More

TogTok

Mercati principali
right
Panoramica di u Paese
Iugoslavia era un paese in u Sudeste di l'Europa chì esistia da u 1918 à u 2003. Era urigginariamente furmatu dopu à a Prima Guerra Munniali cum'è u Regnu di Serbi, Croati è Sloveni è più tardi rinominatu Jugoslavia in u 1929. U paese era custituitu da parechji gruppi etnici, cumpresi i Serbi, Croati, sloveni, bosniaci, montenegrini è macedoni. In tutta a so storia, Iugoslavia hà subitu diversi cambiamenti pulitichi. Inizialmente una munarchia sottu à u rè Alessandru I finu à u so assassiniu in u 1934, diventò una federazione sucialista dopu a seconda guerra mundiale sottu u presidente Josip Broz Tito. A visione di Tito hà u scopu di creà un statu multietnicu induve e diverse naziunalità puderanu coesiste. Duranti u regnu di Tito finu à a so morte in u 1980, a Jugoslavia hà sappiutu mantene a stabilità è u sviluppu ecunomicu mentre perseguiva una pulitica estera indipendente chjamata "Movimentu Non-Allineatu". In ogni casu, dopu à a so morte, hè vinuta una era di lotta pulitica marcata da u naziunalismu crescente è u declinu ecunomicu. In u principiu di l'anni 1990, a disgregazione di a Jugoslavia principia cù dichjarazioni d'indipendenza da a Slovenia è a Croazia seguita da a Bosnia è Erzegovina. Questu hà purtatu à cunflitti devastanti carattarizati da tensioni etniche è crimini di guerra durante a Guerra Jugoslava da u 1991 à u 2001. In u marzu di u 2003, tutte e repubbliche custituenti restanti dissoluvanu formalmente a so unione pulitica. L'attu finali era Serbia chì cambiò u so nome in Serbia è Montenegro prima di trasfurmà infine in dui nazioni separati: Serbia (indipindenti) è Montenegro (indipindenti) cum'è a cunniscimu oghje. L'eredità di Jugoslavia hè cumplessu per via di a so populazione diversa cù rivalità storichi chì anu cuntribuitu à guerri durante i so anni di dissoluzione. Eppuru chì i so ultimi anni anu pussutu esse turbulenti, ancu s'ellu vale a pena ricunnosce i successi fatti sottu u regnu di Tito quandu a Jugoslavia era una nazione unita nantu à i principii di non-allineamentu cù i blocchi occidentali o orientali durante l'era di a Guerra Fredda.
Moneda naziunale
Iugoslavia, prima un paese in u Sudeste di l'Europa, avia passatu parechji cambiamenti in quantu à a so valuta annantu à l'anni. In i primi fasi di a so esistenza, Iugoslavia hà aduttatu u dinar iugoslavu (YUD) cum'è a so valuta ufficiale. In ogni casu, per via di l'instabilità pulitiche è ecunomiche, l'iperinflazione hà afflittu u paese in l'anni 1990. Dopu à a dissoluzione di a Jugoslavia in u 1992 è à e guerre successive in l'antichi repubbliche iugoslave, sò emersi novi paesi: Serbia è Montenegro. Formanu a Republica Federale di Jugoslavia cù una munita cumuna - u novu dinar iugoslavu (YUM). Questa munita hà u scopu di stabilizzà e so economie. Anni dopu, cum'è u Montenegro cercava l'indipendenza da a Serbia, decisu di abbandunà a so munita cumuni. In u 2003, Serbia hà rimpiazzatu YUM cù una nova munita chjamata dinar serba (RSD), mentri u Montenegro hà introduttu l'euro cum'è a so valuta ufficiale postu chì ùn hà micca a suvranità monetaria piena. In riassuntu, e monete primarie precedente di Jugoslavia eranu dinar jugoslavu (YUD) è da novu dinar jugoslavu (YUM). Tuttavia, oghje dopu a disintegrazione, u Serbu usa u Dinar Serbu (RSD) mentre u Montenegro usa l'Euro (EUR). Questi cambiamenti mette in risaltu cumu l'avvenimenti pulitichi ponu influenzà significativamente u paisaghju monetariu di una nazione.
Tassu di scambiu
A valuta legale di Jugoslavia hè u Dinar Jugoslavu. In ogni casu, hè impurtante nutà chì u dinar iugoslavu hè statu abulitu in u 2003 dopu chì hè statu spartutu trà a vicina Croazia è Serbia. In quantu à u tassu di scambiu di a valuta più grande di u mondu contr'à u dinar jugoslavu, i dati precisi di u scambiu ùn anu pussutu esse furnitu, postu chì a munita hè stata abulita per parechji anni. Sè avete bisognu di infurmazione aghjurnata nantu à i tassi di scambiu trà altre valute internaziunali maiò, fate riferimentu à i dati in tempu reale furniti da l'istituzioni finanziarie o u mercatu di u scambiu.
Vacanze impurtanti
Iugoslavia era un paese situatu in l'Auropa Sud-Est chì esistia da u 1918 à u 2006. In tutta a so storia, hà celebratu parechje vacanze impurtanti chì eranu significati per u so populu. Una di e festività naziunali più notevuli in Jugoslavia era u ghjornu Naziunale, cunnisciutu ancu u ghjornu di a Repubblica, celebrata u 29 di nuvembre. Sta festa hà marcatu l'istituzione di a Republica Sucialista Federale di Jugoslavia in u 1943 è hà cummemoratu i sforzi fatti durante a Siconda Guerra Munniali da i gruppi partigiani guidati da Josip Broz Tito. In questu ghjornu, i Jugoslavi anu participatu à parati militari, avvenimenti culturali è diverse riunioni publiche per onore a storia di u so paese. Un'altra festa significativa osservata in Jugoslavia era u ghjornu internaziunale di i travagliadori u 1 di maghju. Stu ghjornu hà enfatizatu l'impurtanza di i diritti di u travagliu è ricunnosce i cuntributi di i travagliadori à a sucità. In questa occasione, manifestazioni è manifestazioni à grande scala anu fattu in tuttu u paese cun un focusu nantu à a sulidarità è i risultati di i travagliadori. Inoltre, u Natale hà avutu un significatu culturale enormu per i Jugoslavi cum'è una nazione principarmenti cristiana. E celebrazioni di a vigilia di Natale includenu u digiunu in tuttu u ghjornu finu à a cena quandu e famiglie si riuniscenu per una festa chjamata Badnji dan (Cena di Natale). E tradizioni variavanu in e diverse regioni, ma spessu implicavanu l'illuminazione di un ghjurnale chjamatu Badnjak è l'assistenza à i servizii di a chjesa di mezzanotte. U ghjornu di l'Indipendenza era un altru avvenimentu degne di nota celebratu da i Jugoslavi ogni annu u 7 di lugliu. Cummemorava a dichjarazione di l'indipendenza di a nazione da e diverse putenzi stranieri dopu a seconda guerra mundiale finita in u 1945. I Sloveni anu particularmente assuciatu sta data cù a so indipendenza dopu a so secessione da Iugoslavia. Mentre chì questi sò qualchi festa maiò celebrati in l'ex Jugoslavia, hè impurtante nutà chì e tradizioni specifiche variavanu trà e diverse regioni cumpresi Bosnia è Herzegovina, Croazia, Montenegro, Macedonia di u Nordu, Serbia è Slovenia per via di diverse influenze culturali presenti in ogni zona.
Situazione di u Cummerciu Esteru
Iugoslavia, ufficialmenti cunnisciuta cum'è a Republica Federale Sucialista di Jugoslavia, era un paese situatu in l'Europa sud-est da u 1945 à u 1992. In tutta a so esistenza, a Jugoslavia hà avutu una situazione cummerciale dinamica è diversa. A Iugoslavia hà perseguitu un mudellu di ecunumia mista, cumminendu elementi di u socialismu è l'autogestione. Questu hà permessu sia à l'imprese statali sia à l'imprese privati. U paese avia una basa industriale estensiva chì includeva settori cum'è a minera, a fabricazione, a produzzione d'energia, l'agricultura è i servizii. Duranti u periodu di a Guerra Fridda, a Jugoslavia hà ghjucatu un rolu impurtante in u Movimentu Non-Allineatu, chì hà u scopu di mantene a neutralità trà i blocchi occidentali è orientali. In u risultatu di sta pulitica è a so situazione geografica strategica in l'incruciate di l'Europa trà l'est è u punente, u cummerciu iugoslavu ùn era micca limitatu à un bloccu ideologicu particulare. U cummerciu cù i paesi occidentali formava una parte impurtante di l'ecunumia di Jugoslavia. U paese hà stabilitu forti ligami cummirciali cù nazioni cum'è Germania (Germania Occidentale à quellu tempu), Italia, Francia, Regnu Unitu, Austria è Svizzera. Questi scambii implicavanu sia l'importazione di materie prime per a produzzione industriale sia l'esportazione di manufatti. Inoltre, hà indicatu una forte cooperazione cù i paesi in via di sviluppu in tutta l'Africa, u Mediu Oriente è l'America Latina. Questu implicava relazioni cummerciale mutualmente benefiche chì includenu prudutti cum'è machini, equipaghji, tessili è farmaceutici. prughjetti di generazione è industria pisanti.' Tuttavia, a Jugoslavia hà ancu mantenutu relazioni ecunomiche in e nazioni di u bloccu orientali cum'è l'Unione Soviètica, a Cecoslovacchia è l'Ungheria. L'accordi bilaterali anu permessu di cullaburazioni cuncentrati in settori cum'è risorse di carburante, equipaghji militari, beni di cunsumazione durable, tessili è prudutti agriculi. i partenarii cummerciale. Tuttavia, l'autorità iugoslave anu ricunnisciutu a necessità di aduttà politiche orientate à u mercatu durante i so ultimi anni. Cusì, i trattati internaziunali cumpresi l'Accordu Generale di Tariffe è Cummerciu (GATT) firmati in u 2000, i canali di allocazione cuntrullati da u statu si sò ridutti. influenza a regulazione cummerciale. In riassuntu, a situazione di u cummerciu di Jugoslavia era cumplessa, per via di u so mudellu di sviluppu, chì mirava à i ligami cù i paesi occidentali è orientali, è ancu di cuncentrazione in cullaburazioni cù e nazioni in via di sviluppu. mudelli di esportazione.
Potenziale di sviluppu di u mercatu
U potenziale per u sviluppu di u mercatu di u cummerciu esteru in Jugoslavia hè abbastanza promettente. Cù a so posizione strategica à l'incrociu di l'Europa Centrale è Sud-Est, offre una pusizioni vantaghju per l'attività d'importazione è di esportazione. Iugoslavia vanta una ecunumia diversificata cù una varietà di industrii, cumprese a fabricazione di l'automobile, a produzzione chimica, l'agricultura, a minera è i tessili. Questa diversità furnisce assai opportunità per partenarii cummerciale in diversi settori. U paese hè statu storicamente forte in a pruduzzione di prudutti d'acciaio, machini elettrici, mobili, vini è spiritu d'alta qualità, è ancu prudutti agriculi cum'è u granu è u granu. Inoltre, a Jugoslavia hà stabilitu accordi cummerciale cù i paesi vicini in a regione Balcani per mezu di iniziative cum'è l'Accordu di Libertà di l'Europa Centrale (CEFTA). Questi accordi prumove l'integrazione ecunomica regiunale è facilitanu l'accessu più faciule à i mercati in altri paesi participanti. U guvernu di Iugoslavia hà ancu dimustratu l'impegnu per attruverà l'investimentu straneru implementendu misure per migliurà l'ambiente cummerciale. Hà introduttu riforme per simplificà e prucedure amministrative è riduce a burocrazia mentre offre incentivi à l'industrii chì aiutanu à spinta l'esportazioni. Inoltre, l'appartenenza di Jugoslavia à l'urganisazioni internaziunali cum'è l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu (OMC) apre e porte per una crescita di e relazioni cummerciale bilaterali in u mondu. Cum'è un membru di sta urganizazione influente chì surveghja e regule di u cummerciu mundiale, pò sfruttà a so pusizioni per favurizà ligami più forti cù altri paesi in i cuntinenti. A forza di travagliu qualificata di u paese hè un vantaghju supplementu quandu cunsiderà u so putenziale per u sviluppu di u mercatu straneru. I Jugoslavi anu a reputazione di esse travagliadori diligenti cun sapè fà in diverse industrie. A so adattabilità à e novi tecnulugii aumenta ancu a so cumpetitività in a scena internaziunale. In cunclusione, a Jugoslavia presenta prospettive favurevuli per espansione u so mercatu di u cummerciu esteru per via di a so posizione strategica, una ecunumia diversa chì copre parechji settori di l'industria cumprese l'agricultura è a fabricazione. L'esistenza di accordi cummerciale regiunale in CEFTA permette un accessu più faciule à i mercati vicini mentre l'appartenenza à l'urganisazioni internaziunali cum'è l'OMC estende l'opportunità in u mondu. Inoltre, i sforzi di a Jugoslavia per migliurà l'ambiente cummerciale accumpagnati da una forza di travagliu qualificata cuntribuiscenu positivamente à u sviluppu di relazioni cummerciale robuste.
I prudutti caldi di vendita in u mercatu
A scelta di i prudutti adattati per l'esportazione in u mercatu jugoslavu hà bisognu di cunsiderà diversi fattori. Quì, discuteremu alcuni di i punti chjave per fucalizza nantu à a scelta di i prudutti di vendita calda per u cummerciu esteru in Jugoslavia. Prima, hè vitale di fà una ricerca approfondita di u mercatu per identificà a dumanda è e tendenze in u mercatu jugoslavu. Questu include l'analisi di e preferenze di i cunsumatori, studià l'offerte di i cuncurrenti, è valutà qualsiasi fatturi culturali o suciali chì ponu influenzà e decisioni di compra. Siconda, hè cruciale per cunsiderà a situazione geografica di Jugoslavia è u so impattu potenziale nantu à u cummerciu. Cum'è un paese situatu à a crocevia di l'Europa, ci sò opportunità per sfruttà i mercati europei è balcanici. Cusì, a selezzione di merchenzie chì si allineanu cù e dumande regiunale puderia rinfurzà l'esportazioni. In terzu, a priorità di i prudutti d'alta qualità hè essenziale postu chì i cunsumatori di Jugoslavia valorenu sempre più a qualità nantu à u prezzu quandu facenu decisioni di compra. Offrendu merchenzie di qualità superiore o caratteristiche uniche chì ùn si trovanu facilmente in altrò, l'imprese ponu attruverà i clienti chì cercanu prudutti di valore aghjuntu. Inoltre, a prumuzione di a sustenibilità pò ancu esse vantaghju quandu selezziunate e linee di prudutti per l'esportazione in Jugoslavia. E pratiche ecologiche è i prucessi di fabricazione sustinibili anu guadagnatu pupularità trà i cunsumatori in u mondu - cumpresi quelli in Jugoslavia - chì mostranu una preferenza per i prudutti eticu. Infine, sfruttà l'avanzamenti tecnologichi pò cuntribuisce significativamente à a selezzione riescita di l'articuli d'esportazione. L'abbracciamentu di a digitalizazione permette à l'imprese di mira à e piattaforme di vendita in linea in modu efficiente mentre capitalizzanu e tendenze di e-commerce in a crescente basa di utilizatori Internet di Jugoslavia. In cunclusione, a scelta di i prudutti di vendita calda per u cummerciu esteru in Jugoslavia richiede una ricerca di u mercatu cumpleta cù a considerazione di i mudelli di dumanda regiunale è un enfasi nantu à i prudutti di qualità chì si allineanu cù e preferenze di i cunsumatori. Inoltre, l'enfasi di e pratiche di sustenibilità è l'utilizazione di a tecnulugia aumenterà senza dubbitu i tassi di successu in stu mercatu competitivu.
Caratteristiche di u cliente è tabù
Iugoslavia era un paese diversu in quantu à e so caratteristiche di i clienti è sfumature culturali. Era custituitu di diversi gruppi etnici cum'è Serbi, Croati, Bosniachi, Sloveni, Montenegrini è Macedoni. Ogni gruppu avia usi unichi, tradizioni è cumpurtamenti chì anu influinzatu i so preferenze di i clienti. Una caratteristica notevuli di u cliente in Jugoslavia era l'impurtanza di e relazioni persunali. Custruì a fiducia è a relazione cù i clienti era cruciale per l'interazzione cummerciale di successu. Dunque, invistisce u tempu per cunnosce i vostri clienti à u livellu persunale era assai apprezzatu. Un altru aspettu chjave di a clientela jugoslava era a so apprezzazione per i prudutti è i servizii di qualità. Preferiscenu l'articuli chì eranu durable è chì furniscenu un valore à longu andà invece di fucalizza solu nantu à u prezzu. Assicurendu l'offerte di alta qualità attraerebbe i clienti fideli chì valutanu a longevità di i prudutti o servizii. Tuttavia, ci era ancu certe sensibilità o tabù chì l'imprese straniere avianu bisognu di sapè quandu si trattanu cù i clienti jugoslavi. Prima, hè essenziale per evità discussioni ligati à a pulitica o avvenimenti storichi cuntruversi cum'è a disgregazione di Iugoslavia durante l'anni 1990. Questi temi ponu esse estremamente sensibili per u dolore causatu da a guerra è u cunflittu. Inoltre, esse attenti à e differenze religiose hè cruciale quandu si tratta di i clienti jugoslavi. U paese avia un maquillaje religiosu diversu cù u cattolicismu rumanu dominante trà i Croati mentre u Cristianesimu Ortodossu hà ghjucatu un rolu significativu trà i Serbi. Mostre u rispettu per e diverse credenze religiose garantirà interazzione cummerciale più fluida. In generale, capisce a diversa cumpusizioni etnica è e sfumature culturali in Jugoslavia hè vitale quandu si impegnanu cù a so clientela. Custruì relazioni persunali forti mentre furnisce prudutti o servizii d'alta qualità aiuterà à stabilisce affari di successu cummerciale in questa regione.
Sistema di gestione doganale
Iugoslavia era un paese situatu in l'Auropa Sudueste, cumpostu di diverse regioni cù diverse culture è storie. U so sistema di aduana è di cuntrollu di e fruntiere sò stati pensati per regulà u muvimentu di persone, merchenzie è servizii attraversu e so fruntiere. L'autorità doganale in Jugoslavia era rispunsevuli di rinfurzà e regule relative à l'impurtazioni, l'esportazioni, i dazi è i tassi. L'individui chì entranu o abbandunonu u paese anu da passà per i punti di cuntrollu designati induve i so passaporti o documenti di viaghju sò stati esaminati. L'uffiziali di a dogana valuteranu u valore di e merchenzie trasportate è raccoglie ogni dazi o tasse applicabili. Certi articuli eranu sottumessi à restrizioni o pruibizioni. Armi, munizioni, droghe, splusivi è materiali chì puderanu dannà a sicurità naziunale sò stati strettamente regulati. L'importazione / esportazione di artefatti culturali senza permessi adattati era ancu illegale. I visitori devenu esse cuscenti chì puderanu bisognu di una visa secondu a so naziunalità è u scopu di a visita. Hè cunsigliatu di verificà cù l'ambasciata / cunsulatu prima di viaghjà per assicurà u rispettu di i requisiti di ingressu. Quandu passanu a fruntiera in Jugoslavia per via di terra o di mare da i paesi vicini cum'è l'Ungheria o a Croazia (antica parte di Jugoslavia), i viaghjatori duveranu aspittà l'ispezioni di rutina da i funzionari doganali. Hè essenziale per avè tutti i documenti richiesti prontamente dispunibili per a presentazione nantu à dumanda. I viaghjatori sò cunsigliati di ùn portà quantità eccessive di soldi senza una dichjarazione curretta, postu chì ci sò limiti à a quantità chì si pò purtà in certi casi. I dispositi elettronichi cum'è i laptops puderanu esse sottumessi à l'ispezione, ma i gadgets d'usu persunale cum'è i telefuni mobili generalmente ùn necessitanu micca una dichjarazione esplicita. Hè da nutà chì dopu à a rupture di Jugoslavia in u 1991-1992 in parechji paesi indipendenti cum'è Serbia, Croazia, Slovenia ; queste entità anu stabilitu i so propri regimi doganali individuali chì differenu da ciò chì esisteva sottu à i regulamenti iugoslavi di l'antica. In cunclusione, a visita di a Jugoslavia implicava l'aderenza à e regule prescritte in i so punti di cuntrollu in quantu à i passaporti / documenti, dichjarazioni di valuta trà l'altri. Siccomu l'aspetti riguardanti a manera in chì i stati post-jugoslavi gestiscenu e so usu ùn sò micca stati richiesti, un analisi detallatu di tali stati serà ritenutu.
Politiche fiscali d'importazione
Iugoslavia hà avutu un sistema variatu è cumplessu di tariffi d'importazione in u locu per regulà u flussu di merchenzie in u paese. U paese hà implementatu queste pulitiche cù u scopu di prutezzione di l'industrii domestici, di prumove l'autosufficienza è di regulà u cummerciu esteru. I tassi d'importazione sò stati imposti nantu à una larga gamma di merchenzie chì entranu in Jugoslavia. Sti tassi sò basati nantu à parechji fatturi, cum'è u tipu di pruduttu, u so valore, o u so pesu. I tassi variavanu secondu l'articulu specificu chì era impurtatu. Certi beni essenziali sò stati esentati da i dazi d'importazione per assicurà a so dispunibilità è l'accessibilità per a pupulazione. Questu includia prudutti cum'è l'alimentari, i medicini, è certe materie prime necessarie per a produzzione lucale. U guvernu hà ancu utilizatu quote di tariffu per cuntrullà l'impurtazioni in certi settori. Queste quote permettenu quantità limitate di prudutti specifichi per esse impurtate à tariffu più bassi o senza tariffu mentre imponenu tariffi più alti una volta chì i limiti sò stati righjunti. Iugoslavia hà impostu tassi supplementari à l'articuli di lussu o beni micca essenziali cù una alta dumanda d'importazione. Questu hè statu fattu per scoraggià u cunsumu innecessariu è riduce u flussu di valuta straniera. In più di i dazi / tassi d'importazione, a Jugoslavia hà ancu impiegatu altre misure cum'è i requisiti di licenza è i standard di qualità per i prudutti impurtati. Queste regulazioni sò destinate à prutege i cunsumatori assicurendu chì e merchenzie impurtate rispondenu à certi criterii di sicurezza è di qualità. Hè da nutà chì sti pulitiche sò evoluti cù u tempu secondu e cundizioni ecunomiche è l'ugettivi pulitichi di Jugoslavia. Puderanu ancu esse sottumessi à rivisioni cum'è parte di accordi cummerciale internaziunali o negoziazioni cù altri paesi. In generale, e pulitiche fiscali di l'impurtazioni jugoslave sò destinate à prumove a pruduzzione domestica mentre equilibrendu e relazioni cummerciale internaziunali attraversu una tassazione regulata nantu à l'impurtazioni basata nantu à diversi parametri, cum'è u tipu di produttu, u valore, u pesu, i limiti di quota, u statutu di lussu, ecc., in più di misure supplementari per a prutezzione di i cunsumatori.
Politiche fiscali d'esportazione
Iugoslavia era un paese in u Sudeste di l'Europa chì esistia da u 1918 à u 2003. Duranti a so esistenza, a Jugoslavia hà avutu un sistema fiscale cumplessu, cumprese e pulitiche di tassazione per e merchenzie d'esportazione. A pulitica di tassazione di l'esportazione di Iugoslavia hà u scopu di regulà è incentiva l'attività di u cummerciu esteru di u paese. Hè implicatu l'imposizione di certi tassi nantu à e merchenzie esportate in basa di diversi fatturi, cum'è a so natura, u valore è a destinazione. I beni esportati sò stati sottumessi à l'imposta nantu à u valore aghjuntu (VAT) in Jugoslavia. Stu impositu hè statu impostu à diverse tassi secondu u tipu di pruduttu esse esportatu. I tassi di VAT variavanu trà l'industrii è sò stati determinati da u guvernu per equilibrà in modu efficace i rivenuti fiscali è a crescita ecunomica. In più di l'IVA, accise specifiche sò state imposte à certe categurie di merchenzie esportate in Jugoslavia. Questi duveri anu destinatu à i prudutti cum'è sigarette, alcolu, prudutti di petroliu, è articuli di lussu chì eranu cunsiderati potenzialmente dannosi o assai preziosi. A Iugoslavia hà ancu implementatu i dazi doganali nantu à e merchenzie esportate. Questi duveri sò stati imposti à a fruntiera quandu l'esportazione di prudutti fora di u territoriu iugoslavu. I tassi variavanu secondu fatturi cum'è a classificazione di i prudutti secondu i normi di u cummerciu internaziunale (per esempiu, i codici di sistema harmonizati), l'accordi cummerciale cù i paesi o regioni partenarii, è qualsiasi preferenze tariffarie applicabili o esenzioni dispunibili. I dettagli specifichi di a pulitica di tassazione di l'esportazione pò avè variatu in tutta a storia di Iugoslavia per via di cambiamenti in i regimi pulitichi o strategie ecunomiche perseguite da diverse amministrazioni. Tuttavia, in generale, queste pulitiche cercanu di generà entrate per u guvernu mentre regulanu l'attività di cummerciu esteru in linea cù e priorità naziunali. Per piacè nutate chì sta infurmazione riflette un cuntestu storicu basatu annantu à i decennii precedenti quandu a Jugoslavia esistia cum'è un paese unificatu; dunque ùn pò micca applicà direttamente oghje postu chì a Jugoslavia ùn esiste più postu chì e fruntiere sò cambiate dopu a dissoluzione.
Certificazioni necessarie per l'esportazione
Iugoslavia era un paese situatu in l'Europa sud-est chì esisteva da u 1918 à u 2003. Duranti a so esistenza, a Jugoslavia avia una varietà diversa di prudutti d'esportazione è industrii. Per assicurà a qualità è l'autenticità di queste esportazioni, u guvernu hà implementatu un sistema di certificazione d'esportazione. A certificazione d'esportazione in Jugoslavia implicava diversi prucessi è esigenze. Prima, l'imprese impegnate in attività d'esportazione anu bisognu di rispettà e regulazioni è norme specifiche stabilite da l'autorità. Queste rigulamenti anu u scopu di guarantiscia chì e merchenzie esportate da Jugoslavia rispettu i standard di qualità internaziunali. Per ottene una certificazione d'esportazione, l'imprese anu da passà per un prucessu di valutazione rigurosu. Questu includia assicurà u rispettu di e lege cummerciale pertinenti, a realizazione di teste di produttu per scopi di cuntrollu di qualità, è risponde à i standard di imballaggio per u trasportu sicuru. Inoltre, l'esportatori avianu bisognu di furnisce documentazioni relative à l'origine di i so prudutti è u rispettu di l'accordi cummerciale internaziunali. Questa ducumentazione spessu include una prova di licenze d'esportazione o permessi cuncessi da l'autorità iugoslave. U guvernu hà ancu facilitatu a cuuperazione trà l'esportatori è i cumpratori stranieri per mezu di missioni cummerciale è fiere urganizate sia in u paese sia à l'internaziunale. Questi avvenimenti furnianu opportunità per l'imprese per mostrà i so prudutti mentre cunnettavanu cù i pussibuli cumpratori chì puderanu verificà l'autenticità di l'esportazioni in prima persona. A certificazione di l'esportazione hà ghjucatu un rolu cruciale in a creazione di fiducia trà l'esportatori jugoslavi è i mercati stranieri. Ottenendu sta certificazione, e cumpagnie anu dimustratu u so impegnu à furnisce merci di alta qualità chì aderiscenu à i normi internaziunali. Hè da nutà chì dopu à i cambiamenti pulitichi dopu à a ruptura di Jugoslavia à l'iniziu di l'anni 1990, i stati successivi individuali cum'è Serbia anu sviluppatu i so sistemi indipendenti per a certificazione di l'esportazione.
Logistica cunsigliatu
Iugoslavia , prima cunnisciuta cum'è a Republica Federale di Jugoslavia , era un paese situatu in l'Europa sud-est. Sfurtunatamente, per via di a rottura di Jugoslavia in l'anni 1990, ùn esiste più cum'è una nazione unificata. Tuttavia, vi ponu furnisce infurmazioni nantu à l'infrastruttura logistica chì esisteva in u paese. Iugoslavia hà avutu una reta di trasportu ben sviluppata chì facilitava u muvimentu efficiente di e merchenzie in e so regioni. I modi primari di trasportu includenu strade, ferrovie è corsi d'acqua. U trasportu stradale hà ghjucatu un rolu cruciale in u sistema logisticu di Jugoslavia. U paese avia una larga reta stradale chì cunnetta e cità maiò è e cità. Questu hà permessu di trasportu convenientu di merchenzie nantu à distanze curtite è mediu in u paese. E ferrovie eranu ancu una parte integrante di u sistema logisticu di Jugoslavia. Anu ligatu diverse parti di a nazione inseme è furnianu cunnessione cù i paesi vicini. L'infrastruttura ferroviaria hà permessu un trasportu efficiente à longa distanza di merchenzie in diverse regioni. In più di e strade è e ferrovie, i corsi d'acqua offrenu una altra via per u trasportu di merchenzie in Jugoslavia. U fiumu Danubiu hà servitu cum'è una strada cummerciale impurtante, postu chì hà attraversatu parechje cità jugoslave prima di entre in altri paesi cum'è Ungheria è Romania. A Jugoslavia avia ancu porti ben stabiliti longu a so costa di u Mari Adriaticu, cum'è quelli di Split è Koper (oghji parte di a Slovenia). Questi porti facilitavanu u trasportu marittimu in u paese è à l'internaziunale furnisce l'accessu à e rotte di u cummerciu mundiale. Per sustene u funziunamentu bonu di a logistica in Jugoslavia, ci era parechji magazzini strategicamente situati in e cità maiò induve e cumpagnie puderanu almacenà e so merchenzie temporaneamente o à longu andà. Inoltre, ci sò stati prucedure doganali in piazza à i passaghji di fruntiere per i spedizioni internaziunali chì entranu o lascianu a Jugoslavia. Questi prucessi assicuravanu u rispettu di i requisiti legali mentre facilitavanu l'operazioni di u cummerciu internaziunale senza problemi. Hè impurtante à nutà chì sta infurmazione hè basatu annantu à e dati storichi prima di a rupture di Jugoslavia in nazioni separati cum'è Serbia, Croazia, Bosnia è Herzegovina, Montenegro, Macedonia di u Nordu è Kosovo. Dunque, a situazione logistica in i paesi individuali chì emergenu da Jugoslavia pò avè cambiatu significativamente. Sè avete bisognu di più infurmazione specifica nantu à i servizii di logistica in una di queste nazioni individuali o avete altre dumande, sentite liberu di dumandà.
Canali per u sviluppu di i cumpratori

Fiere impurtanti

Iugoslavia era un paese situatu in l'Auropa Sudueste chì esisteva da u 1918 à u 2003. Duranti a so esistenza, hà avutu parechji canali di cummerciu internaziunali impurtanti è mostre chì facilitavanu u so sviluppu ecunomicu. 1. Canali di u cummerciu internaziunale: - Unione Europea (UE): A Iugoslavia avia accordi cummerciale cù diversi stati membri di l'UE, chì facilitavanu l'esportazione di merchenzie in questi paesi. Questu hà permessu à l'imprese jugoslave di sfruttà un grande mercatu di cunsumatori è stabilisce relazioni cummerciale à longu andà. - Movimentu Non-Allineatu (NAM): Iugoslavia era unu di i membri fundatori di NAM, un gruppu di paesi chì vulianu mantene neutrali durante a Guerra Fridda. Questu hà furnitu opportunità per u cummerciu cù altri stati membri NAM è hà allargatu a portata globale di a Jugoslavia. - Blocu Orientale : Iugoslavia mantene relazioni cummerciale cù parechji paesi di u Blocu Orientale, cumpresa l'Unioni Suviètica è altri stati sucialisti in l'Europa di l'Est. Questu hà permessu l'impurtazione di risorse essenziali è tecnulugia necessarie per u sviluppu industriale. 2. Esposizioni Internaziunali: - Fiera di Belgradu: A Fiera di Belgrad era unu di i lochi di mostra più impurtanti in Iugoslavia. Hà ospitatu diverse fiere internaziunali, cumprese avvenimenti specializati cum'è a Fiera Internaziunale di l'Agricultura è a Fiera Internaziunale di Turismu. Queste esibizioni anu attrattu l'imprese naziunali è internaziunali chì cercanu di presentà i so prudutti o truvà novi fornitori o partenarii. - Fiera di Zagabria: Situata in a capitale di Croazia, a Fiera di Zagabria hà ospitatu numerose mostre specifiche di l'industria in tutta l'esistenza di Jugoslavia. Hè furnitu l'uppurtunità per i pruduttori di diversi settori per vede i so prudutti, favurizà e relazioni cummerciale, negoziate cuntratti è scopre i mercati stranieri potenziali. - Novi Sad Agriculture Fair: Siccomu l'agricultura hà ghjucatu un rolu vitale in l'ecunumia di Iugoslavia, Novi Sad Agriculture Fair hà servitu cum'è una piattaforma essenziale per a mostra di machini agriculi, tecnulugia, razze di bestiame, fertilizzanti, sementi è più. Questi canali di acquisti internaziunali è esibizioni permettenu à l'imprese jugoslave di cunnetta cù i cumpratori, i fornitori è i partenarii glubali. L'accessu à tali rete hà aiutatu à prumove a crescita ecunomica è hà stimulatu a cullaburazione internaziunale in u cummerciu è u cummerciu. Tuttavia, hè impurtante nutà chì a Jugoslavia cum'è un paese hà cessatu di esiste in 2003. Dopu à cunflitti pulitichi è inestabilità ecunomica, u paese si disintegra in parechje nazioni indipendenti, cumprese Serbia, Croazia, Slovenia, Montenegro, Bosnia è Herzegovina. Cusì, l'infurmazioni furnite riflette a situazione quandu a Jugoslavia era sempre un statu unificatu.
Iugoslavia era un paese in l'Auropa sudorientale chì esiste da 1945 à 1992. Sfurtunatamente, per via di a dissoluzione di Jugoslavia, ùn esiste più cum'è una entità separata. Dunque, attualmente ùn ci sò micca mutori di ricerca specifichi dedicati solu à Iugoslavia. In ogni casu, ci sò parechji mutori di ricerca generale populari chì sò stati cumunimenti utilizati in i paesi ex Iugoslavi (Bosnia è Herzegovina, Croazia, Macedonia, Montenegro, Serbia è Slovenia) prima di a so indipendenza. Questi mutori di ricerca sò sempre assai usati oghje: 1. Google: Google hè u mutore di ricerca più pupulare in u mondu sanu è hè largamente utilizatu in l'antica Iugoslavia. situ web: www.google.com 2. Bing: Bing hè un altru mutore di ricerca ben cunnisciutu chì furnisce e ricerche web. situ web: www.bing.com 3. Yahoo ! : Yahoo ! ùn hè micca cusì dominante cum'è Google, ma serve sempre cum'è una opzione di ricerca affidabile. situ web: www.yahoo.com 4. Ebb: Ebb hè un mutore di ricerca regiunale basatu in Serbia chì si cuncentra à furnisce risultati per l'utilizatori di diversi paesi Balcani. situ web: www.ebb.rs 5. Najnovije vijesti: Najnovije vijesti (Ultime Notizie) hè un portale di nutizie in linea dispunibule in Bosnia-Erzegovina chì furnisce un cuntenutu di nutizie aggregatu cù a so propria funzione di ricerca. U situ web: https://www.najnovijevijesti.ba/ 6. Nova TV Igrice Portal (IGRE.hr): Stu situ web si focalizeghja principalmente nantu à i ghjoculi in linea, ma include ancu un annuariu web generale è un crawler web customizatu chì permette e ricerche in a so piattaforma. Site web: www.novatv-igre.hr Hè da nutà chì sti siti web citati puderanu serve più cà solu scopi di ricerca; Puderanu include portali di nutizie o piattaforme di ghjoculi. Mentre a Jugoslavia ùn esiste più cum'è un paese indipendente da a so rupture in parechji stati successori cum'è Bosnia è Erzegovina, Croazia, Macedonia, Montenegro, Serbia è Slovenia, l'utilizatori di Internet in queste regioni si basanu in i motori di ricerca sopra citati per u so ghjornu. ricerche oghje.

Principali pagine gialle

Iugoslavia era un anticu paese in l'Auropa Sud-Est, cumpostu di parechje repubbliche. Cum'è ùn esiste più cum'è una nazione unificata, ùn ci sò micca pagine gialli specifiche per a Jugoslavia. Tuttavia, vi possu furnisce alcuni siti web impurtanti ligati à e diverse repubbliche chì formanu a Jugoslavia: 1. Serbia: E pagine gialla per Serbia ponu esse truvate nantu à u situ web di Telekom Serbia, a cumpagnia di telecomunicazioni di u paese: www.telekom.rs/en/home.html 2. Croazia: Per e pagine gialli in Croazia, pudete visità Zutestranice.com, chì offre servizii di annuariu cummerciale è informazioni di cuntattu: www.zute-stranice.com/en/ 3. Bosnia-Erzegovina: L'individui è l'imprese in Bosnia-Erzegovina ponu esse truvati attraversu Bijele Strane (Pagine Bianche) à www.bijelistrani.ba/ 4. Montenegro: Telekom Crne Gore furnisce un annuariu in linea per u Montenegro à www.telekom.me/en/business/directory 5. Slovenia: e pagine bianche slovene (Beli Strani) ponu accede à traversu u situ ufficiale di Simobil à https://www.simobil.si/telefonski-imenik Per piacè nutate chì questi siti web ponu principarmenti offre cartulari di pagine bianche o elenchi generali di l'affari piuttostu cà publicità tradiziunali di pagine gialle chì offrenu servizii o prudutti. Hè impurtante di ricunnosce chì a Jugoslavia hè stata dissolta durante diversi cunflitti in l'anni 1990 è hè stata rimpiazzata da nazioni indipendenti cum'è Serbia, Croazia, Bosnia-Erzegovina, Montenegro, Slovenia, Kosovo *, Macedonia *, è altri. * Kosovo è Macedonia di u Nordu sò ricunnisciuti da certi paesi, ma micca universalmente ricunnisciuti cum'è stati indipendenti sottu i so nomi preferiti per via di disputi nantu à a sovranità.

Principali piattaforme di cummerciale

Iugoslavia era un anticu paese in l'Auropa Sud-Est, chì si dissolute in l'anni 1990. Ancu s'è Iugoslavia ùn esiste più, à u mumentu di a so esistenza, ùn ci era micca e plataforme di e-commerce significativu cum'è avemu oghje. U cuncettu di e-commerce era ancu in a so infanzia durante quellu periodu. In ogni casu, s'ellu si riferite à i paesi di l'oghje chì sò emersi dopu à a ruptura di Iugoslavia, cum'è Serbia è Croazia, anu e so propiu piattaforme di e-commerce specifichi. Eccu alcuni notevoli: 1. Limundo (www.limundo.com) - Hè unu di i mercati online più populari in Serbia induve l'utilizatori ponu cumprà è vende diversi prudutti. 2. Kupindo (www.kupindo.com) - Questa piattaforma hè simile à Limundo è furnisce un mercatu in linea per l'individui è l'imprese per u cummerciu di merchenzie. 3. Oglasi.rs (www.oglasi.rs) - Mentre ùn hè micca solu una piattaforma di e-commerce, Oglasi.rs hè un situ web di classifiche largamente utilizatu per cumprà è vende prudutti è servizii in Serbia. In Croazia: 1.) Njuškalo (www.njuskalo.hr) - Njuškalo hè unu di i più grandi mercati in linea domestici di Croazia induve l'individui ponu cumprà articuli novi o usati in diverse categurie. 2.) Plavi oglasnik (plaviozglasnik.com.hr) - Plavi oglasnik offre una larga gamma di annunci classificati per vende o cumprà beni o servizii in Croati 3.) Pazar3.mk (www.pazar3.mk) - Ancu s'ellu sta piattaforma si adatta principalmente à u mercatu di a Macedònia di u Nordu, ma per via di a so vicinanza cù i paesi ex Jugoslavi cum'è Serbia; hè diventatu populari ancu trà i venditori è i cumpratori di sti rigioni. Hè impurtante di nutà chì queste piattaforme rapprisentanu solu una piccula frazione di l'attività di e-commerce in i stati successi di l'oghje dopu a dissoluzione di Jugoslavia.

Principali piattaforme di media suciale

Iugoslavia era un paese in l'Europa sud-est chì esisteva da u 1918 à u 2003. Da l'oghje, a Jugoslavia ùn esiste più cum'è un paese, è per quessa ùn hà micca e plataformi di media suciale specifiche. Tuttavia, durante a so esistenza, u paese hà avutu diverse forme di cumunicazione è media. Prima di l'era di l'internet, a Jugoslavia avia rete di televisione statali cum'è RTS (Radio Television of Serbia), RTB (Radio Television Belgrade) è RTV (Radio Television Vojvodina). Queste rete furnisce nutizie, prugrammi di divertimentu è cuntenutu culturale à u populu. In quantu à a cumunicazione in linea durante l'ultimi anni di l'esistenza di Jugoslavia è dopu a so dissoluzione in paesi separati cum'è Serbia, Montenegro, Croazia, Bosnia & Herzegovina, Macedonia (Macedonia di u Nord), è Slovenia; queste nazioni anu aduttatu individualmente e populari piattaforme di media suciale glubale accessibili in u mondu sanu. Eccu alcuni piattaforme cumuni di e social media aduprate da e persone in questi ex paesi iugoslavi: 1. Facebook - a piattaforma di rete suciale più famosa. Siti web: - www.facebook.com 2. Instagram - una piattaforma di spartera di foto. Siti web: - www.instagram.com 3. Twitter - una piattaforma di microblogging per sparta pinsamenti o aghjurnamenti di nutizie. Siti web: - www.twitter.com 4. LinkedIn - una piattaforma di networking prufessiunale. Siti web: - www.linkedin.com 5. Viber/WhatsApp/Telegram/Messenger - Sti app di messageria instantani sò largamente usati per a cumunicazione persunale trà individui o gruppi. Siti web: - www.viber.com - www.whatsapp.com - telegram.org (Facebook Messenger ùn hà micca un situ web dedicatu) 6. YouTube - Una piattaforma di spartera di video induve l'utilizatori ponu carricà video o fighjà u cuntenutu creatu da l'altri. situ web: –  www.youtube.com 7. TikTok - Una app di spartera di video in forma curta chì hà guadagnatu pupularità in u mondu in l'ultimi anni situ web: - www.tiktok.com Per piacè nutate chì queste piattaforme di e social media ùn sò micca esclusive di Jugoslavia o di e so ex repubbliche. Sò usati da e persone in u mondu sanu è anu guadagnatu pupularità per via di a so facilità d'utilizazione è di e funzioni largamente.

I principali associi industriali

Ci era parechje associazioni industriali maiò in Iugoslavia prima di a dissoluzione di u paese. Eccu alcuni esempi è i so rispettivi siti web: 1. Càmera di Cummerciu è Industria Serba - A Càmera di Cummerciu è Industria Serba rapprisenta diversi settori di l'ecunumia in Serbia, cumprese l'industria, l'agricultura, a custruzzione, u turismu è i servizii. Site web: https://www.pks.rs/en/ 2. Càmera di l'Ecunumia Croata - A Càmera di l'Ecunumia Croata hà prumuvutu u sviluppu ecunomicu in Croazia supportendu industrii cum'è a fabricazione, l'agricultura, l'energia, u turismu è u trasportu. U situ web: https://www.hgk.hr/homepage 3. Associazione di i Sindacati di l'Employers di Slovenia - Rapprisintà l'impiegatori in diverse industrii in Slovenia cumprese a fabricazione, a custruzzione, u cummerciu, i servizii per favurizà un ambiente cummerciale favurevule per i so membri. Site web: https://www.zds.si/english 4.Camere di Cummerciu Macedonia - E camere in Macedonia di u Nordu furnianu supportu à l'imprese attraversu opportunità di rete è sforzi di difesa in settori cum'è a fabricazione, custruzzione, vendita al dettaglio, è servizii. U situ web: http://www.mchamber.mk/?lang=en 5. Camera di Cummerciu Esteru di Bosnia-Erzegovina - Hà facilitatu l'attività cummerciale internaziunale per e cumpagnie basate in Bosnia-Erzegovina cun un focusu nantu à a prumuzione di l'opportunità d'investimentu è u putenziale di esportazione in parechji settori. Site web: http://www.komorabih.ba/english/ Hè impurtante di nutà chì sti associazioni anu cambiatu o si sò stati formati novi da a dissoluzione di Iugoslavia.

I siti web di cummerciale è cummerciale

A Jugoslavia era un paese in l'Europa sudorientale chì esisteva da u 1918 à u 2003. Per via di a so dissoluzione è a furmazione sussegwente di parechji paesi indipindenti, ùn ci hè più un situ web ufficiale di l'ecunumia è di u cummerciu jugoslava. Tuttavia, vi possu furnisce qualchi infurmazione nantu à i siti web di i stati successori chì eranu parti di Jugoslavia. Quì sottu sò qualchi esempi: 1. Serbia: U situ web ufficiale di a Càmera di Cummerciu Serba furnisce infurmazioni nantu à diverse industrii, opportunità d'investimentu, avvenimenti cummerciale è attività cummerciale generale in Serbia. situ web: https://www.pks.rs/ 2. Croazia: A Camera di l'Ecunumia Croata offre infurmazione cumpleta nantu à fà affari in Croazia, cumprese statistiche, attività di promozione cummerciale, servizii di supportu d'investimentu è quadri legali. situ web: https://www.hgk.hr/ 3. Slovenia: U Fondu di l'impresa slovena prumove l'imprenditorialità facilitendu l'accessu à l'opportunità di finanziamentu per i startups è l'imprese chjuche à medie (PME) per via di cuncessioni, prestiti, garanzii, fondi di capitale di venture. Site web: https://www.podjetniskisklad.si/en/ 4. Bosnia-Erzegovina: L'Agenzia di Promozione di l'Investimenti Stranieri agisce cum'è un locu unicu per l'investituri stranieri interessati à invistisce o scopre opportunità di cummerciale in Bosnia-Erzegovina. U situ web furnisce dati essenziali nantu à i settori per l'investimenti. Site web: http://fipa.gov.ba/en Quessi sò solu uni pochi d'esempii trà parechji altri siti web ecunomichi / cumerciu dispunibuli per i stati successori dopu a ruptura di Jugoslavia. Tenite in mente chì sti paesi anu subitu cambiamenti significativi cù u tempu; per quessa, hè cunsigliatu di verificà l'accuratezza è a pertinenza di qualsiasi infurmazione furnita nantu à questi siti web prima di piglià qualsiasi decisione cummerciale. Inoltre, vale a pena nutà chì alcune regioni o cità in questi paesi ponu avè u so propiu sviluppu ecunomicu separatu o siti web di a camera di cummerciu chì puderanu esse più focu annantu à iniziative lucali. Per piacè nutate chì sta risposta puderia micca include tutti i siti web pertinenti pussibuli postu chì puderia esse più risorse non ufficiali o localizzate dispunibili.

I siti di ricerca di dati di cummerciu

Ci sò parechji siti web induve pudete truvà dati di cummerciale per Jugoslavia. Eccu una lista di alcune fonti affidabili cù i so rispettivi URL: 1. Soluzione di u Cummerciu Integratu Mundiale (WITS) - Stu situ web furnisce dati cummerciale cumpletu, cumprese l'esportazioni è l'impurtazioni, per a Jugoslavia è altri paesi: https://wits.worldbank.org/ 2. Database Comtrade di e Nazioni Unite - Offre accessu à statistiche dettagliate di u cummerciu internaziunale, chì copre parechji anni è categurie di prudutti per a Jugoslavia: https://comtrade.un.org/ 3. L'Organizazione Mondiale di u Cummerciu (OMC) - A basa di dati statistiche di l'OMC furnisce dati di cummerciu nantu à l'esportazioni è l'impurtazioni di merchandise per a Jugoslavia: https://stat.wto.org/ 4. U Fondu Monetariu Internaziunale (IMF) Direzzione di Statistiche di u Cummerciu (DOTS) - DOTS presenta statistiche d'importazione / esportazione bilaterali dettagliate, cumprese i flussi di beni è servizii per i paesi cum'è Jugoslavia: https://data.imf.org/dots 5. Eurostat - Se site interessatu specificamente in u cummerciu trà Jugoslavia è i Stati membri di l'Unione Europea, Eurostat offre infurmazioni pertinenti in u so situ web: https://ec.europa.eu/eurostat Queste risorse duveranu furnisce l'infurmazioni necessarii per esplurà i dati di u cummerciu di Jugoslavia in prufundità.

piattaforme B2b

Iugoslavia, chì esistia finu à l'iniziu di l'anni 1990, era un paese situatu in l'Europa sudorientale. Comu tali, ùn hà micca avutu e so propiu piattaforme B2B dedicate durante quellu periodu di tempu. Tuttavia, ci sò avà parechje piattaforme B2B dispunibuli per l'imprese basate in i paesi chì eranu una volta parte di Jugoslavia. Eccu alcuni esempi: 1. Balkan B2B: Questa piattaforma hà u scopu di cunnetta l'imprese è l'imprendituri di tutta a regione Balcani, cumpresi i paesi cum'è Serbia, Croazia, Bosnia è Herzegovina, Montenegro, Macedònia di u Nordu è Slovenia. Pudete visità u so situ web à www.balkanb2b.com. 2. TradeBoss: TradeBoss hè un mercatu internaziunale B2B chì include liste di diversi paesi in u mondu. Presenta ancu cumpagnie di l'ex territorii jugoslavi chì cercanu opportunità di cummerciale in u mondu. U so situ web pò esse accessu à www.tradeboss.com. 3. E-Burza: E-Burza hè un mercatu di cummerciale in linea croatu chì cunnetta l'imprese in u locu è à l'internaziunale cù i fornituri è i cumpratori in diverse industrii cum'è a fabricazione, l'agricultura, u turismu, ecc. e-burza.eu. 4. Nisam Jasan (Ùn sò micca chjaru): Questa piattaforma B2B serba furnisce un spaziu per l'imprese per prumove i so prudutti o servizii è cunnetta cù i partenarii o clienti potenziali in u locu o in u mondu per mezu di a so funzione di repertoriu, è ancu di a sezione di posti di travagliu in u so situ web. www.nisamjasan.rs. 5.Yellobiz.com: Ancu s'ellu ùn hè micca specificu à alcuna regione particulare, ma un annuariu generale di l'imprese globale chì elenca più di 11 milioni di cumpagnie in u mondu cun un focus extra in l'area di i Balcani per via di una forte connettività di l'imprese da i territori ex-Jugoslavi. Pudete cercà per cumprà / furnisce. leads, Showrooms di catalogu, Profili di Cumpagnia, chat in diretta. Pudete ottene più infurmazione visitendu yellobiz.com Per piacè nutate chì queste piattaforme ponu copre parechji paesi o regioni, micca solu Jugoslavia o i so stati successori. Inoltre, hè cunsigliatu di ricerca è verificate a credibilità di queste piattaforme prima di impegnà in qualsiasi transazzione cummerciale.
//