More

TogTok

Mercati principali
right
Panoramica di u Paese
L'Iraq, ufficialmente cunnisciutu cum'è a Republica di l'Iraq, hè un paese situatu in l'Asia Occidentale. Cumparte i so cunfini cù parechji paesi cumpresi a Turchia à u nordu, l'Iran à l'est, u Kuwait è l'Arabia Saudita à u sudu, u Ghjordanu à u suduvestu è a Siria à l'ouest. Cù una populazione stimata di più di 40 milioni di persone, l'Iraq hè una nazione diversa cù un riccu patrimoniu culturale. A capitale di l'Iraq hè Bagdad, chì serve cum'è centru puliticu è ecunomicu di u paese. L'arabu hè ricunnisciutu cum'è a lingua ufficiale di l'Iraq mentre u kurdu hà ancu un statutu ufficiale in a regione di u Kurdistan. A maiò parte di i citadini iracheni praticanu l'Islam è ghjoca un rolu significativu in a furmazione di a so cultura è u modu di vita. L'Iraq hè statu storicamente cunsideratu cum'è Mesopotamia o "a terra trà dui fiumi" per via di a so posizione strategica trà i fiumi Tigri è Eufrate. I dui fiumi anu ghjucatu un rolu cruciale in a furmazione di u settore agriculu di l'Iraq fornendu terre fertili per e pratiche agricule tradiziunali. A produzzione di petroliu custituisce una parte maiò di l'ecunumia di l'Iraq cù vaste riserve chì facenu unu di i principali pruduttori di petroliu di u mondu. In più di l'industria petrolifera, cum'è e raffinerie o e piante petrochimiche, altri settori cum'è l'agricultura (granu, orzu), l'estrazione di gas naturale (à fiancu à e riserve di petroliu), i turisti chì visitanu siti antichi (cum'è Babilonia o Hatra) cuntribuiscenu à i rivenuti naziunali. Tuttavia, l'instabilità pulitica causata da i cunflitti annantu à decennii hà purtatu à diverse sfide per l'Iraq, cum'è a viulenza di i gruppi insurgenti è e tensioni settarie trà sunniti è sciiti. Questi prublemi anu impeditu i sforzi di sviluppu ecunomicu mentre impactanu a coesione suciale trà e diverse etnie residenti in e fruntiere irachene. Sforzi sò fatti da e duie entità di u guvernu naziunale cù u sustegnu di l'urganisazioni internaziunali per ricustruisce l'infrastruttura distrutta durante i guerri, in quantu à prumove iniziative di costruzione di a pace per a stabilità à longu andà. In cunclusione, l'Iraq hè una nazione etnicamente diversa ricca di storia situata in l'Asia Occidentale. Malgradu affruntà e sfide causate da i cunflitti passati, cuntinueghja a lotta versu u sviluppu ecunomicu, a preservazione culturale è l'unità naziunale.
Moneda naziunale
A situazione di a valuta di l'Iraq hè carattarizata da l'usu prevalenti di u dinar Iraqi (IQD). U dinar irachenu hè a munita ufficiale di l'Iraq, introduttu in u 1932 per rimpiazzà a rupia indiana quandu l'Iraq hà guadagnatu l'indipendenza. U simbulu per u dinar hè "د.ع" o semplicemente "IQD". U Bancu Centrale di l'Iraq, cunnisciutu cum'è u Bancu Centrale di l'Iraq (CBI), ghjoca un rolu cruciale in a gestione è a regulazione di a valuta di u paese. CBI emette è cuntrolla u valore di i dinari iracheni, assicurendu a stabilità in u so sistema finanziariu. Dapoi a so intruduzzione, però, u dinar irachenu hà sperimentatu fluttuazioni significativu in u valore per via di diversi fatturi ecunomichi è pulitichi chì affettanu l'Iraq. Stòricamente, durante i tempi di cunflittu o inestabilità pulitica, ci sò stati svalutazioni sustanziali chì portanu à l'iperinflazione. Attualmente, circa 1 USD equivale à circa 1,450 IQD. Stu tassu di scambiu hè statu relativamente stabile in l'ultimi anni cù fluttuazioni minori in circustanze normale. Per facilità e transazzione monetaria è prumove a crescita ecunomica in u mercatu domesticu di l'Iraq, diverse denominazioni sò aduprate per note: 50 IQD, 250 IQD, 500 IQD, 1000 IQD, è cusì finu à e denominazioni più alti, cumpresu un bancnu introduttu di pocu tempu per un valore di 50k (50 mila) IQD. E transazzioni di u cummerciu esteru si basanu soprattuttu in dollari americani o altre valute internaziunali maiò, postu chì l'incertezza in quantu à a sicurezza è a stabilità cuntinueghja à influenzà a fiducia di l'investitori in l'usu di a valuta lucale per transazzione più grande. In cunclusioni, mentri l'Iraq utilizeghja a so munita naziunale - u dinar irachenu - per transazzione domestica di ogni ghjornu sottu tassi di scambiu relativamente stabile attualmente pegged contr'à e valute internaziunali maiò cum'è USD; a dependenza di e valute straniere prevale per l'operazioni cummerciale à più grande scala per via di preoccupazioni chì circundanu a volatilità ecunomica è l'instabilità geopolitica.
Tassu di scambiu
A munita ufficiale di l'Iraq hè u Dinar Iraqi (IQD). In quantu à i tassi di scambiu apprussimativi cù e valute principali di u mondu, eccu alcune figure indicative di Aostu 2021: 1 USD ≈ 1.460 IQD 1 EUR ≈ 1.730 IQD 1 GBP ≈ 2 010 IQD 1 JPY ≈ 13,5 IQD 1 CNY ≈ 225,5 IQD Per piacè nutate chì questi tassi di scambiu pò varià è hè cunsigliatu di verificà cù una fonte affidabile o una istituzione finanziaria per i tassi più aghjurnati.
Vacanze impurtanti
L'Iraq hè un paese diversu è culturalmente riccu chì celebra parechje vacanze impurtanti in tuttu l'annu. Unu di i festivali più significati in Iraq hè Eid al-Fitr, chì marca a fine di Ramadan, u mese santu di digiunu per i musulmani. Questa festa hè celebrata cun grande gioia è entusiasmu. Famiglie è amichi si riuniscenu per pricà in moschee, scambià rigali è gode di pranzi deliziosi. Un'altra festa impurtante in Iraq hè Ashura, osservata da i musulmani sciiti per commemorate u martiriu di l'Imam Hussein, u nipote di u prufeta Muhammad. Hè una occasione tenebrosa piena di prucessiò, discorsi nantu à u sacrifiziu di Hussein per a ghjustizia è a verità, è ancu di rituali di autoflagellazione. L'Iraq celebra ancu u so ghjornu Naziunale u 14 di lugliu - una commemorazione di u ghjornu di a Rivuluzione, quandu a munarchia hè stata abbattuta in u 1958. In questu ghjornu, a ghjente s'impegna in diverse attività patriottiche cumpresi parati, fuochi d'artificiu, manifestazioni culturali chì mostranu u riccu patrimoniu di l'Iraq. Inoltre, i cristiani in Iraq celebranu u Natale u 25 di dicembre secondu e so tradizioni occidentali. A cumunità cristiana si riunisce per i servizii di massa di mezzanotte in e chjese in tuttu u paese. I cristiani iracheni scambianu rigali in questa occasione festiva è godenu di pranzi speciali cù i so amati. Inoltre, u ghjornu di l'annu novu (1 di ghjennaghju) hà un significatu in tutte e etnie è religioni, postu chì a ghjente celebra cù fuochi d'artificiu, feste o riunioni cù a famiglia è l'amichi. Hè da nutà chì queste celebrazioni sò state alterate per via di disordini pulitichi o di prublemi di sicurezza affrontati da l'Iraq in l'ultimi anni, ma anu sempre una immensa impurtanza per i so residenti chì abbraccianu a diversità culturale malgradu i sfidi affrontati da a so nazione.
Situazione di u Cummerciu Esteru
L'Iraq, ufficialmente cunnisciutu cum'è a Republica di l'Iraq, hè un paese situatu in l'Asia Occidentale. Havi una ecunumia mista cù l'industria petrolifera chì hè u so principale mutore di crescita ecunomica è rivenuti in cambiu. U settore cummerciale di l'Iraq ghjoca un rolu significativu in a so ecunumia. U paese esporta principarmenti oliu è prudutti di petroliu, chì contanu una parte sustanziale di e so esportazioni totali. L'Iraq hà una di e più grandi riserve di petroliu pruvati in u mondu è hè unu di i principali pruduttori mundiali. In più di l'oliu, l'Iraq esporta ancu altre merchenzie cum'è prudutti chimichi, fertilizzanti, minerali (cumpresu u ramu è u cimentu), tessili è date. Tuttavia, queste esportazioni non petrolifere sò relativamente chjuche cumparatu cù i so contraparti di petroliu. L'Iraq hè assai dipendente di l'impurtazioni di beni di cunsumu, machini, veiculi, equipaghji elettrici, alimentari (cum'è u granu), è materiali di custruzzione. I principali partenarii di importazione includenu Turchia, Cina, Iran, Corea di u Sud, UAE, è l'Arabia Saudita trà l'altri. U guvernu hà pigliatu misure per diversificà l'ecunumia di l'Iraq, prumove settori cum'è l'agricultura è u turismu per riduce a dipendenza da i rivenuti petroliferi. Anu ancu incuraghjitu attivamente l'investimentu straneru offrendu incentivi cum'è scuperte fiscali è stabiliscenu zoni ecunomichi speciali. Tuttavia, l'instabilità recente causata da i cunflitti in u paese hà avutu effetti negativi nantu à l'attività cummerciale. L'Iraq face sfidi ligati à u sviluppu di l'infrastruttura, i cunflitti militari, i disastri naturali è l'instabilità pulitica chì impediscenu sia e capacità di produzzione domestica sia e transazzione cummerciale internaziunale. I prublemi di sicurità spessu disturbanu e catene di furnimentu, risultatu in costi logistichi più alti per i cummercianti in Iraq. In cunclusione, l'Iraq si basa assai nantu à a so industria petrolifera per i guadagni di l'esportazione, ma si sforza di diversificà a so ecunumia. Fattori cum'è a stabilità pulitica, u clima d'investimentu è i sforzi continui per a ricustruzzione di l'infrastruttura seranu cruciali per assicurà una crescita sustenibile in l'attività cummerciale irachena.
Potenziale di sviluppu di u mercatu
L'Iraq, situatu in u Mediu Oriente, hà un putenziale significativu per u sviluppu di u so mercatu di cummerciu esteru. Malgradu affruntà sfide cum'è inestabilità pulitica è cunflitti regiunale, l'Iraq pussede parechji fatturi favurevuli chì facenu un destinazione attrattiva per l'imprese internaziunali. Prima, l'Iraq vanta risorse naturali abbundanti cum'è riserve di petroliu è di gasu. U paese pussede una di e più grandi riserve di petroliu di u mondu, facendu un attore globale maiò in u settore energeticu. Questu prisenta opportunità per e cumpagnie straniere per impegnà in partenariati cù imprese lucali o invistisce direttamente in l'industria petrolifera. Siconda, l'Iraq hà un grande mercatu di cunsumatori cù una pupulazione chì supera i 39 milioni di persone. Inoltre, ci hè una classe media crescente chì cerca sempre più beni è servizii impurtati. Questa dumanda crescente furnisce aperture per cumpagnie straniere in diversi settori cum'è beni di cunsumu, l'elettronica, i prudutti di l'automobile è l'assistenza sanitaria. In terzu, i sforzi di ricustruzzione post-guerra creanu esigenze di sviluppu di l'infrastruttura significativu. U paese hà bisognu d'investimenti sustanziali in settori cum'è rete di trasportu (strade è ferrovie), sistemi di telecomunicazioni (cavi in ​​fibra ottica), centrali elettriche (generazione di elettricità) è prughjetti di l'abitazione. E cumpagnie straniere specializate in materiali di custruzzione o sviluppu di l'infrastruttura ponu sfruttà queste opportunità. Inoltre, a situazione geografica strategica di l'Iraq serve cum'è un vantaghju per e rete di cummerciale internaziunale per via di a so vicinanza à l'altri paesi di u Golfu è e rotte di transitu chjave chì cunnetta l'Asia / l'Europa cù l'Africa. U paese hà accessu à dui corsi d'acqua maiò - u Golfu Persicu è Shatt al-Arab - chì permettenu un trasportu efficiente di merchenzie via porti marittimi. Tuttavia promettenti queste prospettive ponu esse; Hè essenziale per cunsiderà certe sfide quandu entra in i mercati iracheni, cum'è e prucedure burocratiche chì impediscenu a classificazione di facilità di fà l'affari o prublemi di corruzzione chì afectanu a trasparenza. In più; I prublemi di sicurezza sò sempre prevalenti in alcune regioni malgradu i migliuramentu in l'ultimi anni. Per capitalizà u potenziale cummerciale di l'Iraq cù successu; i partiti interessati anu da fà una ricerca di u mercatu approfondita specifica à u so settore d'interessu mentre custruiscenu relazioni forti cù i partenarii lucali o intermediari chì capiscenu e pratiche cummerciale in a regione.
I prudutti caldi di vendita in u mercatu
Quandu si tratta di selezziunà i prudutti di vendita calda per u mercatu di u cummerciu esteru in Iraq, hè impurtante cunsiderà e dumande attuali, preferenze è opportunità ecunomiche di u paese. Eccu uni pochi di fatturi da tene in mente: 1. Sviluppu di l'infrastruttura: Cù prughjetti infrastrutturali in corso in Iraq, ci hè una dumanda crescente di materiali di custruzzione cum'è cimentu, azzaru è machini di custruzzione. 2. Settore di l'energia: Da u statutu di l'Iraq cum'è unu di i più grandi pruduttori di petroliu in u mondu, ci sò opportunità per l'esportazione di prudutti ligati à u settore energeticu. Questu include l'equipaggiu per l'estrazione di l'oliu è i prucessi di raffinazione. 3. Agricultura: U settore agriculu in Iraq hà un putenziale significativu. I prudutti cum'è fertilizzanti, sistemi di irrigazione, machini agriculi è chimichi agriculi ponu truvà un bonu mercatu quì. 4. Beni di cunsumu: Cù una crescita di classi media è livelli di redditu dispunibile in certe regioni di l'Iraq vene una dumanda di beni di cunsumu cum'è l'elettronica (cumpresi smartphones), articuli di vestiti, cosmetichi è prudutti di bellezza. 5. Industria alimentaria: Ci hè l'uppurtunità di esporà prudutti alimentari cum'è u risu, a farina di granu o altri grani per via di limitazioni di a produzzione domestica o preferenze di qualità. 6. Equipamentu di assistenza sanitaria: L'infrastruttura di assistenza sanitaria in Iraq necessita di mudernizazione chì crea pussibulità per l'esportazione di l'equipaggiu è di i dispositi medichi cumpresi strumenti di diagnostichi o strumenti chirurgici. 7. Servizi di educazione: I servizii di supportu accademicu cum'è e plataforme di apprendimentu digitale o materiali educativi specializati ponu risponde à u mercatu di l'educazione in crescita in u paese. 8. Soluzioni d'energia rinnuvevule: Cù una cuscenza crescente versu e fonti d'energia sustinibili in u mondu cun iniziative specifiche di u guvernu versu e custruzzioni di Impianti di Energia Solare chì ponu generà dumanda di pannelli solari cumpunenti supplementari (batterie) è cunsulenza d'installazione. Per piglià decisioni infurmati mentre selezziunate i prudutti adattati per stu mercatu: a) Ricerca approfondita nantu à a vostra cumpetizione. b) Analizà e regulazioni d'importazione / esportazione imposte da i dui paesi. c) Capisce e norme / preferenze culturali lucali quandu cuncepisce strategie di marketing. d) Stabbilisce cuntatti / partenariati affidabili cù distributori / agenti lucali chì capiscenu a dinamica di stu segmentu particulare di u mercatu Evaluendu questi fattori è eseguendu una ricerca di u mercatu adattata per u scenariu di u cummerciu esteru di l'Iraq, si pò piglià decisioni più infurmate mentre selezziunate i prudutti da esportà à stu mercatu.
Caratteristiche di u cliente è tabù
L'Iraq, ufficialmente cunnisciutu cum'è a Republica di l'Iraq, hè un paese situatu in l'Asia Occidentale. Hè a casa di diversi gruppi etnici è religiosi, chì influenzanu assai e so caratteristiche di i clienti è i tabù. I clienti iracheni sò generalmente cunnisciuti per a so ospitalità è generosità. Piglianu assai orgogliu di accoglie invitati in e so case è imprese. Offre tè o caffè cum'è un signu di rispettu hè una pratica cumuna quandu si scontra à qualchissia per a prima volta. U populu irachenu apprezza ancu u serviziu persunalizatu è l'attenzione à i dettagli. In quantu à l'etiquette cummerciale, hè essenziale per capiscenu e sensibilità culturali chì prevalenu in Iraq. Unu di l'aspetti più impurtanti hè u rispettu di i custumi è e tradizioni islamiche mentre conducenu tratti di cummerciale. Per esempiu, hè cruciale per esse cuscenti di i tempi di preghiera, postu chì e riunioni o negoziazioni ponu esse pianificate in modu cusì. Un'altra cosa impurtante per cunsiderà quandu si tratta di i clienti iracheni hè a modestia in u codice di vestitu particularmente per e donne. Un vestitu modestu chì copre i braccia è i gammi seria appruvatu mentre visitate i zoni più tradiziunali. Hè ancu vitale avvicinà e conversazioni cun prudenza è evità temi cum'è a pulitica, a religione o l'avvenimenti storichi sensibili, salvu invitati specificamente da u vostru omologu irachenu. Tali discussioni ponu potenzialmente guidà à dibattiti accesi o offende e credenze di i vostri clienti. Infine, capiscenu e fruntiere di u spaziu persunale hè cruciale quandu interagisce cù i clienti iracheni. Mentre chì i manichi sò cumunimenti praticati trà e persone di u stessu sessu, hè cortese per ùn inizià u cuntattu fisicu cù qualcunu di u sessu oppostu, salvu chì stendenu a manu prima. Ricunnoscendu queste caratteristiche di i clienti è aderendu à i tabù culturali cum'è u rispettu di i costumi islamici, vestiti modestamente, evitendu temi sensibili, è esse attenti à i limiti spaziali persunali durante l'interazzione cù i contraparti iracheni, cuntribuiscenu positivamente à custruisce relazioni cummerciale di successu in Iraq.
Sistema di gestione doganale
U sistema di gestione doganale di l'Iraq ghjoca un rolu cruciale in a regulazione di u muvimentu di e merchenzie è di e persone attraversu e so fruntiere. L'autorità doganale di u paese hè rispunsevuli di rinfurzà e prucedure d'importazione è d'esportazione, raccoglie i dazi doganali è prutegge l'interessi ecunomichi di a nazione. Prima, quandu entra o lascià l'Iraq, l'individui sò tenuti à presentà documenti di viaghju validi cum'è passaporti o carte d'identità. Questi documenti seranu verificati accuratamente per verificà a so autenticità è a legalità. In quantu à e merchenzie impurtate in Iraq, una ispezione dettagliata hè fatta à a fruntiera. L'ufficiali doganali esaminanu l'articuli per assicurà u rispettu di e lege è regulamenti pertinenti. Certi articuli ristritti o pruibiti, cum'è armi, droghe, prudutti contraffatti, o artefatti culturali ùn devenu esse purtati in u territoriu irachenu senza l'autorizazione curretta. In termini di tassazione, i dazi doganali sò raccolti in basa di u valore di e merchenzie impurtate secondu i tassi applicabili stabiliti da a lege irachena. L'impurtatori anu bisognu di dichjarà accuratamente u valore di e so merci è furnisce a documentazione di supportu se dumandata da l'autorità doganali. Inoltre, i viaghjatori anu da esse cuscenti chì u trasportu di grandi quantità di soldi in o fora di l'Iraq pò esse bisognu di una dichjarazione è una spiegazione curretta à l'arrivu / a partenza. U fallimentu di rispettu di sti requisiti pò risultà in ammende o cunfiscazione di beni. Hè cruciale per i visitori familiarizà cù e regulazioni specifiche d'importazione / esportazione di l'Iraq prima di viaghjà quì. A cunsultazione di fonti ufficiali cum'è i siti web di l'ambasciata per l'infurmazioni aghjurnate nantu à i requisiti di visa, a lista di l'articuli restritti / pruibiti assicurerà un ingressu fluidu in Iraq mentre evitendu penali inutili o ritardi in i punti di cuntrollu doganali. In sintesi, l'Iraq mantene un cuntrollu strettu di e so fruntiere per mezu di sistemi di gestione efficaci implementati da a so autorità doganale. I viaghjatori duveranu aderisce à tutte e prucedure di documentazione necessarie à l'arrivu / partenza mentre assicurendu u rispettu di e regulazioni pertinenti di importazione / esportazione per una sperienza d'entrata / uscita fluida da questa nazione.
Politiche fiscali d'importazione
L'Iraq hà una pulitica d'impurtazione specifica per e merchenzie chì entranu in u paese. I tassi di l'impurtazione di l'impurtazione varianu secondu u tipu di pruduttu impurtatu. Per certi articuli essenziali cum'è l'alimentariu, a medicina è e commodities basiche, l'Iraq tipicamente impone tasse d'importazione bassu o nulla per assicurà l'accessibilità è l'accessibilità per i so citadini. Questu hè fattu per sustene u benessiri di a pupulazione è mantene i prezzi stabili in u mercatu. In ogni casu, per i beni di lussu o l'articuli micca essenziali, l'Iraq impone tassi d'importazione più altu per scoraggià u so cunsumu è prutegge l'industrii lucali da a cumpetizione straniera. I tassi esatti di l'impositu pò varià secondu fatturi, cum'è a categuria di produttu, u paese d'origine, è l'accordi cummerciale in u locu trà l'Iraq è altre nazioni. Hè impurtante per l'importatori di cunsultà l'autorità doganali irachene o di cercà una guida da esperti prufessiunali per determinà accuratamente i tassi fiscali applicabili per i prudutti specifici. Inoltre, vale a pena nutà chì l'Iraq pò ancu avè dazi o tariffi supplementari imposti à certi beni, fora di i tassi d'importazione. Questi ponu include tariffi doganali, imposte à u valore aghjuntu (IVA), spese di ispezione è altre spese amministrative relative à l'impurtazione di merchenzie in u paese. In riassuntu, - L'articuli essenziali sò generalmente bassi o senza tasse d'importazione. - I beni di lussu face una tassazione più altu. - I tassi specifichi di l'impositu dipendenu da parechji fatturi. - Tasse doganali supplementari ponu esse applicate in più di e tasse d'importazione. Hè cunsigliatu di stà aghjurnatu cù qualsiasi cambiamenti in e pulitiche cummerciale di l'Iraq riferenu à fonti ufficiali di u guvernu o cunsultendu cù i prufessiunali in i regulamenti di u cummerciu internaziunale.
Politiche fiscali d'esportazione
A pulitica fiscale di l'esportazione di l'Iraq hà per scopu di prumove a crescita ecunomica, facilità u cummerciu internaziunale è generà rivenuti per u guvernu. U paese si basa principarmenti nantu à u petroliu cum'è a so prima materia prima d'esportazione; in ogni modu, parechji prudutti non-petroliu cuntribuiscenu ancu à l'esportazioni di l'Iraq. Andemu più in più in a pulitica fiscale di l'esportazione di l'Iraq: 1. Esportazioni di petroliu: - L'Iraq impone una imposta di redditu fissu à e cumpagnie petrolifere chì operanu in i so cunfini. - U guvernu stabilisce diverse tassi fiscali basati nantu à u voluminu è u tipu d'oliu estratti o esportati. - Queste tasse ghjucanu un rolu cruciale in u finanziamentu di l'infrastruttura publica è di i prugrammi di assistenza suciale. 2. Merchandise Non-Oil: - Per l'esportazioni non petrolifere, l'Iraq implementa un sistema di tassa à u valore aghjuntu (VAT). - E merchenzie esportate sò generalmente esentate da l'IVA per incuragisce u cummerciu esteru è rinfurzà a cumpetitività in i mercati mundiali. 3. Incentivi fiscali speciali: - Per prumove settori o industrii specifichi, u guvernu irachenu pò furnisce incentivi fiscali speciali cum'è tariffi preferenziali o tassi d'esportazione ridotti. - Questi incentivi miranu à stimulà l'investimentu, spinta a capacità di pruduzzione, è diversificà l'ecunumia al di là di basa solu in l'esportazioni di petroliu. 4. Dazi persunalizati: - L'Iraq impone dazi doganali à l'impurtazioni per prutege l'industrii domestici; in ogni modu, sti duveri ùn anu micca direttamente à i tassi d'esportazione. 5. Accordi cummerciale: - Cum'è membru di parechji accordi di cummerciale regiunale cum'è GAFTA (Greater Arab Free Trade Area), ICFTA (Islamic Common Market), è accordi bilaterali cù i paesi vicini, l'Iraq beneficia di tariffu ridotti o zero per l'esportazione di certi beni in queste regioni. Hè impurtante di nutà chì i dettagli specifichi riguardanti i tassi di tassazione di e categurie di produttu individuali ponu varià sottu à stu quadru di pulitica generale stabilitu da u guvernu irachenu. Dunque, l'esportatori duveranu cunsultà l'autorità pertinenti o cercà cunsiglii prufessiunali quandu cunsidereghjanu l'implicazioni fiscali potenziali per i so prudutti specifici.
Certificazioni necessarie per l'esportazione
L'Iraq hè un paese in u Mediu Oriente chì hà certi prucessi di certificazione per l'esportazione di merchenzie. U guvernu irachenu seguita rigulamenti stretti per assicurà a qualità è a sicurità di i prudutti chì abbandunanu u paese. Per principià, e cumpagnie chì vulianu esportà merchenzie da l'Iraq anu da ottene una licenza d'importazione è di esportazione da u Ministeru di u Cummerciu. Questa licenza certifica chì una cumpagnia hè legalmente permessa di impegnà in attività di cummerciu internaziunale. U prucessu di candidatura implica l'invio di documenti pertinenti, cum'è un certificatu di registrazione di l'impresa, u numeru d'identificazione fiscale, è a prova di pruprietà o locazione di u locu. Inoltre, l'esportatori anu bisognu di cunfurmà cù i normi specifichi di u produttu stabiliti da l'Autorità di Controllo di Qualità è Norme di l'Iraq (ISQCA). Questi standard copre diversi aspetti cum'è a qualità, a sicurezza, i requisiti di etichettatura è e valutazioni di conformità. L'imprese anu da furnisce evidenza chì i so prudutti rispettanu questi standard per mezu di testi di laboratoriu o rapporti di valutazione realizati da entità autorizate. Inoltre, certi prudutti necessitanu certificazioni supplementari prima di esse cunsiderati eligibili per l'esportazione. Per esempiu: 1. Articuli alimentari: L'esportatori anu da ottene un certificatu di salute emessu da u Ministeru di a Salute Iraqi chì dichjara chì e merchenzie cumplenu i requisiti sanitari. 2. Pharmaceuticals: L'esportazione di i prudutti farmaceutici richiede a registrazione cù u Dipartimentu di l'Affari Farmacologichi di l'Iraq cù documentazioni supplementari relative à a formulazione è l'etichettatura di u produttu. 3. Sustanze chimiche: L'appruvazioni previa da a Cummissione Generale per i Normi ​​Ambientali (GCES) hè necessariu per l'esportazione di sustanzi chimichi o sustanzi periculosi. Hè cruciale per l'esportatori di travaglià strettamente cù l'agenti lucali o i distributori chì anu una sperienza in a navigazione in u quadru regulatori di l'Iraq. Questi prufessiunali ponu aiutà à ottene a documentazione necessaria rapidamente mentre assicurendu u rispettu di tutte e lege è regulamenti applicabili. In cunclusione, l'esportazione di merchenzie da l'Iraq richiede diverse certificazioni secondu a natura di u produttu esse esportatu. L'aderenza à questi prucessi di certificazione assicura chì l'esportatori rispettanu i standard di qualità mentre prumove u cummerciu in i quadri legali stabiliti da l'autorità irachene.
Logistica cunsigliatu
L'Iraq hè un paese situatu in u Mediu Oriente è hè cunnisciutu per a so ricca storia è u patrimoniu culturale. Quandu si tratta di logistica è di trasportu, eccu alcune infurmazioni cunsigliate per u trasportu di merchenzie in Iraq. 1. Porti: L'Iraq hà parechji porti maiò chì servenu cum'è porte impurtanti per u cummerciu internaziunale. U Portu di Umm Qasr, situatu in a cità di Bassora, hè u più grande portu di l'Iraq è gestisce una parte significativa di u cummerciu marittimu di u paese. Altri porti impurtanti includenu Khor Al-Zubair è Al-Maqal Port. 2. Aeroporti: Per u trasportu più veloce di merchenzie, u trasportu aereo pò esse una opzione. L'Aeroportu Internaziunale di Baghdad hè u principale aeroportu internaziunale in Iraq, chì gestisce i voli di passageri è di carichi. L'Aeroportu Internaziunale di Erbil in a Regione di u Kurdistan hè ancu diventatu un centru chjave per u trasportu di carichi, chì serve cum'è una porta d'ingressu à u nordu di l'Iraq. 3. Rete stradale: L'Iraq hà una rete stradale larga chì cunnetta grandi cità è regioni in u paese è i paesi vicini cum'è Giordano, Siria, Turchia, Iran, Kuwait, Arabia Saudita - facendu u trasportu stradale un modu essenziale di logistica in Iraq o oltre e fruntiere. Tuttavia, un mantenimentu affidabile di l'infrastruttura pò causà inconvenienti à volte. 4. Regolamenti doganali: Hè cruciale per capiscenu i regulamenti doganali iracheni prima di spedinu merchenzie in u paese. In cunfurmità cù e lege lucali, pudete avè bisognu di documentazione specifica, cum'è fattura cummerciale, lista di carica / lista d'imballaggio, certificatu di paese d'origine ecc. cù linee guida d'importazione / esportazione facilitarà e prucedure di liquidazione liscia. 5.Installazioni di magazzini: Ci sò diverse strutture di magazzini muderni dispunibili in e cità maiò cum'è Baghdad, Basra è Erbil. Questi magazzini offrenu opzioni di almacenamentu sicuru per diversi tipi di merchenzie equipati di facilità necessarie cum'è sistemi di cuntrollu di temperatura, carrelli elevatori è misure di sicurezza. Choie garantirà un almacenamentu sicuru prima o dopu i prucessi di distribuzione. 6. Prestatori di servizii di logistica: Numerose cumpagnie di logistica domestica è internaziunale operanu in / Iraq, prumove un muvimentu efficiente di e merchenzie in u fora di u paese. Queste cumpagnie furniscenu una larga gamma di servizii cum'è spedizioni di merci, sdoganamentu, manipolazione di carichi, è suluzione di trasportu.Enlisting l'aiutu di i fornituri di logistica sperimentati ponu simplificà e vostre operazioni di supply chain in Iraq. Hè impurtante di mantene in mente chì, per via di l'inestabilità pulitica è di i cunflitti regiunali, ponu esse potenziali risichi è sfide assuciati à l'operazioni logistiche in Iraq. U travagliu strettu cù i partenarii di fiducia è stà aghjurnatu nantu à l'ultimi sviluppi cuntribuiscenu à una gestione logistica di successu quandu si tratta di stu paese.
Canali per u sviluppu di i cumpratori

Fiere impurtanti

L'Iraq hà parechji cumpratori internaziunali impurtanti è canali di sviluppu in quantu à e so opportunità cummerciale è cummerciale. Inoltre, u paese ospita diverse mostre significative chì attiranu l'attenzione globale. Quì sottu sò alcuni di i principali attori in u mercatu internaziunale di l'approvvigionamentu di l'Iraq è e fiere notevoli: 1. Settore di u guvernu: U guvernu irachenu hè un cumpratore prominente in diverse industrii cum'è l'infrastruttura, l'energia, a difesa è a salute. Procura regularmente beni è servizii per via di offerte o negoziazioni dirette. 2. Industria petrolifera: Cum'è unu di i più grandi pruduttori di petroliu di u mondu, l'Iraq offre enormi opportunità per i fornituri stranieri per cullaburazione cù e so cumpagnie petrolifere naziunali (NOC). I NOC cum'è l'Iraq National Oil Company (INOC) è a Basra Oil Company (BOC) s'impegnanu regularmente in attività di acquisti à scala internaziunale. 3. Settore di a custruzzione: I sforzi di ricustruzzione anu creatu una dumanda sustanciale di materiale di custruzzione è equipaggiu in Iraq. L'imprenditori implicati in prughjetti à grande scala spessu si basanu in i fornitori glubale per i so bisogni. 4. Beni di cunsumu: Cù una pupulazione di classa media in crescita, ci hè una dumanda crescente di beni di cunsumu cum'è l'elettronica, i prudutti di FMCG, l'articuli di moda, etc., chì facenu un mercatu attraente per i marchi internaziunali. 5. Agricultura: Data u so terrenu fertili longu i fiumi Tigris è Euphrates, l'Iraq hà u putenziale di rinfurzà a produtividade agricula attraversu l'acquistu di machini muderni da i venditori internaziunali. 6. Pharmaceuticals & Healthcare Equipment: U settore di l'assistenza sanitaria necessita un equipamentu medicale d'alta qualità, cum'è strumenti di diagnostichi, strumenti chirurgici, farmaceutici chì sò spessu provenienti da fornitori internaziunali reputabili per via di prucessi di offerta. In quantu à e mostre tenute in Iraq: a) Fiera Internaziunale di Baghdad: Questa mostra annuale hè cunsiderata cum'è una di e fiere più impurtanti di l'Iraq in diversi settori cumpresi materiali di custruzzione / equipamentu, beni di cunsumu / articuli di moda; attrae cumpagnie lucali è straniere chì cercanu di esibisce i so prudutti / servizii à i cunsumatori / imprenditori / cumpratori iracheni. b) Fiera Internaziunale di Erbil: Tenuta annuale in a cità di Erbil cun un focusu nantu à parechji settori di l'industria cum'è a custruzzione, l'energia, e telecomunicazioni, l'agricultura è i beni di cunsumu. Serve cum'è una piattaforma per l'imprese lucali è internaziunali per spiegà e prospettive cummerciale. c) Fiera Internaziunale di Basra: Questa mostra hè principarmenti centrata intornu à u settore di u petroliu è di u gasu, ma copre ancu altre industrii cum'è a custruzzione, u trasportu, a logistica, etc. A fiera attrae grandi cumpagnie petrolifere è prufessiunali di l'industria di u globu. d) Fiera Internaziunale di Sulaymaniyah: Situata in a cità di Sulaymaniyah in u nordu di l'Iraq; presenta mostre in settori cum'è prudutti / machini agriculi, equipaghji sanitari / farmaceutici, tessili / vestiti / accessori di moda. A fiera hà u scopu di favurizà i partenariati cummerciale trà i fornituri internaziunali è i cumpratori lucali. Quessi sò solu uni pochi di esempi di i canali di sviluppu è l'esibizioni in u mercatu internaziunale di l'acquistu di l'Iraq. Hè essenziale per fà più ricerche o impegnà cù l'urganisazioni cummerciale pertinenti per informazioni dettagliate nantu à settori specifichi o avvenimenti d'interessu.
L'Iraq, ufficialmente cunnisciutu cum'è a Republica di l'Iraq, hè un paese situatu in l'Asia Occidentale. A ghjente in Iraq spessu usa parechji motori di ricerca populari per navigà in Internet è truvà infurmazioni. Eccu alcuni mutori di ricerca cumunimenti usati in Iraq cù l'URL di u so situ web: 1. Google: situ web: www.google.com 2. Bing: situ web: www.bing.com 3. Yahoo: situ web: www.yahoo.com 4. Yandex: situ web: www.yandex.com 5. DuckDuckGo: situ web: duckduckgo.com 6. Ecosia : Site web: ecosia.org 7. Naver: Naver offre servizii cum'è un mutore di ricerca è u portale web. U situ web (coreanu): www.naver.com (Nota: Naver hè basatu in Corea, ma largamente utilizatu in Iraq) 8 Baidu (百度): Baidu hè unu di i mutori di ricerca più populari in Cina. U situ web (cinese): www.baidu.cm (Nota: Baidu puderia vede un usu limitatu in Iraq, principarmenti per l'individui di lingua cinese) Quessi sò solu uni pochi esempi di mutori di ricerca cumunimenti utilizati chì e persone in Iraq si basanu per accede à l'infurmazioni in Internet in modu efficiente è efficace. Per piacè nutate chì mentre questi siti web ponu esse accessu in u mondu, certe versioni localizzate ponu esiste per paesi o regioni specifichi basati nantu à e preferenze di l'utilizatori o esigenze di lingua. Hè essenziale per cunsiderà e preferenze individuali quandu determina quale mutore di ricerca si adatta megliu à i bisogni individuali per l'infurmazioni di navigazione in l'Iraq o in qualsiasi altru locu globale.

Principali pagine gialle

In Iraq, i repertorii di pagine gialle primarie includenu: 1. Pagine Gialle Iraqi - Questu hè un annuariu in linea cumpletu chì copre diverse cità è industrie in Iraq. Fornisce infurmazione di cuntattu, indirizzi è siti web di l'imprese in diversi settori. U situ web pò esse truvatu à https://www.iyp-iraq.com/. 2. EasyFinder Iraq - Un altru repertoriu di pagine gialli prominenti per l'imprese in Iraq, EasyFinder offre liste per cumpagnie di diversi settori, cum'è a salute, l'ospitalità, a custruzzione è più. U repertoriu pò esse accessu attraversu u so situ web https://www.easyfinder.com.iq/. 3. Zain Yellow Pages - Zain hè una cumpagnia di telecomunicazioni leader in Iraq chì offre ancu un serviziu di pagine gialli chì furnisce infurmazioni nantu à l'imprese lucali in parechje cità in u paese. Pudete accede à u so repertoriu di e pagine gialle attraversu u so situ web https://yellowpages.zain.com/iraq/en. 4. Kurdpages - Specificamenti catering à a regione Kurdish di l'Iraq chì includenu cità cum'è Erbil, Dohuk è Sulaymaniyah; Kurdpages offre un annuariu in linea cù liste di diverse imprese chì operanu in questa regione. U so situ web hè situatu à http://www.kurdpages.com/. 5. Pagine IQD - Pagine IQD hè un annuariu di cummerciale in linea chì copre parechje industrii in tuttu l'Iraq cumpresi servizii bancari, alberghi è resorts, cumpagnie di trasportu trà assai altri. Pudete visità u so situ web https://iqdpages.com/ Questi repertorii di pagine gialle furnisce risorse preziose per l'individui o l'imprese chì cercanu servizii o fornitori specifichi in u paisaghju cummerciale di l'Iraq. Per piacè nutate chì hè sempre cunsigliatu di verificà l'accuratezza è a pertinenza di qualsiasi infurmazione di cuntattu furnita in questi siti web prima di impegnà cù qualsiasi cumpagnia listata quì.

Principali piattaforme di cummerciale

In Iraq, l'industria di e-commerce cresce gradualmente, è sò emerse parechje piattaforme maiò per risponde à e crescente richieste di shopping online. Eccu alcune di e principali piattaforme di e-commerce in Iraq cù i so indirizzi di u situ web: 1. Miswag: Questa hè una di e principali piattaforme di e-commerce in Iraq chì offre una larga gamma di prudutti in diverse categurie cum'è l'elettronica, a moda, l'apparecchi di casa, è più. L'indirizzu di u situ web hè www.miswag.net. 2. Zain Cash Shop: Zain Cash Shop furnisce un mercatu in linea induve l'utilizatori ponu cumprà diversi prudutti cù u so portafoglio mobile Zain. A piattaforma offre articuli cum'è l'elettronica, i prudutti di bellezza, l'articuli di casa, è più. Pudete accede à www.zaincashshop.iq. 3. Dsama: Dsama hè una altra piattaforma di e-commerce Iraqi prominente chì si cuncentra in l'elettronica è i gadgets. Offre una gamma di dispositi elettronichi cum'è smartphones, laptops, cunsole di ghjocu è accessori à prezzi competitivi. L'indirizzu di u situ web per Dsama hè www.dsama.tech. 4. Mercatu Cressy: Mercatu Cressy hè un mercatu emergente in linea in Iraq chì hà u scopu di cunnetta i cumpratori cù i venditori in diverse categurie di prudutti cumpresi vestiti di moda, accessori, cusmetichi, articuli di decoru di casa è più. Pudete truvà elli in www.cressymarket.com. 5. Baghdad Mall: Baghdad Mall hè una destinazione populari di shopping online Iraqi chì offre diverse opzioni di produttu chì varieghja da u vestitu à l'apparecchi di casa è l'elettronica di cunsumu di marche famose sia in u locu sia in l'internaziunale à prezzi competitivi. 6.Onlinezbigzrishik (OB): OB furnisce una larga varietà di prudutti chì varieghja da u vestitu à l'elettronica, cumpresi ancu i prudutti di salute è bellezza, è ancu di l'alimentarii. iq/. 7.Unicorn Store: Unicorn Store di l'Iraq offre à i clienti una larga gamma di prudutti unichi cumpresi gadgets tecnologichi, apparecchi per a casa, accessori di moda è più. Truvali à www.unicornstore.iq. Per piacè nutate chì u paisaghju di l'e-commerce hè in evoluzione constantemente, è e nuove piattaforme ponu emergere o esistenti ponu sottumette cambiamenti. Hè cunsigliatu di visità questi siti web o cercate infurmazione aghjurnata per assicurà dettagli precisi è aghjurnati nantu à e plataforme di e-commerce dispunibili in Iraq.

Principali piattaforme di media suciale

L'Iraq hè un paese di u Mediu Oriente chì hà una presenza crescente in u mondu digitale, cumprese e plataforme di e social media. Eccu alcuni di e piattaforme di media suciale populari aduprate in Iraq, cù i so rispettivi siti web: 1. Facebook (www.facebook.com): Facebook hè di granu a piattaforma di rete suciale più usata in Iraq, cunnetta e persone in diversi gruppi di età è demugrafia. Permette à l'utilizatori di sparte aghjurnamenti, foto, video, è cunnette cù l'amichi è a famiglia. 2. Instagram (www.instagram.com): Instagram hè una piattaforma di spartera di foto è video chì hà guadagnatu una popularità significativa trà i ghjovani Iraqi. L'utilizatori ponu carricà foto o video brevi accumpagnati da didascalie o hashtags. 3. Twitter (www.twitter.com): U serviziu di microblogging di Twitter hà ancu una basa d'utilizatori considerable in Iraq. Permette à l'utilizatori di pubblicà tweets custituiti da missaghji brevi cunnisciuti cum'è "tweets", chì ponu esse spartuti in publicu o in privatu. 4. Snapchat (www.snapchat.com): L'app di messageria multimediale di Snapchat permette à l'utilizatori di sparte e foto è i video chì spariscanu dopu avè vistutu da u destinatariu in sicondi o 24 ore si aghjunghjenu à a so storia. 5. Telegram (telegram.org): Telegram hè una app di messageria istantanea chì offre funzioni cum'è missaghji di testu, chjama di voce, chats di gruppu, canali per a trasmissione di cuntenutu, è capacità di spartera di schedari. 6. TikTok (www.tiktok.com): TikTok hè un serviziu di rete suciale populari di spartera di video chì permette à l'utilizatori di fà brevi video di sincronia di labbra o cuntenutu criativu stabilitu in piste di musica. 7. LinkedIn (www.linkedin.com): LinkedIn furnisce i prufessiunali in Iraq cù opportunità di networking per e cunnessione di u travagliu attraversu a so piattaforma in linea pensata principalmente per scopi cummerciale, cum'è a ricerca di travagliu o stabilisce cunnessione prufessiunale. 8. YouTube (www.youtube.com): YouTube offre una gamma di cuntenutu video per diversi interessi da tuttu u mondu induve l'utilizatori ponu vede video musicali, vlogs, documentarii mentre creanu ancu u so propiu canali se vulete. Quessi sò solu unipochi di e piattaforme di media suciale ben cunnisciute utilizati in Iraq; in ogni modu, hè essenziale per nutà chì ci ponu esse altre piattaforme populari lucali specifichi per certe regioni o cumunità in u paese.

I principali associi industriali

I principali associazioni industriali di l'Iraq includenu: 1. Federazione di e Camere di Cummerciu Iraqi: Questa hè l'urganizazione principale chì rapprisenta u cummerciu è u cummerciu in Iraq. Hè custituitu di camere di cummerciale lucali di diverse cità in tuttu u paese. Site web: https://iraqchambers.gov.iq/ 2. Federazione di l'Industrie Iraqi: Questa associazione rapprisenta i settori di fabricazione è industriale in Iraq, cun un focusu nantu à prumove a crescita ecunomica, a creazione di l'impieghi è a cumpetitività. Site web: http://fiqi.org/?lang=en 3. Associazione Agricola Irakiana: Questa associazione prumove l'agricultura è l'agroindustria in l'Iraq, furnisce un supportu à i agricultori, prumove e migliori pratiche è facilitendu u cummerciu in u settore agriculu. Site web: http://www.infoagriiraq.com/ 4. Union Contractors Iraqi: Questa unione rapprisenta i contractors implicati in i prughjetti di custruzzione in tuttu l'Iraq. Scopu di rinfurzà a professione stabilendu linee guida per l'assicuranza di qualità, a cumportamentu prufessiunale, i prugrammi di furmazione è i standard tecnichi in l'industria di a custruzione. Site Web: http://www.icu.gov.iq/en/ 5. Union of Oil & Gas Companies in Iraq (UGOC): UGOC rapprisenta cumpagnie implicate in l'esplorazione, a produzzione, a raffinazione, a distribuzione è a cummercializazione di i prudutti di petroliu è di gasu in l'Iraq. U scopu di prumove l'opportunità d'investimentu in u settore assicurendu u sviluppu durevule. Situ Web: N/A 6. Federazione di l'Associazioni Turistiche in Iraq (FTAI): FTAI si focalizeghja nantu à a prumuzione di u turismu cum'è una industria vitale per u sviluppu socio-ecunomicu in l'Iraq per mezu di a coordinazione trà e diverse imprese legate à u turismu, cum'è l'agenzii di viaghju, l'alberghi / i resorts etc. U situ web: http://www.ftairak.org/

I siti web di cummerciale è cummerciale

Eccu alcuni siti ecunomichi è cummerciale in Iraq: 1. Ministeru di u Cummerciu (http://www.mot.gov.iq): U situ web ufficiale di u Ministeru di u Cummerciu furnisce infurmazioni nantu à e pulitiche cummerciale, rigulamenti, impurtazioni, esportazioni è opportunità d'investimentu in Iraq. 2. Banca Centrale di l'Iraq (https://cbi.iq): U situ web di u Bancu Centrale offre aghjurnamenti nantu à e pulitiche monetarie, i tassi di scambiu, i regulamenti bancari è l'indicatori ecunomichi. Fornisce ancu infurmazioni nantu à opportunità d'investimentu è linee guida per investitori stranieri. 3. Federazione di e Camere di Cummerciu Iraqi (http://www.ficc.org.iq): Stu situ web rapprisenta l'interessi di l'imprese iracheni è e camere di cummerciu. Offre un annuariu di l'imprese lucali, l'aghjurnamenti di l'ecunumia, u calendariu di l'avvenimenti cummerciale è i servizii per i membri. 4. Cummissione d'investimentu in Iraq (http://investpromo.gov.iq): U situ web di a Cummissione d'investimentu prumove opportunità d'investimentu in diversi settori in tuttu l'Iraq. Fornisce infurmazioni nantu à i prughjetti dispunibuli, incentivi per l'investituri, liggi chì regulanu l'investimenti è e prucedure per stabilisce l'imprese. 5. Camera di Cummerciu è Industria Iraqi Americana (https://iraqi-american-chamber.com): Questa urganizazione facilita e relazioni cummerciale trà l'Iraqi è l'Americani offrendu opportunità di networking attraversu avvenimenti o affruntendu i prublemi affrontati da l'imprenditori chì cercanu d'investisce o di fà affari. in i dui paesi. 6. Baghdad Camera di Cummerciu (http://bcci-iq.com) - Questu hè unu à mezu à parechje camere regiunale dedicatu à prumove l'imprese lucali in u mercatu di Baghdad - cumpresi i so benefici - certificazioni pruposti cù prucessi detallati per empowering i cummircianti cù dati aghjurnati & risorse 7. Cunsigliu di Sviluppu Ecunomicu - Guvernu di a Regione di Kurdistan (http://ekurd.net/edekr-com) -Stu situ cunnetta i partenarii potenziali cù i dipartimenti di u guvernu chjave in i Ministeri di KRG, cum'è a Direzzione di Supportu à l'Affari è a Unità di Coordinazione Ecunomica chì hè rispunsevule per l'assistenza internaziunale. cumpagnii interessatu circa facilità versi.records

I siti di ricerca di dati di cummerciu

Ci sò parechji siti web ufficiali per e dumande di dati cummerciale in Iraq. Eccu alcuni di elli cù i so rispettivi URL: 1. Organizazione Centrale per a Statistiche è a Tecnulugia di l'Informazione (COSIT): U situ web di COSIT furnisce statistiche dettagliate relative à l'attività economica è cummerciale in Iraq. Pudete accede à e dati di cummerciale, volumi d'importazione / esportazione, è altri indicatori ecunomichi attraversu u so portale. URL: http://cosit.gov.iq/ 2. Ministeru di u Cummerciu: U situ web di u Ministeru di u Cummerciu offre infurmazioni nantu à e pulitiche di u cummerciu esteru, i rigulamenti, i prucessi doganali è l'opportunità d'investimentu in Iraq. Hè ancu furnisce l'accessu à e dati di u cummerciu cum'è e statistiche d'importazione / esportazione per settore è spartizioni per paese. URL: https://www.trade.gov.iq/ 3.Autorità Doganale Iraqi (ICA): U situ web ufficiale di l'ICA permette à l'utilizatori di circà i registri ligati à e transazzione d'importazione / esportazione, tariffi, tassi, diritti doganali è più. Fornisce una piattaforma cumpleta per accede à e dati di cummerciale pertinenti in u paese. URL: http://customs.mof.gov.iq/ 4.Centru d'Informazione di u Mercatu Iraqi (IMIC): IMIC hè un centru amministratu da u guvernu chì facilita a ricerca è l'analisi di u mercatu in relazione à diversi settori in Iraq, cumprese l'esportazioni / importazioni di l'industria di petroliu / gasu naturale, è altre opportunità di cummerciale potenziali. ,Include ancu dati rilevanti di u cummerciu.URL:http://www.imiclipit.org/ Questi siti web duveranu furnisce infurmazioni preziose in quantu à l'attività di cummerciale in u paese, cum'è volumi d'importazione / esportazione, aghjurnamenti di pulitica, categurie è dettagli specifichi di l'industria. mercatu irachenu.

piattaforme B2b

L'Iraq hè un paese cù diverse piattaforme B2B chì cunnetta l'imprese è facilità u cummerciu. Eccu alcune piattaforme B2B in Iraq: 1. Hala Expo: Questa piattaforma hè specializata in l'urganizazione di fieri è mostre internaziunali in Iraq, chì furnisce l'opportunità per l'imprese di fà rete è di mostra i so prudutti o servizii. Site web: www.hala-expo.com. 2. Facebook Marketplace: Ancu s'ellu ùn hè micca solu una piattaforma B2B, Facebook Marketplace hè largamente utilizatu da l'imprese irachene per prumove i so prudutti è ghjunghje à i clienti potenziali in u locu. Situ Web: www.facebook.com/marketplace. 3. Cumpagnia di Cummerciu di u Mediu Oriente (METCO): METCO hè una sucietà cummerciale Iraqi chì opera cum'è una piattaforma B2B, cunnetta i cumpratori è i venditori in diverse industrii cum'è i prudutti agriculi, i materiali di custruzzione, i chimichi, l'elettronica è più. U situ web: www.metcoiraq.com. 4. Iraqi Market Place (IMP): IMP hè un mercatu in linea chì currisponde à parechji settori cumprese l'agricultura, a custruzzione, l'assistenza sanitaria, l'oliu è u gasu, l'equipaggiu di telecomunicazione, i pezzi di l'automobile, è più. Cunnette i fornitori cù i cumpratori sia in u locu sia à l'internaziunale interessati à fà affari cù cumpagnie basate in Iraq. U situ web: www.imarketplaceiraq.com. 5.Tradekey Iraq: Tradekey hè un mercatu globale B2B chì include l'Iraq trà a so lista di paesi cù portali dedicati per a rete di cummerciale è cunnetta i cumpratori internaziunali à i fornitori iracheni lucali in diverse industrie, cum'è l'alimentari è e bevande, i materiali di custruzzione, l'equipaggiu, l'elettronica, etc., U situ web: www.tradekey.com/ir Quessi sò solu uni pochi di esempi di e plataforme B2B dispunibili in Iraq oghje; Tuttavia, per piacè nutate chì a dispunibilità pò varià cù u tempu cum'è emergenu novi piattaforme mentre chì l'altri ponu esse obsoleti o menu attivi.
//