatu accordi doganali preferenziali cù certi paesi o blocchi di cummerciale chì furnisce i dazi d'importazione ridotti o eliminati per prudutti specifichi. Questi accordi anu u scopu di prumove u cummerciu bilaterale è di facilità a cooperazione ecunomica. L'esportatori duveranu rispettà tutte e regule pertinenti è i documenti pertinenti quandu esportanu merchenzie da Croazia. Puderanu avè bisognu di ottene licenze, certificati, permessi necessarii o sottumessi à ispezioni prima di a spedizione. A mancanza di aderenza à questi requisiti pò purtà à ritardi à i punti di cuntrollu doganali o penalità imposte da l'autorità. In generale, e pulitiche fiscali di e merci d'esportazione di Croazia ghjucanu un rolu cruciale in a regulazione di l'attività di u cummerciu internaziunale mentre cuntribuiscenu à flussi di entrate significativi per l'economia di u paese. L'esportatori sò cunsigliati di stà infurmati nantu à qualsiasi cambiamenti fatti da l'autorità croate in quantu à i tassi fiscali, esenzioni, o altre regulazioni cunnesse in u so settore industriale specificu.
Certificazioni necessarie per l'esportazione
Croazia hè un paese situatu in l'Europa sud-est. Cum'è un aspirante membru di l'Unione Europea, Croazia hà implementatu misure strette per assicurà a qualità è i normi di i so prudutti esportati. U paese segue i rigulamenti internaziunali è aderisce à diversi prucessi di certificazione per a so industria d'esportazione. Una di e certificazioni più impurtanti per l'esportazioni croate hè ISO 9001, chì assicura chì i prudutti rispettanu standard di gestione di alta qualità. Questa certificazione copre diversi aspetti cum'è a satisfaczione di i clienti, i prucessi di produzzione efficaci è a migliione cuntinua. Un'altra certificazione essenziale hè a marcatura CE, chì indica chì un pruduttu risponde à i requisiti europei di salute, sicurezza è prutezzione ambientale. Permette à l'esportatori croati di accede à u mercatu europeu senza teste o valutazione supplementari in i Stati membri di l'UE individuali. Inoltre, a Croazia hà ancu ottenutu certificazioni specifiche per certe industrie. Per esempiu, in u settore di u turismu - unu di i principali mutori ecunomichi di Croazia - l'alberghi sò spessu richiesti d'avè qualificazioni ufficiali di stelle basatu nantu à e so strutture è servizii. Inoltre, e certificazioni biologiche guadagnanu sempre più impurtanza in i mercati glubali per via di a crescente dumanda di i cunsumatori per i prudutti biologici. Parechji pruduttori croati anu ottenutu certificazioni biologiche cum'è a Certificazione Organica UE o a Certificazione Organica USDA per risponde à stu segmentu di u mercatu. Per assicurà e norme di sicurezza alimentaria è di igiene à l'esteru, e certificazioni HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) sò ancu largamente aduttate da l'esportatori croati. Questa certificazione guarantisci chì i pruduttori alimentari seguitanu protokolli stretti durante ogni tappa di a produzzione. In cunclusione, a Croazia piglia seriamente a certificazione di l'esportazione in cunfurmità cù i normi internaziunali in diverse industrie, cum'è sistemi di gestione di qualità (ISO 9001), regulamenti di sicurezza (marcatura CE), classificazioni di turismu (classificazioni di stelle), produzzione biologica (certificazioni biologiche) è sicurezza alimentare. (HACCP). Queste certificazioni d'esportazione aghjunghjenu valore à e merchenzie croate mentre prumove e relazioni cummerciale cù altri paesi in u mondu.
Logistica cunsigliatu
A Croazia, situata in l'Europa sud-est, hè un paese cunnisciutu per a so bella costa longu u Mari Adriaticu è u so riccu patrimoniu culturale. Quandu si tratta di logistica è trasportu, Croazia offre parechje opzioni chì ponu facilità u muvimentu di merchenzie in modu efficiente. Unu di i servizii logistichi cunsigliati in Croazia hè u trasportu stradale. U paese hà una reta stradale ben sviluppata chì permette un accessu faciule à e diverse regioni in Croazia è facilita ancu u cummerciu cù i paesi vicini. Ci sò numerosi spedizionieri è cumpagnie di trasportu chì offrenu servizii di trasportu stradale affidabili, assicurendu a consegna puntuale di e merchenzie. In più di u trasportu stradale, u trasportu intermodale hè una altra opzione favurevule in Croazia. U trasportu intermodale combina diversi modi di trasportu cum'è ferrovia è mare per ottimisà l'efficienza. Cù a so posizione strategica nantu à u Mari Adriaticu, a Croazia furnisce eccellenti opportunità per u trasportu internaziunale senza saldatura via rotte maritime. Ci sò parechji porti dispunibuli, cumpresi Rijeka è Split, chì servenu cum'è porte principali per u cummerciu marittimu. Inoltre, i servizii di trasportu aereu sò largamente dispunibili in Croazia attraversu aeroporti internaziunali cum'è l'aeroportu di Zagabria. A carica aerea pò esse una soluzione efficace per spedizioni sensibili à u tempu o quandu a distanza hè un prublema. Numerose cumpagnie di logistica offrenu servizii di trasportu aereu chì assicurendu una consegna rapida sia in u paese sia à l'internaziunale. Per facilità e prucedure di sdoganamentu in modu efficiente, hè cunsigliatu di travaglià cù agenti doganali o agenti sperimentati chì anu una profonda cunniscenza di e regulazioni doganali croate. Puderanu aiutà à simplificà u prucessu gestionendu i requisiti di documentazione è assistendu cù qualsiasi prublemi potenziali chì ponu esse durante l'importazioni o l'esportazioni. Infine, e strutture di magazzinu ghjucanu un rolu cruciale in l'operazioni logistiche. In Croazia, ci sò diversi magazzini dispunibuli in tuttu u paese chì offrenu suluzioni di almacenamentu per diversi tipi di merchenzie. U travagliu cù fornitori di magazzini reputati assicura una gestione curretta di l'inventariu è aumenta l'efficacità di a catena di supply. In riassuntu, quandu si tratta di cunsiglii logistichi in Croazia: cunzidira l'utilizazione di u trasportu stradale per via di a so rete estensiva; esplora l'opzioni intermodali sfruttendu i porti nantu à u Mari Adriaticu; aduprà servizii di trasportu aereu attraversu aeroporti internaziunali; collaborà cù agenti doganali esperti per un sdoganamentu più fluidu; è aduprà facilità di magazzinu affidabile per ottimisà a gestione di u almacenamentu è di l'inventariu.
Canali per u sviluppu di i cumpratori

Fiere impurtanti

A Croazia, un paese situatu in l'Europa Sud-Est, offre parechji canali di acquisti internaziunali impurtanti è fiere cummerciale. Questi viaghji furniscenu opportunità per l'imprese per sviluppà rete, prumove i so prudutti è attrae cumpratori potenziali da u globu. Esploremu alcuni di i più impurtanti: 1. Fiere Internaziunali: Croazia ospita diverse fiere internaziunali durante l'annu. Alcune di queste includenu: - Fiera di Zagabria: A più grande fiera cummerciale in Croazia chì copre una larga gamma di industrii cum'è u turismu, a custruzzione, l'agricultura, a trasfurmazioni di l'alimentariu, è più. - Split Auto Show: Una mostra internaziunale annuale cuncentrata in l'automobile è l'industrii cunnessi. - Dubrovnik Boat Show: Un avvenimentu prominente dedicatu à i prufessiunali di l'industria di yacht è nautica. 2. Avvenimenti Business-to-Business (B2B): Questi avvenimenti facilitanu l'interazzione diretta trà i fornituri croati è i cumpratori internaziunali chì cercanu di stabilisce partenarii cummerciale o surghjenti merchenzie da Croazia. Esempii include: - CroExpo B2B Meetings: Urganizata da a Camera di l'Ecunumia Croata, stu avvenimentu riunisce cumpagnie lucali cù investitori stranieri interessati à cooperà cù l'imprese croate. - Avvenimenti di intermediazione: Durante l'annu, l'avvenimenti di intermediazione sò tenuti in diverse cità in Croazia induve i participanti ponu scuntrà i partenarii potenziali per cullaburazioni di ricerca o joint ventures. 3. Piattaforme di e-commerce: Per rinfurzà l'accessibilità per i cumpratori internaziunali chì volenu acquistà prudutti croati da remoto o in linea per e plataforme di e-commerce hè cruciale. Alcune piattaforme affidabili chì culliganu i clienti globali cù i fornitori croati sò: - Alibaba.com: Una piattaforma di e-commerce multinaziunale ben cunnisciuta chì cunnetta e piccule imprese in u mondu. - EUROPAGES: Un annuariu in linea cù e cumpagnie europee induve l'utilizatori ponu cercà è cunnetta cù fornitori di diversi settori. 4. Programmi di sustegnu di u guvernu: U guvernu croatu ghjoca un rolu attivu in a prumuzione di l'attività orientata à l'esportazione offrendu prugrammi di supportu cumpresi incentivi finanziarii cum'è cuncessioni o sussidi per participà à mostre internaziunali o missioni cummerciale à l'esteru. 5. Assistenza di e Camere di Cummerciu : A Camera di l'Ecunumia Croata è e diverse camere di cummerciale lucali furniscenu assistenza à l'imprese chì cercanu cumpratori internaziunali. Organizzanu seminarii, avvenimenti di networking, è offrenu una guida nantu à e materie relative à l'esportazione. 6. Avvenimenti Internaziunali di Networking: Assistendu à fiere internaziunali è cunferenze specifiche di l'industria fora di Croazia hè ancu un modu efficace per cunnetta cù i cumpratori potenziali. Avvenimenti cum'è questi attrae prufessiunali di diversi paesi, offrendu opportunità per l'imprese per espansione e so rete. In cunclusione, Croazia offre parechji canali di acquisti internaziunali impurtanti cum'è fiere, eventi B2B, piattaforme di e-commerce, prugrammi di supportu di u guvernu, assistenza à e camere di cummerciale è avvenimenti di rete internaziunali. Queste strade sò cruciali per facilità u sviluppu di l'imprese è attruisce i cumpratori mundiali interessati à acquistà prudutti da Croazia.
Croazia hè un paese situatu in l'Europa sud-est. Cum'è parechji altri paesi, Croazia hà ancu i so propri mutori di ricerca populari chì sò comunmente utilizati da i so residenti. Eccu alcuni di i mutori di ricerca cumunimenti usati in Croazia cù i so rispettivi siti web: 1. Google Croazia: L'edizione croata di Google hè largamente utilizata è furnisce risultati di ricerca apposta per l'utilizatori in Croazia. situ web: https://www.google.hr/ 2. Yahoo! Hrvatska: Yahoo! hà ancu una versione localizzata per l'utilizatori croati, chì offre diversi servizii in linea cumpresi email, nutizie è funziunalità di ricerca. situ web: http://hr.yahoo.com/ 3. Bing Hrvatska: U mutore di ricerca Bing di Microsoft offre ancu una versione localizzata per i Croati per fà ricerche in linea è scopre infurmazioni pertinenti in u web. U situ web: https://www.bing.com/?cc=hr 4. Najdi.hr: Stu mutore di ricerca basatu in Croazia hà da scopu di furnisce un cuntenutu locale è risultati pertinenti specificamente per l'utilizatori in Croazia è a regione circundante. Site web: http://www.najdi.hr/ 5. WebHR Search HRVATSKA (webHRy): Hè un altru mutore di ricerca croatu populari cunnisciutu per furnisce infurmazioni affidabili da diverse fonti nantu à l'internet mentre cuncintrau nantu à temi specifichi d'interessu per i croati, cum'è nutizie, sport, arti, etc. Web site: http: //webhry.trilj.net/ Quessi sò solu uni pochi di esempi di mutori di ricerca cumunimenti usati in Croazia; in ogni modu, vale a pena nutà chì parechji Croati anu sempre utilizatu principalmente Google cum'è a so scelta predeterminata per via di a so popularità glubale è una vasta gamma di servizii. Per piacè nutate chì e tecnulugie evolucionanu rapidamente cù u tempu, per quessa, hè sempre cunsigliatu di verificà u statu attuale o l'esistenza di sti siti web prima di usà in modu estensivu secondu e vostre esigenze o preferenze.

Principali pagine gialle

In Croazia, i principali repertorii di pagine gialle sò: 1. Yellow Pages Croazia (www.yellowpages.hr): Questu hè u repertoriu ufficiale di e pagine gialli per l'imprese in Croazia. Offre una lista cumpleta di diverse industrii è settori, cumprese l'infurmazioni di cuntattu, i servizii furniti, è dettagli supplementari nantu à ogni attività. 2. Telefonski Imenik (www.telefonski-imenik.biz): Un altru repertoriu di pagine gialli prominenti in Croazia, Telefonski Imenik furnisce una piattaforma user-friendly per circà l'imprese basatu nantu à u locu o categuria. Include liste detallate cù indirizzi, numeri di telefunu è siti web di diverse cumpagnie in tuttu u paese. 3. Pagine Gialle Croate (www.croatianyellowpages.com): Stu repertoriu in linea si cuncintra in cunnessione cù i clienti internaziunali cù l'imprese in Croazia. Presenta una larga lista di cumpagnie di diversi settori cum'è u turismu, a fabricazione, a vendita, i servizii di tecnulugia, è più. 4. Hrvatske Žute Stranice (www.zute-stranice.org/hrvatska-zute-stranice): Un repertoriu di pagine gialli ricunnisciuti in u locu chì offre una varietà di categurie per circà; Hrvatske Žute Stranice furnisce à l'utilizatori infurmazioni preziose nantu à l'imprese lucali in tutta Croazia - cumpresi indirizzi è numeri di telefunu. 5. Privredni vodič - Oglasnik Gospodarstva (privrednivodic.com.hr): Primarly focusing on industrial company and manufacturers in Croazia; stu repertoriu di pagine gialle hè largamente utilizatu da quelli chì cercanu cunnessione B2B in u settore di fabricazione di longu tempu di u paese. Questi repertori furnisce risorse preziose per l'individui chì cercanu informazioni di cuntattu o servizii specifichi offerti da l'imprese lucali in Croazia. Hè cunsigliatu di visità i so rispettivi siti web per infurmazioni più dettagliate secondu e esigenze specifiche.

Principali piattaforme di cummerciale

A Croazia, un paese situatu in u Sudeste di l'Europa, hà parechje piattaforme di e-commerce populari chì risponde à i bisogni di shopping online. Eccu alcune di e principali piattaforme di e-commerce in Croazia cù i so siti web: 1. Njuškalo - A più grande piattaforma di annunci in Croazia, chì offre una larga gamma di prudutti è servizii. Site web: www.njuskalo.hr 2. Mall.hr - Un magazinu in linea croatu di punta chì furnisce diversi prudutti cumpresi l'elettronica, a moda, l'apparecchi per a casa, è più. situ web: www.mall.hr 3. Links - Una piattaforma di e-commerce chì offre l'elettronica, l'urdinatori, i smartphones, l'apparecchi di casa è altri prudutti tecnologichi. situ web: www.links.hr 4. Elipso - Un rivenditore in linea ben cunnisciutu specializatu in l'elettronica di cunsumu è l'apparecchi di casa cum'è TV, telefuni mobili, laptops, apparecchi di cucina, etc. Website: www.elipso.hr 5. Konzum Online Shop - Una buttrega in linea induve l'utilizatori ponu cumprà articuli alimentari cum'è prudutti freschi, latticini, forniture per a casa è ancu avè una opzione per u serviziu di consegna in casa in regioni specifiche di Croazia. U situ web (disponibile solu in u locu): shop.konzum.hr 6. Sport Vision - Un pupulare venditore di vestiti sportivi chì offre una gamma completa di calzature sportive è vestiti di diverse marche. Situ web (disponibile solu in u locu): www.svijet-medija.hr/sportvision/ 7. Žuti klik - Un situ web di e-commerce specializatu in a vendita di libri di l'autori croati cù una larga selezzione di letteratura straniera. U situ web (dispunibule solu in u locu): zutiklik.com Queste sò alcune di e principali piattaforme di e-commerce chì operanu in Croazia chì furnisce diverse opzioni per e diverse esigenze di i cunsumatori chì varienu da a merchandise generale à i prudutti specializati cum'è l'elettronica o i libri. Per piacè nutate chì a dispunibilità è l'offerte nantu à questi siti web pò varià cù u tempu; per quessa, hè cunsigliatu di visità i siti web citati direttamente per infurmazioni precise nantu à i so servizii è i liste di prudutti attuali. (Per piacè nutate chì l'URL pò cambià)

Principali piattaforme di media suciale

A Croazia, un bellu paese situatu in l'Europa sud-est, hà una quantità di piattaforme di media suciale populari chì sò largamente utilizati da i so residenti. Eccu alcuni di e piattaforme di media suciale più populari in Croazia cù i so siti web: 1. Facebook: A piattaforma di rete suciale più grande è usata in u mondu sanu, Facebook hè ancu assai populari in Croazia. Permette à l'utilizatori di cunnette cù l'amichi è a famiglia, sparte foto è video, unisce gruppi è avvenimenti, è assai di più. situ web: www.facebook.com 2. Instagram: Una piattaforma di spartera di foto è video posseduta da Facebook, Instagram hè immensamente populari trà i Croati chì amanu sparte un cuntenutu visualmente attraente. L'utilizatori ponu seguità l'amici, l'influenzatori o i marchi chì anu interessatu mentre pubblicanu ancu e so propria foto è video. Site web: www.instagram.com 3. Twitter: Una piattaforma di microblogging chì permette à l'utilizatori di publicà missaghji brevi chjamati "tweets", Twitter hà ancu una basa d'utilizatori significativu in Croazia. Permette à e persone di seguità cunti d'interessu cum'è celebrità, notizia, o figure pubbliche mentre li permette di sparte ancu i so pinsamenti nantu à diversi temi. situ web: www.twitter.com 4. LinkedIn: Cunnisciuta cum'è a più grande piattaforma di rete prufessiunale in u mondu, LinkedIn furnisce l'opportunità per i Croati di cunnetta cù i culleghi o l'impiegatori potenziali mentre mostranu e so cumpetenze è a so sperienza attraversu un prufilu prufessiunale in linea. 5.LinkShare 网站链接分享平台 ancu trà l'utilizatori croati. 6.YouTube: U più grande situ web di spartera di video in u mondu, L'utilizatori ponu scopre novi creatori di cuntenutu da ogni angulu di u paese mentre furnisce un spaziu per artisti lucali, vloggers, è YouTubers per mostrà u so travagliu. 7.Viber: Una app di messageria simile à WhatsApp, viber permette à l'utilizatori di mandà messagi, riceve chjamate, è participà à conversations di gruppu. L'utilizatori ponu ancu sparte cuntenutu multimediale cum'è foto, video è missaghji di voce. Per piacè nutate chì sta lista ùn hè micca exhaustiva, postu chì ci ponu esse altre rete / piattaforme regiunale emergenti specifiche in Croazia.

I principali associi industriali

Croazia, un paese situatu in l'Europa sud-est, hè cunnisciutu per e so diverse industrii è associazioni attive. Eccu alcune di e principali associazioni industriali in Croazia cù i so rispettivi siti web: 1. Càmera d'Ecunumia Croata (Hrvatska gospodarska komora) - L'associu principali chì rapprisenta l'imprese è l'interessi ecunomichi in Croazia. U situ web: http://www.hgk.hr 2. Associazione di l'impiegatori croati (Hrvatska udruga poslodavaca) - Un corpu rappresentativu per i patroni è l'imprese chì operanu in Croazia. U situ web: https://www.hup.hr 3. Associazione Banca Croata (Hrvatska udruga banaka) - Una associazione chì prumove a cooperazione trà i banche, a stabilità finanziaria è u sviluppu di l'industria. U situ web: https://www.hub.hr 4. Associazione Croata di Piccole Imprese (Hrvatski mali poduzetnici) - Una urganizazione chì sustene è favurizeghja i prupietari di i picculi imprese è l'imprenditori in Croazia. situ web: http://hmp-croatia.com/ 5. Associazione Turistica di Croazia (Turistička zajednica Hrvatske) - Promuove l'attività turistica, l'avvenimenti è e destinazioni in Croazia. Site web: https://croatia.hr/en-GB/home-page 6. Società Croata Informatica-Tecnulugia (Društvo informatičara Hrvatske) - Una sucità prufessiunale chì culliga i prufessiunali IT chì prumove l'avanzamentu di l'industria. situ web: https://dih.hi.org/ 7. Càmera di l'Artigianato Croata (Hrvatska obrtnička komora) - Rapprisenta l'interessi di l'artigiani è l'artigiani in diversi settori in Croazia. Site web: https://hok.hr/en/homepage/ 8. Union of Mechanical & Electrical Engineers/Associations - SMEEI/CMEI Associations(UDSI/SIMPLIT/SIDEA/SMART/BIT/PORINI/DRAVA)/DRAVA linea di fabricazione unica utilizendu a tecnulugia guidata da l'acqua - Associazioni chì riuniscenu ingegneri chì travaglianu in meccanica, elettricu, è campi rilativi. Site web: http://www.siao.hr/ 9. Agenzia Croata di l'Alimentazione (Hrvatska agencija za hranu) - Responsabile di a sicurezza di l'alimentariu è di l'applicazione di e norme in i settori agriculi è alimentari di u paese. situ web: https://www.haah.hr/ 10. Associazione Croata per e Relazioni Pùbliche (Hrvatska udruga za odnose s javnošću) - Una reta prufessiunale per i pratichi di relazioni pubbliche chì prumove e pratiche etiche è u sviluppu di l'industria. U situ web: https://huo.hr/en/home-1 Per piacè nutate chì questu ùn hè micca una lista exhaustiva, ma furnisce una panoramica di alcune associazioni industriali chjave in Croazia.

I siti web di cummerciale è cummerciale

A Croazia hè un paese situatu in u Sudeste di l'Europa, cunnisciutu per a so bella costa longu u Mari Adriaticu è u riccu patrimoniu culturale. Eccu alcuni di i siti web ecunomichi è cummerciale in relazione cù Croazia: 1. Camera di l'Ecunumia Croata (Hrvatska Gospodarska Komora): A Camera di l'Ecunumia Croata hè una associazione cummerciale indipendente chì furnisce diversi servizii per sustene l'attività economica in Croazia. U so situ web offre infurmazione nantu à i regulamenti cummerciale, opportunità d'investimentu, fiere è avvenimenti di networking. Site web: www.hgk.hr/en 2. Agenzia Croata per PMI, Innuvazioni è Investimenti (HAMAG-BICRO): HAMAG-BICRO hè una agenzia di guvernu cuncintrata in u sustegnu di e piccule è medie imprese (PME), à prumove l'innuvazione è à attrae investimenti in Croazia. Offrenu prugrammi di finanziamentu, servizii di cunsigliu, opportunità di cooperazione internaziunale è accessu à i fondi di l'UE. U situ web: www.hamagbicro.hr/en 3. Ministeru di l'Ecunumia, l'Intraprenditorialità è l'Artigianato (Ministarstvo gospodarstva poduzetništva i obrta): Stu ministeriu hè rispunsevule per u sviluppu di e pulitiche ecunomiche, a prumuzione di l'imprenditorialità è l'industria artigianale in Croazia. U so situ web furnisce infurmazioni nantu à incentivi d'investimentu, regulamenti cummerciale, rapporti di ricerca di u mercatu, iniziative di promozione di l'esportazione. Situ Web: mgipu.gov.hr/homepage-36/36 4. InvestInCroatia - Agenzia Croata di Promozione di Investimenti (CIPA): CIPA serve cum'è l'istituzione di u guvernu cintrali rispunsevuli di attirà investimenti diretti stranieri (IED) in Croazia. U so situ web offre dettagli nantu à i prughjetti d'investimentu dispunibili in diversi settori, cum'è l'industria di u turismu è l'ospitalità o u settore IT. Situ Web: www.investcroatia.gov.hr/en/homepage-16/16 5. Portale di Promozione di l'Esportazione - Republica di Croazia (EPP-Croazia): U PPE-Croazia hè una piattaforma dedicata à prumove l'esportazioni croate in u mondu, furnisce infurmazioni nantu à e cumpagnie esportatrici da diverse industrie in Croazia. Situ Web: www.epp.hgk.hr/hp_en.htm Questi siti web duveranu furnisce una panoramica cumpleta di u paisaghju ecunomicu è cummerciale in Croazia, è offre risorse per sustene l'imprese, investitori è esportatori interessati à u paese.

I siti di ricerca di dati di cummerciu

Eccu alcuni siti web induve pudete truvà dati cummerciale per Croazia: 1. Uffiziu Croatu di Statistiche (CBS) - U situ web ufficiale di CBS furnisce una sezione nantu à e statistiche di u cummerciu esternu. Pudete truvà infurmazioni detallati nantu à l'impurtazioni, l'esportazioni è u bilanciu cummerciale. situ web: https://www.dzs.hr/Eng/ 2. TradeMap - Stu situ web furnisce l'accessu à statistiche di u cummerciu internaziunale è indicatori d'accessu à u mercatu per parechji paesi, cumpresa a Croazia. Situ Web: https://www.trademap.org/Country_SelProductCountry_TS.aspx?nvpm=1%7c191%7c240%7c245%7cTOTAL+%28WORLD+%29&nv5p=1%7c241%7ctotal+trade&nv4p=1%7ctotal+including+1%7ctotal9 esportazioni 3. International Trade Center (ITC) - ITC offre una basa di dati chì permette à l'utilizatori di circà statistiche d'importazione è di esportazione per paese, pruduttu o annu per Croazia. Situ Web: http://trademap.org/(S(zpa0jzdnssi24f45ukxgofjo))/Country_SelCountry.aspx?nvpm=1|||||187|||2|1|2|2|(4)| ISLE FEROE&pType=H4#UNTradeLnk 4. Eurostat - L'uffiziu statisticu di l'Unione Europea furnisce dati cumpleti nantu à diversi indicatori ecunomichi, cumprese i figuri di u cummerciu internaziunale per a Croazia. Situ web: https://ec.europa.eu/eurostat/data/database?fedef_essnetnr=e4895389-36a5-4663-b168-d786060bca14&node_code=&lang=en 5. Database di Comtrade di Nazioni Unite - Questa basa di dati offre infurmazioni detallate nantu à u livellu di merchenzie nantu à u cummerciu internaziunale di mercaderia per Croazia cum'è informatu da i paesi importatori è esportatori. situ web: https://comtrade.un.org/ Per piacè nutate chì certi siti web ponu esse bisognu di registrazione o abbonamentu per accede à a so gamma completa di dati cummerciale.

piattaforme B2b

A Croazia, un paese di l'Europa di u Sud-Est, hà parechje piattaforme B2B chì si adattanu à diverse industrie. Eccu alcune di e piattaforme B2B prominenti in Croazia cù i so indirizzi di u situ web: 1. Crotrade - Crotrade hè un mercatu in linea chì cunnetta l'imprese in Croazia è li permette di cumprà è vende prudutti è servizii. situ web: www.crotrade.com 2. Biznet.hr - Biznet.hr hè una piattaforma B2B specializata per l'industria IT in Croazia. Permette à e cumpagnie di prumove i so servizii è prudutti TIC, truvà partenarii potenziali, è cullaburà in prughjetti. situ web: www.biznet.hr 3. Energetika.NET - Energetika.NET hè una piattaforma B2B cumpleta dedicata à u settore energeticu in Croazia. Fornisce infurmazioni nantu à nutizie, avvenimenti, offerte, opportunità di travagliu, analisi di u mercatu è più in l'industria energetica. situ web: www.xxxx.com 4. Teletrgovina - Teletrgovina hè una piattaforma B2B di punta per l'equipaggiu di telecomunicazione in Croazia. L'imprese ponu truvà diversi prudutti di telecomunicazioni cum'è routers, switches, cables, antenne, è più nantu à sta piattaforma da diversi fornitori in tuttu u paese. 5. HAMAG-BICRO Marketplace - HAMAG-BICRO (Agenzia Croata per SMEs) furnisce un mercatu in linea chì cunnetta SMEs croate cù cumpratori stranieri in u mondu per mezu di e so attività di promozione cummerciale. 6.CrozillaBiz - CrozillaBiz offre un portale immubiliare B2B cumpletu cuncepitu specificamente per e pruprietà cummerciale dispunibili per a vendita o affittu in tutta Croazia. Nota: Per piacè nutate chì hè sempre cunsigliatu di fà una ricerca approfondita prima di utilizà qualsiasi di queste piattaforme o di fà qualsiasi transazzione cummerciale attraversu.
//