More

TogTok

Mercati principali
right
Panoramica di u Paese
Siria, ufficialmente cunnisciuta cum'è a Republica Araba Siriana, hè un paese di u Mediu Oriente situatu in l'Asia Occidentale. Cumparte i so cunfini cù parechji paesi cumpresi Turchia à u nordu, l'Iraq à u livante, u Ghjordanu à u sudu, Israele à u suduvestu, è u Libanu è u Mari Mediterraniu à punente. Siria hà una storia ricca chì data di millaie d'anni. Era una volta parte di diverse civiltà antiche cumprese Mesopotamia è Persia. À u tempu, hè vinutu sottu à u regnu rumanu prima di diventà parti di l'imperi islamici cum'è Omayyadi è Ottomani. U paese hà guadagnatu l'indipendenza da a Francia in u 1946 è hà passatu parechji cambiamenti pulitichi da tandu. A Siria hà affruntatu sfide significativu in l'ultimi anni per via di una guerra civile in corso chì hà iniziatu in u 2011 cù e prutestazioni anti-guvernamentali chì si trasformanu in un cunflittu armatu. Sta guerra hà risultatu in una distruzzione generalizata, u spustamentu di milioni di persone sia internamente sia esternamente, è ancu gravi crisi umanitarii. A capitale di a Siria hè Damascu chì hà un grande significatu storicu chì cuntene siti antichi cum'è a Moschea Omayyade. L'arabu hè largamente parlatu da a maiò parte di i Siriani mentre chì e lingue kurde sò ancu parlate da un gruppu etnicu minurariu. A maiò parte di i Siriani praticanu l'Islam cù i Musulmani Sunniti essendu u più grande gruppu religiosu seguitu da i Musulmani Shia è altre sette più chjuche cum'è Alawiti è Druze. In quantu à l'ecunumia, a Siria hè tradiziunale una sucità agraria cù l'agricultura chì ghjucanu un rolu significativu in a so ecunumia; in ogni modu, a guerra civile hà avutu effetti devastanti nantu à tutti i settori cumpresi l'agricultura è l'industria chì portanu à un altu tassu di disoccupazione è un decadenza ecunomica. U patrimoniu culturale di Siria hè diversu è influenzatu da numerose civiltà in tutta a storia. A so cultura include forme d'arti cum'è a musica, a literatura (pueti prominenti cum'è Nizar Qabbani), a calligrafia (scrittura araba), a cucina (i piatti famosi includenu Shawarma) trà l'altri. Malgradu u so statu attuale cunflittu, a Siria cuntinueghja à esse apprezzata per i so siti storichi cum'è Palmira è Aleppo, chì attrae i turisti. U paese hà una impurtanza strategica geopolitica è hè statu un centru di l'attenzione regiunale è internaziunale per via di a so situazione pulitica cumplessa è l'implicazione di putenzi stranieri in u cunflittu. In generale, a Siria hè un paese cù una storia ricca, una cultura diversa, ma attualmente affruntà enormi sfide per via di a guerra in corso.
Moneda naziunale
A situazione di a valuta in Siria hè abbastanza cumplessa è hè stata assai affettata da u cunflittu in corso in u paese. A munita ufficiale di Siria hè a libbra siriana (SYP). Prima di a guerra civile, chì principia in u 2011, u scambiu era relativamente stabile, cù circa 50-60 SYP à un dollaru americanu. In ogni casu, per via di sanzioni ecunomiche imposte à a Siria da parechji paesi è di l'iperinflazione causata da anni di guerra è di disordini, a libbra siriana hà sperimentatu una deprezzazione significativa. Attualmente, da settembre 2021, u tassu di scambiu si trova à circa 3,000-4,500 SYP à un dollaru americanu in mercati non ufficiali o scambii di u mercatu neru. Hè impurtante à nutà chì sta tarifa pò varià assai sicondu u locu è e circustanze. A svalutazione di a libbra siriana hà purtatu à l'aumentu di i prezzi per i beni è servizii di basa in Siria. Parechji siriani anu luttatu cù l'inflazione crescente è una diminuzione di u so putere di compra. Questa situazione ecunomica terribile hè ancu aggravata per via di fatturi cum'è a scarsità di risorse è i danni à l'infrastruttura causati da un cunflittu prolongatu. Per allevà una certa pressione finanziaria per i Siriani in mezu à queste sfide, altre valute cum'è u dollaru americanu o l'euro sò ancu aduprate cum'è un mezzu alternativu di pagamentu per certe transazzioni in u settore informale di Siria. Tuttavia, deve esse nutatu chì queste valute straniere ùn sò micca ricunnisciute ufficialmente o circulate in i canali formali. In sintesi, a situazione di a valuta di Siria resta assai volatile per via di cunflitti in corso è pressioni esterne cum'è sanzioni ecunomiche. A svalutazione di a sterlina siriana inseme cù l'inflazione in forte crescita pone sfide significative per a vita di i so citadini è a stabilità ecunomica generale.
Tassu di scambiu
A valuta legale di Siria hè a Libra Siriana (SYP). Tuttavia, per via di a guerra civile in corso è l'instabilità ecunomica in Siria, i so tassi di scambiu anu fluttuatu significativamente cù u tempu. Da avà, 1 USD hè apprussimatamente equivalente à 3,085 SYP. Per piacè nutate chì sti tassi ponu varià è hè cunsigliatu di verificà cù una fonte finanziaria affidabile per l'infurmazioni più recenti.
Vacanze impurtanti
A Siria hà parechje vacanze naziunali impurtanti chì mette in risaltu u riccu patrimoniu culturale è u significatu storicu di u paese. Una festa prominente hè u ghjornu di l'Indipendenza, celebrata u 17 d'aprile ogni annu. Stu ghjornu cummemora l'indipendenza di a Siria da u regnu culuniale francese in u 1946. E celebrazioni tipicamenti includenu parati, fuochi d'artificiu, esibizioni culturali è diverse attività patriottiche in tuttu u paese. Un'altra festa significativa in Siria hè Eid al-Fitr, chì marca a fine di Ramadan - u mese santu di digiunu per i musulmani. Sta festa varia ogni annu nantu à u calendariu lunare islamicu è dura trè ghjorni. E famiglie si riuniscenu per gode di pranzi speciali, scambià rigali, visità parenti è amichi, è impegnà in atti di carità. Siria celebra ancu u ghjornu di l'Unità Naziunale u 23 di lugliu annu. Stu ghjornu onore i diversi gruppi etnici è religiosi di u paese chì si riuniscenu cum'è una nazione unita. Diversi avvenimenti sò urganizati in tuttu u paese per prumove l'unità trà i Siriani attraversu manifestazioni culturali, spettaculi musicali, riunioni cumunali è attività educative. Inoltre, i cristiani siriani celebranu u Natale u 25 di dicembre per commemorate a nascita di Ghjesù Cristu. E cumunità cristiane urganizanu messe di mezzanotte in e chjese adornate cù belli decorazioni cum'è i presepi è l'arburi di Natale. Hè un tempu per e famiglie per riunite nantu à pranzi festivi mentre scambianu rigali. Infine, u ghjornu di l'Armata Araba Siriana u 1 d'Aostu rende tributu à i sforzi di l'armata naziunale per salvaguardà a sovranità di Siria è difende i so citadini da minacce esterne o cunflitti in i so cunfini. Queste vacanze rapprisentanu tappe impurtanti in a storia è a cultura di Siria mentre favurizanu l'unità trà a so populazione diversa, indipendentemente da religione o etnia.
Situazione di u Cummerciu Esteru
Siria, ufficialmenti cunnisciuta cum'è a Republica Araba Siriana, hè un paese situatu in u Mediu Oriente. Malgradu esse afflitta da u cunflittu in corso è l'instabilità pulitica, a Siria hà storicamente ghjucatu un rolu significativu cum'è un centru cummerciale per via di a so situazione strategica. Prima di a guerra civile chì hà iniziatu in u 2011, l'ecunumia di Siria era carattarizata da u cuntrollu statale è a dominanza di u settore publicu. U guvernu hà ghjucatu un rolu chjave in a regulazione di u cummerciu è hà operatu parechje imprese statali implicate in diversi settori. I principali partenarii cummerciale includenu paesi cum'è l'Iraq, Turchia, Libanu, Cina, Germania è Italia. Tuttavia, dapoi u scoppiu di a guerra civile è e successive sanzioni ecunomiche imposte à Siria da parechji paesi cumpresi l'Unione Europea è i Stati Uniti per i prublemi di i diritti umani, l'attività di u cummerciu internaziunale anu diminuitu significativamente. E sanzioni anu limitatu l'impurtazioni da Siria è limitate l'opportunità d'investimentu straneru per l'imprese siriane. In l'ultimi anni, i cunflitti interni anu ancu disturbatu e rete infrastrutturali vitali per l'esportazioni. Industrii chjave cum'è l'agricultura (cumprese i culturi cum'è u cuttuni), i prudutti petroliferi (priurità di l'autosufficienza), a fabricazione di tessili / vestiti (capacità di produzzione significativa), chimica / farmaceutica (a produzzione domestica risponde à a dumanda lucale), macchinari / elettromeccanici (principalmente impurtati) sfide immense durante stu periodu. Inoltre, u spustamentu internu di e persone hà causatu disrupzioni in e catene di fornitura domestica chì risultanu in capacità di produzzione ridotte, affettendu cusì l'esportazioni oltre i livelli di soglia, cum'è tappeti / artigianato / mobili, ecc., chì avianu dimustratu potenziale era di prima guerra. Mentre chì dati precisi riguardanti i figuri di u cummerciu attuale sò difficiuli di ottene per via di una trasparenza limitata causata da una dinamica di cunflittu in corso, si pò deduce chì a capacità generale di l'esportazione deve esse affettata negativamente principalmente per i mercati regiunali chì anu utilizatu per cuntà a maiò parte di u valore di l'esportazioni non petrolifere di Siria. prima chì u cunflittu si sparse. In cunclusione, l'ecunumia siriana hè stata severamente affettata da i cunflitti in corso accumpagnati da sanzioni internaziunali, chì hà risultatu in una calata di l'attività cummerciale generale. U settore di l'esportazione siriana, una volta fiorente, face avà numerosi impedimenti chì impediscenu a ripresa economica generale di u paese in u futuru prevedibile.
Potenziale di sviluppu di u mercatu
Siria hè un paese situatu in u Mediu Oriente cù una pupulazione di più di 18 milioni di persone. Malgradu esse devastata da a guerra civile è l'instabilità pulitica in l'ultima dècada, a Siria hà sempre un putenziale significativu per u cummerciu internaziunale è u sviluppu di u mercatu. Unu di i punti di forza chjave di a Siria si trova in a so diversa gamma di risorse naturali. U paese hè cunnisciutu per e so riserve di oliu, gasu, fosfati è diversi minerali. Queste risorse ponu attruverà investitori stranieri è serve cum'è una basa per stabilisce partenariati cummerciale cù altre nazioni. Inoltre, a Siria hè tradiziunale un centru agriculu in a regione. U paese pruduce diversi culturi cum'è u granu, l'orzu, u cuttuni, l'agrumi, l'alivi è u tabacco. Cù l'investimentu propiu è a mudernizazione di e tecniche agricule, i prudutti agriculi siriani puderanu diventà cumpetitivi in ​​i mercati mundiali. Inoltre, a pusizione geografica strategica di a Siria li furnisce l'accessu à e principali rotte di navigazione chì cunnetta l'Europa à l'Asia attraversu u Mari Mediterraniu. Stu vantaghju presenta l'uppurtunità di sviluppà i porti è di facilità u cummerciu trà i diversi cuntinenti. Inoltre, prima di u scoppiu di u cunflittu in u 2011, Nota a piè di pagina: i dati prima di cunflitti in corso duveranu esse utilizati cun prudenza data a situazione attuale, a Siria era cunsiderata una destinazione attraente per u turismu per via di u so riccu patrimoniu storicu,Note à piè di pagina: e note a piè di pagina aiutanu à chjarificà l'infurmazioni chì ponu esse bisognu di cuntestu supplementu. cumpresi i cità antichi cum'è Damascu è Aleppo.Nota in piè di pagina: datu a distruzzione causata da cunflitti, certi siti storichi pò avè patitu danni Cum'è a pace torna in a regione,Nota à piè di pagina: sta dichjarazione hà bisognu di verificazione in attesa di risoluzione. Tuttavia, e sanzioni imposte à a Siria da certi paesi per motivi pulitichi anu impeditu e so prospettive di u cummerciu esteru. Nota à piè di pagina: fonti necessarie E sanzioni limitanu l'accessu à i mercati finanziarii, capitali è tecnulugii, rendendu difficiuli per l'imprese in Siria di novu, cunflitti in corso per espansione e so operazioni. à l'internaziunale. Ci sarà prubabilmente tempu, stabilità ecunomica, è rinnuvate relazioni internaziunali per u cummerciu esteru di Siria per ricuperà cumplettamente. Investimenti è riformi significati seranu ancu necessarii per ricustruisce l'infrastruttura è i settori di fabricazione di u paese. In cunclusioni, mentri u putenziale di sviluppu di u mercatu di u cummerciu esternu di Siria hè limitatu da i cunflitti in corso è l'instabilità pulitica, mantene ancu qualchi punti di forza fundamentale cum'è e so risorse naturali, u locu strategicu, a produzzione agricula è u significatu storicu. , è l'elevazione di e sanzioni, a Siria puderia torna torna una destinazione attrattiva per l'investituri stranieri è stabilisce cum'è un attore significativu in u cummerciu regiunale è glubale.
I prudutti caldi di vendita in u mercatu
Quandu si tratta di selezziunà i prudutti più venduti per u mercatu di u cummerciu esteru in Siria, parechji fatturi anu da esse cunsideratu. Capisce e preferenze lucali, e cundizioni ecunomiche è i valori culturali sò cruciali per piglià decisioni infurmati. Eccu alcune categurie di prudutti chì anu dimustratu un potenziale di vendita promettente in Siria: 1. Materiali di custruzzione: Visti i sforzi di ricustruzzione in corso in Siria, i materiali di custruzzione cum'è cimentu, verghe d'acciaio, tubi è tile sò sempre in alta dumanda. 2. I prudutti di l'alimentariu: i cunsumatori siriani valutanu i prudutti di l'alimentu biulogica è di u locu. Per quessa, e scelte populari includenu oliu d'aliva, frutti secchi è noci, pickles, meli, spezie tradiziunali cum'è sumac è za'atar. 3. Tessili: i siriani apprezzanu tessili di qualità cù disinni eleganti. Articuli cum'è tessili di seta / vestiti (in particulare seta damascata), tappeti / tappeti (inclusi i tappeti kilim) mostranu l'artisgianalità tradiziunale è trovanu cumpratori consistenti. 4. Fornitura medica: U settore di a salute si basa assai nantu à i suminimi medichi impurtati per via di danni à l'infrastruttura durante i cunflitti. I prudutti cum'è strumenti chirurgici / equipaghji / dispunibuli o farmaceutichi anu un mercatu stabile quì. 5. Apparecchi domestici: Cum'è l'ecunumia stabilizza gradualmente u periodu post-cunflittu di inestabilità pulitica; l'apparecchi elettrici cum'è frigoriferi, lavatrici / asciugatrici inseme cù altri apparecchi di casa godenu una dumanda significativa. 6.Artigianato - L'artigianatu sirianu cumpresi a ceramica / ceramica (chì pò include piatti adornati da intricate pitture in miniatura), l'arti di mosaicu è i prudutti di vetru pò attruverà turisti / clienti chì cercanu souvenirs / rigalu unichi. 7.Bellezza / Prodotti di Bagnu - I prudutti di bellezza / bagnu lucali spessu preparati cù ingredienti naturali anu u so propiu incantu, cusì l'articuli cum'è u sapone d'Aleppo, l'acqua di rosa o l'olii aromatici cuntinueghjanu à attirà ancu i clienti. Hè impurtante di fà una ricerca di u mercatu prima di entre in ogni novu mercatu; identificà e restrizioni d'importazione / tariffi / regulamenti specifichi per a Siria. Partenariatu cù importatori / grossisti lucali ponu aiutà à navigà queste cumplessità mentre avè una cunniscenza prufonda di a basa di cunsumatori di destinazione. Inoltre, a prumuzione di i prudutti nantu à e piattaforme in linea o per mezu di esibizioni pò aumentà a visibilità è generà leads di vendita.
Caratteristiche di u cliente è tabù
Siria hè un paese situatu in u Mediu Oriente cù una ricca storia è un patrimoniu culturale. A so pupulazione diversa hè custituita da musulmani sunniti, alawiti, cristiani, curdi è altre minurità, ognuna purtendu i so propri costumi è tradizioni unichi. Capisce e caratteristiche di i clienti è i tabù in Siria hè impurtante per fà affari o impegnà cù individui siriani: 1. Ospitalità: I siriani sò cunnisciuti per a so ospitalità calda è generosità versu l'ospiti. Quandu visitate a casa o l'uffiziu di qualcunu, hè di solitu esse salutatu cù tè o caffè in segnu di rispettu. L'accettazione di queste offerte mostra apprezzamentu per a so ospitalità. 2. U rispettu di l'anziani : In a cultura siriana, u rispettu di l'anziani hè assai apprezzatu. Hè impurtante di dimustrà a deferenza versu l'individui anziani usendu lingua è gesti adattati. 3. Modestia in vestiti: I siriani in generale seguitanu i codici di vestiti cunservatori per via di e norme culturali influenzate da l'Islam è i costumi lucali. I visitori sò cunsigliati di vestiti modestamente quandu interagiscenu cù i lucali o entranu in siti religiosi. 4. Evite temi sensittivi: Certi temi cum'è a pulitica, a religione (salvo s'ellu ùn sò invitati da i lucali), a sessualità, o u cunflittu in corso deve esse avvicinatu cù prudenza durante e conversazioni per evità disaccordi. 5. Etiquette di pranzu: Se invitatu per un pranzu in casa di qualchissia, hè abitudine di caccià i scarpi prima di entre, salvu chì l'ospiti / hostess hà dettu altrimenti in segnu di rispettu versu a so famiglia. 6. Ruoli di genere: In Siria, i roli tradiziunali di genere sò sempre prominenti; per quessa, si pò esse osservatu chì l'omi spessu assumanu roli di dirigenza in i paràmetri suciali è cummerciale mentre chì e donne ponu avè una participazione più riservata. 7. Tabù: - U cunsumu di alcolu intornu à i musulmani devoti deve esse evitata postu chì u cunsumu d'alcolu va contru à l'insignamenti islamici. - A puntualità ùn pò micca sempre esse strettamente rispettata, ma esse tardi senza alcuna notificazione pò ancu esse cunsiderata rude. - A manifestazione publica di affettu trà e coppie ùn hè micca generalmente vistu cum'è un cumpurtamentu adattatu. Capisce queste caratteristiche di i clienti inseme cù a sensibilità culturale aiutarà l'individui à impegnà più efficacemente cù i Siriani è dimustrà u rispettu per e so tradizioni è i valori.
Sistema di gestione doganale
Amministrazione Doganale è Linee Guida in Siria A Siria, un paese di u Mediu Oriente, hà rigulamenti specifichi è linee guida per a so amministrazione doganale. I viaghjatori chì pensanu à visità a Siria duveranu esse cuscenti di queste regule per assicurà una entrata liscia in u paese. Eccu alcuni aspetti impurtanti di a gestione doganale siriana è linee essenziali: 1. Requisiti di l'ingressu: I visitori chì viaghjanu in Siria devenu avè un passaportu validu cù validità di almenu sei mesi da a data di ingressu. Inoltre, una visa d'ingressu hè necessaria per a maiò parte di e naziunalità, chì pò esse ottenuta da l'ambasciate o cunsulati siriani prima di l'arrivu. 2. Articuli pruibiti: Hè cruciale per sapè l'articuli pruibiti prima di entre in Siria, postu chì i cuntrolli stretti sò in piazza. Articuli cum'è narcotici, armi di focu è munizioni, munita falsificata, materiale pornograficu, publicazioni religiose, oltre à i testi islamici, ùn ponu micca esse purtati in u paese. 3. Dichjarazione di valuta: I viaghjatori chì entranu o abbandunanu a Siria chì portanu più di 5 000 USD o l'equivalenti in altre valute straniere anu da dichjarà à a dogana. 4. Duty-Free Allowance: Cum'è parechji paesi, ci sò indennità duty-free per certi beni purtati da i viaghjatori chì ùn superanu micca quantità ragiunate destinate solu à l'usu persunale. 5. Merchandise Restricted: Certi beni necessitanu permessi speciali o licenze da l'autorità pertinenti prima di entre in Siria, cum'è certi medicazione (cumprese psicotropi) è prudutti agriculi. 6. Procedure Doganale: À i punti di cuntrollu di fruntiera / aeroporti / porti marittimi mentre passanu per e prucedure doganali in Siria, vi tuccherà à compie e forme appropritate furnite da i funzionari di fruntiera accuratamente. 7. Esportazione di merchenzie pruibita: Certi artefatti culturali, cumpresi l'antichità, ùn ponu esse esportati senza l'autorizazione propria da i corpi autorizati cum'è a Direzzione Generale di Antichità è Musei (DGAM). 8.Procedura d'Importazione Temporanea: Se pensa à impurtà temporaneamente qualsiasi oggetti di valore cum'è camere o laptops in Siria cù i piani di ripiglià quandu partete; per piacè assicuratevi chì questi articuli sò dichjarati bè à l'arrivu cù qualsiasi documentazione necessaria per evità inconvenienti durante a partenza. Hè cunsigliatu di ricercà currettamente è di stà aghjurnatu nantu à i regulamenti doganali siriani prima di pianificà un viaghju. I viaghjatori ponu verificà i siti web ufficiali di a Dogana siriana, l'ambasciate o i cunsulati per l'infurmazioni più aghjurnati in quantu à i requisiti è e linee di dogana. A seguita di queste regule impediscenu ritardi o cumplicazioni innecessarii mentre entra o abbanduneghja Siria.
Politiche fiscali d'importazione
Siria hè un paese situatu in u Mediu Oriente è hà e so propiu pulitiche è regulamenti doganali d'importazione. U paese impone dazi d'importazione nantu à diverse merchenzie purtate in u so territoriu. A pulitica fiscale di l'impurtazione di Siria hè principalmente destinata à prutege l'industrii domestici, generà entrate per u guvernu, è cuntrullà i flussi di valuta estera. I tassi fiscali applicati à l'impurtazioni varianu secondu u tipu di pruduttu chì hè impurtatu. I tariffi d'importazione in Siria sò generalmente basati nantu à i codici di u Sistema Armonizatu (HS), chì classificanu e merchenzie in diverse categurie. I tariffu varianu da 0% à 200%. Certi articuli essenziali cum'è medicini, inputs agriculi è materie prime per a produzzione industriale ponu gode di tariffi più bassi o zero per incuragisce a so dispunibilità in u paese. Per d 'altra banda, i beni di lussu, cum'è l'elettronica high-end o i veiculi puderanu avè tassi di tariffa significativamente più alti applicati. In più di i diritti d'impurtazione, i tassi supplementari ponu ancu esse imposti in basa di fatturi specifichi, cum'è l'imposta à u valore aghjuntu (VAT), l'accise, o i tariffi speciali imposti nantu à certi prudutti impurtati. Hè impurtante per l'individui o l'imprese chì pensanu à impurtà merchenzie in Siria per ricercà a fondo è capisce i tariffi è e regulazioni doganali applicabili prima di inizià qualsiasi transazzione. Duveranu ancu cunsultà cù l'autorità lucali o cercà l'assistenza da cunsiglieri prufessiunali chì sò cunniscenze nantu à e pulitiche cummerciale di Siria. Nota: Vale a pena nutà chì a causa di l'instabilità pulitica è i cunflitti in corso in Siria, hè cunsigliatu per i cummircianti / importatori potenziali di cunsiderà qualsiasi restrizioni cummerciale chì ponu esse in piazza da i so rispettivi paesi in quantu à i tratti d'affari cù Siria.
Politiche fiscali d'esportazione
A Siria, un paese di u Mediu Oriente situatu in u core di a regione, hà e so propiu pulitiche fiscali di l'esportazione di e materie prime destinate à sustene è regulà u so cummerciu internaziunale. U guvernu sirianu impone tasse nantu à diversi beni esportati da u paese. I tassi di l'impositu di l'esportazione in Siria varienu secondu u tipu di pruduttu. Per esempiu, i prudutti agriculi cum'è frutti, ligumi è grani sò sottumessi à una tarifa di l'impositu di l'esportazione di 15%, mentre chì l'esportazioni di l'allevamenti facenu un tassu d'impositu più bassu di 5%. L'esportazioni di fabricazione cum'è tessili è vistimenti sò tassati à un tassu più altu di 20%. Hè impurtante di nutà chì ci sò certe eccezzioni è esenzioni in u locu per industrii specifichi o beni ritenuti vitali per l'ecunumia di u paese o l'interessi di a sicurità naziunale. Queste esenzioni ponu include merchenzie cum'è prudutti di petroliu è gasu o equipaghji militari. Per assicurà u rispettu di queste pulitiche di tassazione di l'esportazione, l'esportatori siriani anu da ottene licenze è permessi pertinenti da l'autorità designate. Inoltre, anu bisognu di furnisce una documentazione precisa in quantu à u valore è l'origine di e so merci esportate. U guvernu utilizeghja queste tasse principarmenti cum'è una fonte di generazione di rivenuti, mentre chì hà ancu scopu di prutege l'industrii domestici facendu i merci stranieri più caru in i mercati internaziunali. Queste pulitiche incuraghjenu ancu a produzzione lucale incentivendu l'esportazione di i prudutti naziunali sopra l'impurtazioni. In generale, a pulitica fiscale di l'esportazione di e materie prime di Siria ghjoca un rolu essenziale in a regulazione di i flussi di u cummerciu internaziunale, mentre chì simultaneamente salvaguarda i settori domestici.
Certificazioni necessarie per l'esportazione
Siria hè un paese in u Mediu Oriente chì hà una impurtanza significativa in termini di esportazioni. U guvernu sirianu mette assai enfasi à assicurà chì e so merchenzie esportate rispondenu à i normi è i rigulamenti internaziunali. Per questu scopu, Siria hà stabilitu un sistema di certificazione di l'esportazione. L'Autorità di Certificazione di l'Esportazione (ECA) di Siria hè rispunsevule per l'emissione di certificati per verificà a qualità è a conformità di e merchenzie esportate. Questa agenza di u guvernu travaglia in cullaburazione cù diversi ministeri, cum'è u Ministeru di l'Ecunumia è u Cummerciu, u Ministeru di l'Industria è u Ministeru di a Salute. L'esportatori in Siria anu bisognu di seguità un prucessu cumpletu per ottene a certificazione necessaria. Prima, anu da assicurà chì i so prudutti rispettu i normi di qualità naziunali stabiliti da i ministeri pertinenti. Questi standard copre diverse industrii cumprese l'agricultura, a fabricazione, i tessili, i cusmetichi, a trasfurmazioni di l'alimentariu, è più. Dopu avè rispettatu i normi naziunali, l'esportatori sò tenuti à presentà i so prudutti per a prova è l'ispezione da laboratori autorizati o istituzioni appruvati da l'ECA. Queste teste valutanu fattori cum'è a sicurezza di u produttu, e cundizioni d'igiene durante i prucessi di produzzione o di cultivazioni, se applicabile), è a precisione di l'etichettatura. Una volta chì tutti i requisiti sò cumpleti cù successu, l'esportatori ponu dumandà una certificazione d'esportazione da l'ECA. L'Autorità esaminerà tutte e documentazioni relative à e specificazioni di u produttu cù i rapporti di teste di laboratoriu prima di cuncede u certificatu. L'ottenimentu di a certificazione di l'esportazione da a Siria assicura chì e merchenzie esportate anu passatu misure rigorose di cuntrollu di qualità chì aumenta a fiducia internaziunale in i prudutti siriani; aiuta ancu l'esportatori à acquistà l'accessu à i mercati glubali cun più facilità mentre dimustranu u rispettu di i regulamenti di u cummerciu internaziunale. In cunclusione, "Certificazione di l'Esportazione Siriana" implica l'aderenza à i standard di qualità naziunali seguiti da teste attraversu laboratori appruvati seguitu da rivisione è emissione di certificati da l'Autorità di Certificazione di l'Esportazione stabilendu cusì credibilità è assicurendu a conformità per l'esportazioni siriane in u mondu!
Logistica cunsigliatu
Siria, ufficialmenti cunnisciuta cum'è a Republica Araba Siriana, hè un paese situatu in a parti occidentali di l'Asia. Malgradu affruntà u cunflittu è l'instabilità in l'ultimi anni, a Siria hà sempre un putenziale significativu per diverse opportunità logistiche. L'infrastruttura di trasportu ghjoca un rolu cruciale in a creazione di rete logistiche efficienti in Siria. U paese hà una larga reta stradale chì cullega e cità maiò è e regioni. E strade sò u modu di trasportu più cumunimenti utilizatu per u muvimentu di passageri è di carichi in u paese. L'autostrade primarie includenu l'Autostrada 5 chì viaghja da Damascu à Homs, l'Autostrada 1 chì culliga Aleppo à Damascu è l'Autostrada 4 chì unisce Lattakia cù Aleppo. In più di e strade, a Siria hà ancu parechji aeroporti chì facilitanu u trasportu aereu. L'aeroportu internaziunale principale hè l'Aeroportu Internaziunale di Damascu, chì serve cum'è hub per i voli domestici è internaziunali. Altri aeroporti impurtanti includenu l'Aeroportu Internaziunale di Aleppo è l'Aeroportu Internaziunale di Latakia. Per u trasportu marittimu, Siria hà dui porti marittimi principali: Portu di Latakia in u Mari Mediterraniu è Portu di Tartus. Questi porti servenu cum'è porte essenziali per u cummerciu cù altri paesi in a regione. Manipulanu varii tipi di carichi cumpresi cuntenituri, liquidu in massa (cum'è l'oliu), massa secca (cum'è grani), è carichi generale. Per rinfurzà più l'operazioni logistiche in Siria, hè cunsigliatu di cunsiderà travaglià cù spedizionieri lucali o fornitori di logistica di terzu (3PL). Queste cumpagnie anu una sperienza in a navigazione in modu efficiente di i regulamenti lucali è i prucessi doganali. Puderanu aiutà cù esigenze di documentazione, facilità di magazzinu, prucedure di sdoganamentu in porti o aeroporti, è organizà soluzioni di trasportu internu. Quandu si impegnanu spedizionieri di merci o 3PL in l'industria logistica di Siria, hè indispensabile fà una diligenza curretta per assicurà a credibilità, l'affidabilità, a sicurezza è a cunfurmità. Deve avè sperienza in trattà cun merci specifiche chì necessitanu una manipolazione speciale, cum'è merci periscibili, materiali periculosi, è farmaceutica. Hè cruciale per stabilisce canali di cumunicazione efficaci, per minimizzà qualsiasi risichi potenziali, è esse cuscenti di a situazione di sicurezza in corso in certi spazii. Malgradu i sfidi posti da u cunflittu in corso, ci sò sempre opportunità per l'imprese interessate in operazioni logistiche in Siria. L'investimentu in una infrastruttura di trasportu efficiente, a cullaburazione cù i fornitori di logistica lucali, è a permanenza aghjurnata nantu à e cundizioni di sicurezza pò aiutà à facilità u muvimentu successu è sicuru di merchenzie in Siria è fora.
Canali per u sviluppu di i cumpratori

Fiere impurtanti

Siria hè un paese di u Mediu Oriente cù una ricca storia è cultura. Malgradu u cunflittu in corso in a regione, ci sò ancu alcuni cumpratori internaziunali impurtanti chì participanu à u cummerciu cù a Siria. Inoltre, ci sò parechji canali di sviluppu è fiere cummerciale chì ghjucanu un rolu significativu in a prumuzione di l'opportunità di cummerciale per e cumpagnie domestiche è internaziunali. Unu di i principali cumpratori internaziunali in Siria hè a Russia. U paese offre un sustegnu militare à u guvernu sirianu è hà ancu investitu assai in prughjetti di sviluppu infrastrutturali. L'imprese russe sò implicate in diversi settori cum'è l'energia, l'oliu è u gasu, u trasportu, a custruzzione è e telecomunicazioni. Cina hè un altru attore cruciale quandu si tratta di l'attività di compra internaziunale in Siria. L'imprese cinesi anu dimustratu interessu à investisce in prughjetti infrastrutturali cum'è a custruzzione di strade, centrali elettriche è rete di telecomunicazioni. Importanu ancu l'oliu d'aliva sirianu è i prudutti tessili. L'Iran hè un altru cumpratore notevule per e merchenzie siriane. Tradizionalmente alleati stretti puliticamente, l'Iran cuntinueghja à furnisce u sustegnu à u guvernu sirianu acquistendu chimichi, materie prime per l'industria farmaceutica è prudutti agriculi. In quantu à i canali di sviluppu è e fiere cummerciale chì prumove l'opportunità di cummerciale ligati à Siria: 1) Fiera Internaziunale di Damascu: Questu avvenimentu si svolge ogni annu à u Centru di Esposizione Internaziunale di Damascu è hè statu una piattaforma impurtante per l'industrii domestici chì cercanu di fà affari cù i partenarii stranieri. 2) A Fiera Industriale Internaziunale di Aleppo: Prima chì u cunflittu hà devastatu l'infrastruttura di Aleppo, sta fiera era cunnisciuta cum'è una di e più grandi mostre chì mostranu l'industrii chì varianu da i tessili à a machina. 3) Participazione à i fori ecunomichi arabi: Siria participa attivamente à diversi fori ecunomichi urganizati da i paesi arabi o urganisazioni cum'è a Liga di i Stati Arabi o GCC (Gulf Cooperation Council). Questi fori furniscenu l'uppurtunità di mette in rete cù potenziali cumpratori da altri paesi arabi. 4) Mercati in linea: A causa di l'accessu fisicu ristrettu causatu da l'instabilità pulitica trà certe regioni in a Siria stessa o altre nazioni chì imponenu sanzioni à u cummerciu direttamente cun ellu, i mercati in linea servenu cum'è piattaforme alternative induve l'imprese ponu cunnette à l'internaziunale senza parechje restrizioni à e transazzioni. 5) Delegazioni cummerciale: I funzionari di u guvernu sirianu spessu organizanu delegazioni cummerciale in paesi cum'è Iran, Russia, Cina è altri per scopre l'opportunità di cummerciale è rinfurzà e relazioni ecunomiche. Queste visite anu u scopu di attruverà investitori stranieri mentre enfatizendu u putenziale di u mercatu sirianu. Hè impurtante à nutà chì, per via di u cunflittu in corso in Siria, assai attività cummerciale internaziunale sò state ostaculate o ridutte significativamente annantu à l'anni. L'instabilità pulitica, i prublemi di sicurità è e sanzioni ecunomiche anu impactatu l'interazzione cummerciale internaziunale cù a Siria. Tuttavia, sti canali è esibizioni ghjucanu sempre un rolu vitale per assicurà un certu livellu di impegnu trà a Siria è i so cumpratori internaziunali.
In Siria, ci sò parechji mutori di ricerca cumunimenti utilizati per navigà in Internet è truvà infurmazioni. Eccu alcuni di elli cù l'URL di u so situ web: 1. Google (https://www.google.com): Google hè u mutore di ricerca più pupulare in u mondu, ancu in Siria. Offre una larga gamma di funzioni è servizii cum'è a ricerca web, a ricerca d'imaghjini, nutizie, carte è assai di più. 2. DuckDuckGo (https://duckduckgo.com): DuckDuckGo hè un mutore di ricerca cuncentratu à a privacy chì ùn traccia micca l'attività di l'utilizatori o persunalizà i risultati di ricerca basatu nantu à e so ricerche previ. U scopu di furnisce infurmazioni imparziali è pertinenti, rispettendu a privacy di l'utilizatori. 3. Bing (https://www.bing.com): Bing hè u mutore di ricerca di Microsoft chì cumpete cù Google in furnisce servizii basati in u web cum'è a ricerca web, capacità di ricerca d'imaghjini, ricerca di video, aggregazioni di nutizie, etc. 4. Yandex (https://www.yandex.com): Mentri principarmenti populari in Russia è i paesi vicini, Yandex serve ancu com'è una scelta alternativa per a ricerca in Siria. Offre diversi servizii cum'è cunsiglii di navigazione web basati nantu à l'interessi di l'utilizatori è e carte lucali. 5. E-Syria (http://www.e-Syria.sy/ESearch.aspx): E-Syria hè un mutore di ricerca sirianu sviluppatu localmente chì si cuncentra specificamente à furnisce risultati pertinenti in relazione à i siti web siriani o cuntenutu dispunibule in u paese. . Hè impurtante di nutà chì sta lista ùn pò micca include tutte l'opzioni dispunibili, ma rapprisenta alcune di l'usu cumuni in Siria da avà.

Principali pagine gialle

I principali pagine gialli in Siria ponu aiutà à truvà diverse imprese, servizii è urganisazioni. Eccu alcuni di i più impurtanti, cù i so siti web: 1. Pagine Gialle Siria - Questu hè u annuariu ufficiale in linea per truvà imprese è servizii in Siria. Offre un elencu cumpletu di diversi settori cum'è hotel, ristoranti, strutture sanitarie, magazzini, etc. Web site: www.yellowpages.com.sy 2. Guida Siriana - Un vastu annuariu in linea chì furnisce infurmazioni nantu à e diverse industrii è settori chì operanu in Siria. Include liste per cumpagnie in parechje categurie cum'è u turismu, a custruzzione, l'educazione, u trasportu è più. Situ Web: www.syrianguide.org 3. Pagine Gialle di Damascu - Specificamenti focalizati nantu à a capitale di Damascu, ma copre ancu altre cità maiò di Siria. Questa piattaforma permette à l'utilizatori di circà l'imprese per categuria o parole chjave per truvà infurmazioni detallate di cuntattu nantu à e cumpagnie chì offrenu prudutti o servizii specifici in a zona. Situ Web: www.damascussyellowpages.com 4.SyriaYP.com - Un situ web di lista di l'imprese chì mostra cumpagnie in parechje industrie, cum'è l'agricultura, i servizii bancari, i fornitori di materiali di custruzzione, per citarne uni pochi. A piattaforma permette à l'utilizatori di scopre i profili di l'affari è di cuntattate direttamente cù i so dati furniti. : www.syriayp.com 5.Business Directory Syria - Un portale in linea per l'imprese lucali inSyria. Serve cum'è una risorsa cumpleta chì furnisce i dettagli di l'impresa da i pruduttori è i fornitori à i retailers.Pudete cercà per categurie di l'industria o navigà à traversu listi in u so situ web.Website:businessdirectorysyria. com Questi repertorii di pagine gialle offrenu risorse preziose quandu cercanu imprese, fornitori d'equipaggiu, servizii, è altre entità pertinenti in Siria. Riferimentu à questi siti web vi darà l'infurmazioni di cuntattu necessarii, l'ore di operazione, è altri dettagli impurtanti necessarii durante a vostra ricerca.

Principali piattaforme di cummerciale

Ci sò parechje piattaforme principali di e-commerce in Siria. Eccu una lista di alcuni di elli cù i so rispettivi siti web: 1. Souq.com - Hè una di e più grandi piattaforme di vendita in linea in u Mediu Oriente è l'Africa di u Nordu, cumpresa a Siria. Site Web: www.souq.com/sy-en 2. Jumia Syria - Jumia hè una altra piattaforma di e-commerce ben cunnisciuta chì opera in parechji paesi africani, cumpresa a Siria. U situ web: www.jumia.sy 3. Mercatu Arabia - Stu mercatu online furnisce una varietà di prudutti è servizii per i clienti in Siria. U situ web: www.arabiamarket.com 4. Cart sirianu - Hè un situ web di e-commerce chì offre diversi prudutti chì varienu da l'elettronica à l'articuli di moda in Siria. situ web: www.syriancart.com 5. Damascu Store - Questa tenda in linea hè specializata in a vendita di vestiti, accessori è articuli di casa in u territoriu di Siria. Site web: www.damascusstore.net. 6. Aleppa Market - Aleppa Market offre una larga gamma di prudutti cum'è l'elettronica, l'apparecchi, i prudutti di bellezza è più per i clienti basati in a cità di Aleppo. Site web: www.weshopping.info/aleppo-market/ 7.Etihad Mall-e-Tijara- Hè una piattaforma in linea per l'imprese siriani per vende i so prudutti in u locu. Site web: malletia-etihad.business.site. Quessi sò solu uni pochi esempi prominenti trà parechje altre piattaforme di e-commerce più chjuche o specializate chì operanu in u panorama di i mercati in linea di Siria. Per piacè nutate chì a dispunibilità è u statutu di sti siti web pò varià per via di cunflitti in corso in a regione; hè cunsigliatu di verificà u so statu attuale prima di pruvà qualsiasi compra o transazzione attraversu

Principali piattaforme di media suciale

In Siria, parechje plataforme di rete suciale sò populari trà i so residenti. Queste piattaforme furniscenu opportunità per l'individui per cunnette, sparte infurmazioni, è impegnà in conversazioni. Eccu alcune piattaforme di rete suciale prominenti aduprate in Siria cù i so siti web: 1. Facebook (https://www.facebook.com): Facebook hè una piattaforma di rete suciale largamente usata chì permette à l'utilizatori di creà profili, caricate foto è video, cunnette cù l'amichi è a famiglia, unisce à i gruppi è participà à discussioni. 2. Twitter (https://twitter.com): Twitter hè una piattaforma di microblogging chì permette à l'utilizatori di publicà missaghji brevi cunnisciuti cum'è "tweets". I siriani utilizanu Twitter per sparte l'aghjurnamenti di e nutizie, esprimenu opinioni nantu à diversi temi, seguendu figure è urganisazioni pubbliche. 3. Instagram (https://www.instagram.com): Instagram hè una piattaforma pupulare di spartera di foto induve l'utilizatori ponu carricà e foto è video mentre aghjunghjenu caption è hashtags. I siriani spessu usanu Instagram per sparte mumenti di a so vita di ogni ghjornu o prumove e so attività. 4. Telegram (https://telegram.org/): Telegram hè una app di messageria immediata chì offre una criptografia end-to-end per una cumunicazione sicura. Permette à individui o gruppi di scambià missaghji, foto, video, note di voce in modu efficace. Parechji siriani si basanu in Telegram per l'aghjurnamenti di nutizie è discussioni di gruppu per via di e so funzioni di criptografia. 5. LinkedIn (https://www.linkedin.com): LinkedIn hè una piattaforma di rete prufessiunale largamente utilizata da i prufessiunali siriani chì cercanu opportunità di travagliu o espansione e so cunnessione prufessiunale. 6- WhatsApp ( https://www.whatsapp .com ): WhatsApp hè diventatu una di l'applicazioni di cumunicazione sicura più populari chì permettenu di mandà missaghji di testu, chjama di voce, video chjamate. Hè impurtante di nutà chì l'accessibilità di queste piattaforme pò varià secondu e circustanze individuali in Siria per via di restrizioni in Internet imposte da u guvernu o altri fattori.

I principali associi industriali

Siria, ufficialmenti cunnisciuta cum'è a Republica Araba Siriana, hè un paese in l'Asia Occidentale. Malgradu i cunflitti è e sfide in corso, a Siria hà parechje associazioni industriali maiò chì ghjucanu un rolu cruciale in diversi settori di l'ecunumia. Eccu alcune di e principali associazioni industriali in Siria cù i so siti web: 1. Federazione di e Camere di Cummerciu Siriane (FSCC) - U FSCC rapprisenta è sustene l'interessi di l'imprese in diversi settori in Siria. situ web: http://www.fscc.gov.sy/ 2. Federazione di Càmera di l'Industria Siriana (FSCI) - A FSCI serve cum'è una piattaforma per a coordinazione è a prumuzione di l'attività industriale in Siria. situ web: http://www.fscinet.org.sy/ 3. Federazione di l'Associazioni di Cuntratturi Siriani (FSCA) - A FSCA si cuncentra nantu à u sustegnu è u sviluppu di u settore di a custruzzione rapprisintendu l'interessi di i cuntratturi. Situ Web: Ùn dispunibile 4. Unione Generale di Sindicati Artigiani (GUCS) - U GUCS sustene è rapprisenta artighjani, artighjani, picculi imprese è industrii tradiziunali in parechji settori. Situ Web: Ùn dispunibile 5. Càmera di l'Industria di Damascu (DCI) - A DCI hè un'associu chì sustene l'iniziativi di sviluppu industriale in Damascu è u circondu. situ web: http://www.dci-sy.com/ 6. Càmera di Cummerciu di Aleppo (ACC) - Cum'è una di e più antiche urganisazioni cummerciale in Siria, ACC rapprisenta i cummircianti è l'imprese basati in a cità di Aleppo è e regioni circundante. Situ Web: Ùn dispunibile 7.Aleppo Camera di l'Industria - Situata in Aleppo City, sta camera prumove a crescita è u sviluppu un gran numaru di fabricatori lucali. situ web: www.aci.org.sy/ 8. Càmera di Cummerciu di Latakia - Questa camera hà i più forti ligami di cummerciu situati in u portu marittimu di a Siria esterna. situ web: https://www.ltoso.com/ Queste associazioni di l'industria servenu cum'è fori di cummerciale induve i membri ponu in rete, cercà servizii di supportu furniti da queste urganisazioni, cumunicà cù l'urganismi di u guvernu per affruntà i prublemi, è participà à i prucessi di pulitica. Tuttavia, per via di situazioni in corso in Siria, alcuni di i siti web ùn ponu micca esse attualmente accessibili o funzionanu bè. Hè cunsigliatu di cuntattà l'ambasciate pertinenti o l'uffizii cummerciale per più infurmazione aghjurnata nantu à l'associazioni industriali maiò è e so attività in Siria.

I siti web di cummerciale è cummerciale

Eccu alcuni siti web ecunomichi è cummerciale ligati à Siria: 1. Unione Esportatori Siriani - U situ web ufficiale di l'Unione Esportatori Siriani furnisce infurmazioni nantu à l'esportazioni siriane, l'opportunità di cummerciale, e statistiche d'esportazione è i dati di cuntattu di e cumpagnie exportatrici. Situ Web: http://www.syrianexport.org/ 2. Ministeru di l'Ecunumia è u Cummerciu Esteru - U situ web ufficiale di u Ministeru di l'Ecunumia è u Cummerciu Esteru offre infurmazione nantu à e pulitiche ecunomiche, opportunità d'investimentu, accordi di cummerciale internaziunale è regulamenti cummerciale in Siria. situ web: https://www.trade.gov.sy/ 3. Càmera di Cummerciu di Damascu - Questa camera rapprisenta a cumunità cummerciale in Damascu è furnisce risorse per l'imprese lucali cumpresi l'aghjurnamenti di e nutizie, u calendariu di l'avvenimenti, u repertoriu cummerciale, i servizii di supportu cummerciale. Site web: http://dccsyria.org/ 4. Càmera di Cummerciu d'Aleppo - A Càmera di Aleppo hè una urganizazione di punta chì sustene l'attività cummerciale in a regione furnisce infurmazioni pertinenti nantu à l'industrii lucali, l'opportunità d'investimentu è i servizii per l'imprese membri. Site web : http://www.cci-aleppo.org/english/index.php 5. Investite in l'Agenzia di Siria - Questa agenza di u guvernu hè specializata in a prumuzione di l'investimentu direttu straneru (FDI) in Siria offrendu infurmazioni nantu à i settori d'investimentu cum'è prughjetti di sviluppu infrastrutturali o industrii cù crescita potenziale. Site web: http://investinsyria.gov.sy/en/home 6. Damascu Securities Exchange (DSE) - DSE hè l'unica borsa di borsa in Siria induve l'investituri ponu cumprà o vende azioni listate nantu à sta piattaforma. L'aspiranti investitori ponu truvà dati di quotazioni in tempu reale in a sezione "Mercati" cù altre risorse rilativi. U situ web: https://dse.sy/en/home Hè impurtante di nutà chì, per via di u cunflittu in corso è l'instabilità pulitica in Siria, questi siti web ponu avè una funziunalità limitata o forse ùn sò micca dispunibili à volte. Per piacè nutate chì hè sempre cunsigliatu di verificà a credibilità è u statu attuale prima di impegnà in qualsiasi transazzione o investimenti attraversu questi siti web datu a situazione dinamica in Siria.

I siti di ricerca di dati di cummerciu

Eccu parechji siti di ricerca di dati cummerciale per a Siria: 1. Dogana di a Repubblica Araba Siriana: http://www.customs.gov.sy/ Questu hè u situ ufficiale di a Dogana Siriana, chì furnisce infurmazioni nantu à statistiche d'importazione è d'esportazione, tariffu, regulazioni doganali è documenti di cummerciu. 2. Centru di u Cummerciu Internaziunale (ITC): https://www.intracen.org/trademap/ Trademap di l'ITC offre dati di u cummerciu sirianu cumprese l'impurtazioni, l'esportazioni è l'analisi di u mercatu internaziunale. L'utilizatori ponu accede à rapporti detallati per categuria di produttu o paese partner. 3. Database di Statistiche di u Cummerciu di i Nazioni Unite (UN Comtrade): https://comtrade.un.org/ Comtrade di l'ONU offre statistiche di u cummerciu globale cumpresi dati per a Siria. L'utilizatori ponu cercà per paese, annu, codice di produttu o descrizzione per ottene registri detallati di importazione / esportazione. 4. Soluzione di u Cummerciu Integratu Mundiale (WITS): https://wits.worldbank.org/CountryProfile/en/Country/SYR WITS furnisce una larga dati cummerciale per a Siria cù i so indicatori ecunomichi. Permette à l'utilizatori di analizà i flussi di u cummerciu di merchandise basatu annantu à diverse variàbili, cum'è i paesi partenarii è i commodities. 5. GlobalTrade.net: https://www.globaltrade.net/expert-service-provider.html/Syria GlobalTrade.net hè una piattaforma chì cunnetta l'imprese à i fornitori di servizii di cummerciale internaziunali in u mondu. L'utilizatori ponu truvà cuntatti per diverse cumpagnie di cunsultazione specializate in a realizazione di ricerche di u mercatu è in l'ottenimentu di l'intelligenza cummerciale pertinente in Siria. Questi siti web offrenu infurmazione preziosa nantu à l'attività cummerciale di Siria. Tuttavia, hè impurtante nutà chì alcune di e fonti ponu esse bisognu di abbonamenti pagati per accede à dati cummerciale dettagliati oltre i riassunti basi dispunibuli gratuiti.

piattaforme B2b

Ci sò parechje piattaforme B2B in Siria, chì facilitanu l'interazzione di l'affari è u cummerciu. Eccu alcune di e plataforme notevuli cù i so rispettivi URL di u situ web: 1. Rete Siriana (www.syrianetwork.org): Rete Siriana hè una piattaforma B2B cumpleta chì cunnetta l'imprese di diversi settori in Siria. Offre una larga gamma di funzioni per facilità u cummerciu, cum'è cataloghi di prudutti, profili di cumpagnie è capacità di messageria. 2. Arabtradezone (www.arabtradezone.com): Arabtradezone hè una piattaforma B2B regiunale chì permette à l'imprese di diversi paesi in u mondu arabu di cunnette è di cullaburazione. Permette à e cumpagnie di Siria di presentà i so prudutti è servizii à i pussibuli cumpratori in tutta a regione. 3. Alibaba Syria (www.alibaba.com/countrysearch/SY): Alibaba hè una di e più grandi plataformi di e-commerce B2B in u mondu, è ancu serve à l'imprese siriani attraversu a so pagina specifica di u paese per a Siria in u so situ web. L'imprese siriane ponu listà i so prudutti nantu à sta piattaforma è accede à i mercati internaziunali. 4. TradeKey Syria (syria.tradekey.com): TradeKey hè un mercatu globale di cummerciale in linea chì cunnetta i cumpratori è i venditori in u mondu sanu. Fornisce una sezione dedicata per l'imprese siriane induve ponu presentà i so prudutti, truvà novi partenarii cummerciale è espansione e so opportunità d'esportazione. 5. GoSourcing-Syria (www.gosourcing-syria.com): GoSourcing-Syria si focalizeghja nantu à l'industria tessili in Siria liendu i pruduttori, i fornitori, i grossisti, i cumpratori è i prufessiunali di l'industria attraversu a so piattaforma in linea specificamente pensata per stu settore in u paese. . 6. BizBuilderSyria (bizbuildersyria.org): BizBuilderSyria serve cum'è un centru in linea chì cunnetta l'imprese lucali di diversi settori cù l'investituri chì cercanu opportunità in u mercatu di Siria. Per piacè nutate chì hè cunsigliatu di verificà a credibilità di ogni piattaforma prima di impegnà in ogni transazzione o partenarii.
//