More

TogTok

Mercati principali
right
Panoramica di u Paese
Bangladesh, ufficialmente cunnisciuta cum'è a Republica Populare di Bangladesh, hè un paese situatu in l'Asia Meridionale. Cumparte i so cunfini cù l'India à punente, nordu è est, è Myanmar à u sudeste. A Baia di Bengala si trova à u sudu. Cù una pupulazione chì supera i 165 milioni di persone, u Bangladesh hè unu di i paesi più densamente populati in u mondu. A so capitale è a cità più grande hè Dhaka. Malgradu a so dimensione relativamente chjuca, u Bangladesh hà un riccu patrimoniu culturale. A literatura bengalese, a musica, e forme di ballu cum'è i balli folk è stili di ballu classicu cum'è Bharatanatyam sò assai stimati. A lingua naziunale hè u Bengali chì occupa un postu impurtante in l'arti è a cultura. Economicamente, u Bangladesh hà fattu un prugressu significativu in l'ultimi decennii. Attualmente si trova trà l'ecunumie in crescita più veloce di u mondu. L'industrii principali di u paese includenu a fabricazione di tessili è di vestiti (guadagnanu u soprannome "a terra di i tessili"), farmaceutica, cantiere navale, pruduzzione di juta è ancu esportazioni agriculi cum'è risu è tè. Tuttavia, a miseria ferma prevalenti in parechje zone di u Bangladesh; I sforzi sò stati fatti da l'urganisazioni di u guvernu lucale è da i corpi internaziunali per alleviare stu prublema attraversu diverse iniziative di sviluppu. U paisaghju naturale di u Bangladesh vanta diversi ecosistemi chì varianu da una campagna verde lussureggiante à i sistemi di fiumi estensivi cum'è u bacinu di u fiume Meghna-Brahmaputra-Jamuna chì cuntribuiscenu significativamente à a produtividade agricula. Tuttavia, a gestione di l'acqua resta una sfida cruciale per l'autorità bangladeshi per via di l'inundazioni annuali di i monsoni chì causanu una devastazione generalizzata. In generale, u Bangladesh hè una nazione in via di sviluppu cù una crescita economica rapida, ma ancu affruntata da sfide suciali cum'è a miseria è i prublemi ambientali.
Moneda naziunale
Bangladesh hè un paese situatu in l'Asia Meridionale. A munita aduprata in Bangladesh hè u Bangladesh Taka (BDT). U simbulu per u Taka hè ৳ è hè cumpostu di 100 paisa. U Taka di Bangladesh hà un tassu di scambiu relativamente stabile contr'à e valute straniere maiò cum'è u Dollaru US, l'Euro è a Libbra Britannica. Hè largamente accettatu in u paese per tutte e transazzione cumpresi shopping, pranzu, trasportu è alloghju. In termini di denominazioni, sò dispunibuli muniti di diversi valori cumpresi 1 taka, 2 taka, 5 taka, è note chì varianu da 10 taka à 500 taka. I noti più cumunimenti usati sò quelli di denominazioni più chjuche, cum'è i bills 10-taka è 20-taka. Per ottene u Bangladesh Taka in cambiu di altre valute, l'individui ponu visità banche autorizate o centri di scambiu di valuta truvati in tuttu u paese. Parechji hotel offre ancu servizii di scambiu di valuta per i so ospiti. Hè impurtante di nutà chì pò esse più convenientu di portà munita lucale durante a vostra visita in Bangladesh, postu chì certi stabilimenti più chjuchi ùn ponu micca accettà valute straniere o carte di creditu. Inoltre, hè cunsigliu di avvisà u vostru bancu prima di viaghjà per assicurà chì a vostra carta di debitu / creditu funziunarà bè durante a vostra sughjornu. In generale, u Bangladesh opera nantu à a so munita naziunale chjamata Bangladesh Taka (BDT), chì detene un valore relativamente stabile contr'à e grandi valute internaziunali in e fruntiere di u paese.
Tassu di scambiu
A valuta legale di u Bangladesh hè Bangladesh Taka (BDT). Eccu i tassi di scambiu apprussimativi per alcune valute maiò contr'à u Taka Bangladesh: - 1 Dollaru US (USD) ≈ 85 BDT - 1 Euro (EUR) ≈ 100 BDT - 1 Sterlina Britannica (GBP) ≈ 115 BDT - 1 Dollaru australianu (AUD) ≈ 60 BDT Per piacè nutate chì i tassi di scambiu pò varià secondu parechji fatturi, cum'è e cundizioni di u mercatu è i fluttuazioni. Hè cunsigliatu di verificà cù una fonte affidabile o istituzione finanziaria per i tassi di scambiu più attuali.
Vacanze impurtanti
Bangladesh, un paese situatu in l'Asia Meridionale, celebra parechji festivali impurtanti in tuttu l'annu. Sti festivali sò assai arradicati in u riccu patrimoniu culturale di u paese è e diverse tradizioni. Unu di i festivali più celebrati in Bangladesh hè Eid-ul-Fitr. Marca a fine di Ramadan, un mese santu di digiunu per i musulmani. U festival porta gioia è felicità cum'è a ghjente si riunite cù e so famiglie è amichi per celebrà. E preghiere speciali sò offerte à e moschee, seguite da una festa di deliziosi platti tradiziunali cum'è biryani è pura kurma. Un altru festival significativu hè Pohela Boishakh, chì marca u New Year Bengali. Cilibratu u 14 d'aprile di ogni annu secondu u calendariu bengalese, hè un tempu quandu a ghjente accoglie u novu annu cun grande entusiasmu è gioia. Prucissioni culurite cunnisciute cum'è "Mangal Shobhajatra" si facenu in e cità cù musica, spettaculi di ballu è esibizioni di arti tradiziunali è artighjanali. Inoltre, Durga Puja hà un significatu immensu trà Hindu in Bangladesh. Questa festa religiosa commemora a vittoria di a Dea Durga nantu à e forze maligni. L'idoli di a dea Durga, decorati in modu elaboratu, sò venerati in i tempii in mezu à inni devozionali (bhajans) accumpagnati da diversi spettaculi culturali cum'è drammi di ballu. Inoltre, u Natale hè celebratu da un numeru significativu di cristiani chì vivenu in Bangladesh. E chjese sò belli decorate cù luci è ornamenti, mentre chì e messe speciali si facenu a vigilia di Natale o a matina di Natale seguita da festività cumpresi scambii di rigali è feste inseme. A Ghjurnata Internaziunale di a Lingua Materna hè un altru ghjornu impurtante osservatu annu u 21 di ferraghju per rende un omagiu à i martiri di a lingua chì sacrificanu a so vita durante e prutestazioni di u muvimentu di a lingua chì sustenevanu u ricunniscenza di a lingua bengalese in u 1952. Questi festivali ùn solu mostranu a diversità culturale, ma ancu prumove l'armunia trà e diverse comunità religiose in Bangladesh. Offrenu l'uppurtunità per e persone di tutti i strati di a vita di riunite è celebrà e so tradizioni mentre prumove l'unità trà e diverse cumunità in tuttu u paese.
Situazione di u Cummerciu Esteru
Bangladesh hè un paese in via di sviluppu situatu in l'Asia Meridionale. A so ecunumia dipende assai di u settore di l'esportazione, in particulare in l'industria tessili è di vestiti. U paese hà sperimentatu una crescita significativa in l'ultimi anni è hè diventatu unu di i più grandi centri di fabricazione di vestiti in u mondu. In quantu à u cummerciu, u Bangladesh esporta principarmenti prudutti di vestiti cum'è maglieria, vistimenti tessuti è tessili. Questi beni sò principarmenti esportati à i principali mercati cum'è i Stati Uniti è i paesi di l'Unione Europea. U settore di i vestiti pronti rappresenta una parte significativa di i guadagni totali di l'esportazioni di Bangladesh. U paese esporta ancu altri prudutti cumpresi pesci è frutti di mare congelati, farmaceutiche, marroni di pelle, prudutti di juta (a juta hè una fibra naturali), prudutti agriculi cum'è tè è risu, prudutti di ceramica è calzature. Da u latu di l'impurtazioni, u Bangladesh importa principalmente materie prime cum'è i prudutti di petroliu, l'equipaggiu di macchinari per l'industrii cum'è tessili è chimichi, prudutti di ferru è azzaru, fertilizzanti, cereali alimentari (principalmente risu), beni di cunsumu cumpresi l'apparecchi elettronici. I principali partenarii cummerciale di u Bangladesh includenu a Cina (sia per l'impurtazioni è l'esportazioni), l'India (per l'impurtazioni), i paesi di l'Unione Europea (per l'esportazioni), i Stati Uniti (per l'esportazioni). Inoltre, i paesi islamici cum'è l'Arabia Saudita emergenu cum'è partenarii cummerciale impurtanti per via di a crescente cullaburazione cummerciale. Inoltre, u Bangladesh hè attivamente implicatu in accordi di cummerciale regiunale cum'è SAFTA (Area di Liberu Cummerciu di l'Asia Meridionale) induve i paesi membri in l'Asia Meridionale anu scopu di prumove u cummerciu intra-regionale riducendu i tariffi nantu à diverse merci. Tuttavia, u Bangladesh affruntà sfide in u so settore cummerciale, cumpresi i limiti di l'infrastruttura chì impediscenu u trasportu efficiente di e merci, e prucedure doganali di tempu, i prublemi di sviluppu di capacità in l'industria. In generale, l'ecunumia di u Bangladesh si basa significativamente in a so industria tessili, ma i sforzi sò fatti per diversificà a so basa d'esportazione sfruttendu settori potenziali cum'è i farmaceutici, i pesci congelati è i servizii di software per assicurà una crescita economica sustenibile.
Potenziale di sviluppu di u mercatu
Bangladesh, un paese sud-asiaticu situatu longu u golfu di Bengala, hà un immensu putenziale in quantu à u sviluppu di u so mercatu di cummerciu esteru. Malgradu esse una nazione in sviluppu cù diverse sfide, u Bangladesh hà fattu un prugressu significativu in l'ultimi anni è emerge cum'è un attore chjave in u cummerciu glubale. Unu di i punti di forza maiò di u Bangladesh si trova in a so industria tessili è vestiti. U paese hè avà unu di i più grandi esportatori mundiali di vestiti pronti, chì prufittà di a so dispunibilità di travagliu qualificatu è di i costi di produzzione cumpetitivi. Cù l'aumentu di a dumanda glubale di vestiti accessibili, u Bangladesh pò capitalizà sta opportunità per espansione ancu e so esportazioni. Inoltre, u Bangladesh pussede una situazione geografica favorevule chì serve cum'è un vantaghju per u cummerciu internaziunale. Cumparte cunfini cù l'India è u Myanmar mentre hà accessu faciule à e principali rotte marittime. Questa pusizioni strategica apre e porte à i mercati regiunale cum'è l'India è l'Asia Sud-Est, mentre chì a cunnetta ancu à altri mercati glubali. In l'ultimi anni, u guvernu di Bangladesh hà pigliatu passi per migliurà a facilità di fà affari implementendu pulitiche favurevuli à l'imprese è creendu zoni ecunomichi speciali. Queste misure anu attrattu investimenti stranieri in diversi settori cumprese a fabricazione, i servizii, u sviluppu di l'infrastruttura è l'energia. Inoltre, u Bangladesh hà un grande potenziale per l'esportazioni agriculi per via di a so terra fertili è di e cundizioni climatichi favurevuli. U paese pruduce una varietà di prudutti agriculi cum'è u risu, u jute (adupratu per fà sacchetti), frutti di mare (cumpresi i gamberetti), frutti (cum'è manghi), spezie (cum'è curcuma), etc., chì anu una grande dumanda in u mondu. U rinfurzà l'infrastruttura d'esportazione è a prumuzione di l'aggiunta di valore pò aiutà à stimulà l'opportunità di cummerciu esteru per l'agricultori di Bangladesh. Inoltre, ci hè un potenziale inexploratu in u settore di l'informatica induve ci hè spaziu per a crescita in i servizii di outsourcing di sviluppu di software è a pruvisione di soluzioni digitale sfruttendu e cumpetenze di a ghjovana pupulazione in a tecnulugia di l'infurmazione. Per rializà cumplettamente stu potenziale di u mercatu di l'esportazione, però, ci vole à affruntà alcune sfide cum'è a migliurà l'efficienza di l'infrastruttura logistica - cumprese l'installazione portuali - assicurendu a stabilità pulitica o riducendu a burocrazia burocratica chì pò ostaculi l'operazioni cummerciale. In cunclusione, u Bangladesh pussede un putenziale significativu in u sviluppu di u so mercatu di cummerciu esteru. Cù un settore tessili cumpetitivu, geografia favurevule, migliurà l'ambiente cummerciale, risorse agriculi è una industria IT in crescita - tutti sustinuti da sforzi per superà e sfide - u Bangladesh hè ben posizionatu per capitalizà l'opportunità è aumentà a so presenza in u panorama cummerciale globale.
I prudutti caldi di vendita in u mercatu
Quandu si cunsidereghja i prudutti cummercializabili per l'industria di u cummerciu esteru in Bangladesh, hè impurtante capisce u paisaghju ecunomicu di u paese è e richieste di i cunsumatori. Una categuria di produttu chì hà un grande putenziale in Bangladesh hè tessili è vestiti. Cum'è unu di i più grandi esportatori di vestiti in u mondu, u Bangladesh hà una industria tessili fiorente. L'esportazione di articuli di vestiti di moda fatti di tessuti d'alta qualità pò esse una opportunità attraente per i cummircianti stranieri. Un altru segmentu di u mercatu promettente hè l'agricultura è i prudutti agriculi. A causa di u so terrenu fertili è e cundizioni climatichi favurevuli, u Bangladesh pruduce una larga gamma di prudutti agriculi cum'è risu, jute, tè, spezie, frutti è ligumi. Questi articuli anu una forte dumanda à u locu è à l'internaziunale. L'elettronica è i beni cunnessi à l'informatica sò ancu guadagnatu pupularità in u mercatu di Bangladesh. A dumanda di smartphones, laptops, tablette, è ancu accessori cunnessi cum'è cuffie o smartwatches hè in rapida crescita per via di l'avanzamenti tecnologichi è di l'aumentu di i redditi dispunibuli. Nta l'ultimi anni, i prudutti d'energia rinnuvevuli anu guadagnatu l'attenzione da u guvernu è da i cunsumatori chì cercanu suluzioni sustinibili. I pannelli solari, l'apparecchi efficienti in energia cum'è luci LED o fan sò trà l'opzioni di tendenza per i cummircianti stranieri chì cercanu di sfruttà stu settore verde emergente. Infine, ma micca menu menu, i servizii di turismu, cum'è pacchetti di ecoturismu o sport d'avventura sò diventati populari trà i viaghjatori domestici è internaziunali in Bangladesh per via di a so bellezza naturale, cumprese bellissime spiagge, splendide montagne, siti di patrimoniu culturale, foreste di mangrove populate, è. fauna diversa. Cù pacchetti adatti allinati cù pratiche turistiche rispunsevuli, stu segmentu pò offre opportunità lucrative per i cummircianti stranieri. In sintesi, u Bangladesh offre vaste opportunità in diverse industrie, cumprese tessili è vestiti, agricultura è prudutti agriculi, elettronica è beni informatici, prudutti d'energia rinnuvevuli, è servizii turistici. Tuttavia, hè cruciale per l'imprese chì entranu in questi mercati, a ricerca di e preferenze lucali, l'introduzione di idee innovative, è u mantenimentu di strategie di prezzi competitivi. Attraversu una ricerca approfondita, cullaburazioni cummerciale, è a cunniscenza di e tendenze di u mercatu di Bangladesh, i cummircianti stranieri ponu stabilisce è espansione cù successu in u fiorente straneru di Bangladesh. industria di u cummerciu.
Caratteristiche di u cliente è tabù
Bangladesh, situatu in l'Asia Meridionale, hè un paese cù caratteristiche è tabù unichi di i clienti. Capisce questi tratti hè impurtante quandu faci affari o impegnà cù i clienti da Bangladesh. Caratteristiche di u Cliente: 1. Ospitalità: I bangladeshi sò cunnisciuti per a so natura calda è accogliente. Valoranu e relazioni persunali è spessu dà priorità à a custruzione di cunnessione prima di impegnà in attività cummerciale. 2. U rispettu per l'anziani: a cultura Bangladesh enfatiza u rispettu per l'anziani. L'individui più vechji sò datu assai stima è e so opinioni sò assai valutati. 3. Cultura di negoziazione: A negoziazione hè una pratica cumuna in Bangladesh, in particulare in i mercati lucali o i picculi imprese. I clienti spessu negozianu i prezzi per ottene u megliu affare pussibule. 4. L'impurtanza di a famiglia: A famiglia ghjoca un rolu cintrali in a sucetà di Bangladesh, è e decisioni sò spessu prese in modu cullettivu cunsiderendu u benessere di a famiglia. 5. Religiosità : L'Islam hè a religione predominante in Bangladesh ; dunque parechji clienti aderiscenu à e pratiche religiose è seguitanu i principii islamici. Tabù di i Clienti: 1. Sensibilità religiosa: Hè cruciale per esse rispettu di e credenze religiose quandu interagisce cù i clienti di Bangladesh, postu chì a religione ghjoca una parte integrante in a so vita. 2. Usu di a manu manca: Utilizendu a manu manca mentre offre qualcosa, scambià soldi, o manghjà hè cunsideratu impolite cum'è tradiziunale assuciatu cù l'usu di u bagnu. 3. Etiquette di calzature: Puntate i pedi versu qualcunu o mette i scarpi nantu à tavule / sedie hè vistu cum'è un cumpurtamentu disrispettu trà parechji Bangladeshi. 4.Gerarchia Sociale: Evitate di discussione sughjetti sensittivi cum'è a pulitica o criticà e persone chì occupanu pusizioni d'autorità in a sucità. 5.Gender Interactions: In certi settori cunsirvatori di a sucità, pò esse megliu avvicinà l'interazzione di genere cun prudenza dandu più deferenza à i masci. Capisce queste caratteristiche di i clienti è evitendu i tabù menzionati aiuterà à stabilisce relazioni pusitivi cù i clienti di Bangladesh mentre impegnendu rispettuosamente in u so quadru culturale.
Sistema di gestione doganale
Bangladesh, un paese di l'Asia meridionale situatu in a Baia di Bengala, hà regulazioni doganali specifiche è linee guida chì i visitatori anu da esse cuscenti quandu entranu o partenu di u paese. U sistema di gestione doganale in Bangladesh hè pensatu per regulà l'importazione è l'esportazione di merchenzie è assicurà u rispettu di i requisiti legali. Eccu alcuni punti chjave per ricurdà: 1. Documenti richiesti: I viaghjatori duveranu avè un passaportu validu cù validità di almenu sei mesi. Inoltre, i documenti di visa pertinenti o permessi ponu esse richiesti secondu u scopu è a durata di a so sughjornu. 2. Articuli Restricted / Prohibited: Certi articuli sò ristritti o pruibiti per l'importazione o l'esportazione in Bangladesh. Questi includenu narcotici, armi di focu, munizioni, valute falsificate, materiali periculosi, materiale pornograficu è certi artefatti culturali. 3. Restrizioni di valute: Ci sò limiti nantu à a quantità di munita lucale (Bangladesh Taka) chì si pò purtà à l'entrata o l'uscita di u Bangladesh. Attualmente, i non-residenti ponu purtà finu à BDT 5,000 in contanti senza dichjarazione, mentri quantità chì superanu stu limitu necessitanu dichjarazione in dogana. 4. Duty-Free Allowances: Ci sò indennità duty-free per beni specifichi, cum'è effetti persunali cum'è vestiti è toilette in quantità ragiunate per usu persunale durante u viaghju. 5. Dichjarazione Custom: I viaghjatori devenu cumplettà e dichjarazioni doganali accuratamente à l'arrivu s'ellu superanu l'indennità di duty-free o portanu articuli ristritti. Hè impurtante di nutà chì i viaghjatori duveranu sempre cuntrollà cù l'ambasciata / cunsulatu di Bangladesh prima di viaghjà, postu chì e regule persunalizate ponu cambià da u tempu à u tempu per motivi di sicurezza o altri fattori chì impactanu u cummerciu internaziunale. In generale, l'individui chì visitanu u Bangladesh anu da aderisce à a regulazione doganale applicabile è rispettà i requisiti di ingressu postu chì a mancata di fà ciò pò risultà in prublemi legali o cunfiscazione di merchenzie da l'autorità.
Politiche fiscali d'importazione
Bangladesh impone dazi d'importazione nantu à diverse merci chì entranu in u paese. L'impositi imposti servenu cum'è un mezzu per regulà l'impurtazioni è prutegge l'industrii domestici. I tassi d'impurtazione varianu secondu a categuria di merchenzie. Per i prudutti essenziali cum'è l'alimentariu, u guvernu generalmente impone tassi fiscali più bassi per assicurà l'accessibilità è a dispunibilità per i so citadini. In ogni casu, l'articuli di lussu facenu tassi d'impositu più elevati per scoraggià u so cunsumu è prumove alternative lucali. I tassi di dazi d'importazione in Bangladesh sò classificati in diverse schedule basate nantu à accordi cummerciale internaziunali è pulitiche domestiche. In generale, e materie prime basi necessarie per a produzzione industriale beneficianu di dazi o esenzioni più bassi per sustene i settori di fabricazione. In più di i dazi d'importazione, u Bangladesh applica ancu l'imposta à u valore aghjuntu (IVA) in a maiò parte di i casi. Questu hè un tributu supplementu basatu nantu à u cunsumu chì aghjunghje à u costu di e merchenzie impurtate. L'Attu Doganale di u Bangladesh serve cum'è a basa legale per l'importazione di merchenzie in u paese. Delinea prucedure, regulamenti è restrizioni chì guvernanu l'impurtazioni, cumprese i tariffi è i tassi applicabili. Hè impurtante per l'impurtatori d'acquistà una documentazione adatta è di circà cunsiglii prufessiunali quandu importanu in Bangladesh, postu chì u rispettu di e regulazioni doganali hè cruciale. Inoltre, stà aghjurnatu cù e pulitiche attuali hè essenziale postu chì ponu cambià periodicamente per via di fattori ecunomichi o iniziative di u guvernu destinati à stimulà l'industrii domestici o à cuntrullà l'impurtazioni in settori specifichi. In generale, a pulitica fiscale di l'impurtazione di u Bangladesh ghjoca un rolu vitale in a regulazione di i flussi di cummerciale mentre sustene i fabricatori lucali è assicurendu chì e commodities essenziali restanu accessibili per i so citadini.
Politiche fiscali d'esportazione
Bangladesh, un paese in l'Asia Meridionale, seguita una pulitica di tassazione specifica per i so prudutti d'esportazione. L'obiettivu principale di e so pulitiche fiscali di l'esportazione hè di prumove è incentiva l'industrii orientati à l'esportazione, chì ghjucanu un rolu vitale in u sviluppu ecunomicu generale di u Bangladesh. L'esportatori in Bangladesh godenu di diversi benefici fiscali è incentivi per incuragisce a so participazione à u cummerciu mundiale. Un tali benefiziu hè chì a maiò parte di l'esportazioni da u Bangladesh sò esentate da i tassi o sò sottumessi à trattamentu preferenziale. Questu permette à l'esportatori di mantene a cumpetizione nantu à u mercatu internaziunale. E pulitiche fiscali per l'esportazione di merchenzie diverse varienu secondu u settore è u tipu di produttu. Per esempiu, i vistimenti è i prudutti tessili, chì custituiscenu una parte significativa di l'esportazioni di u Bangladesh, anu tipicamente diverse regule di tassazione cumparatu cù altri settori cum'è u jute o i farmaceutici. In generale, l'industrii orientati à l'esportazione ponu prufittà di esenzioni fiscali o tassi ridotti per mezu di diversi schemi cum'è magazzini legati, sistemi di rimborsu di dazi, esenzioni di l'imposta nantu à u valore aghjuntu (IVA) nantu à certe materie prime utilizzate per a produzzione solu per l'imprese basate nantu à l'esportazione. . Per facilità ancu più l'esportatori è furnisce a certezza nantu à e tasse applicabili à i so prudutti, u Bangladesh hà ancu implementatu un sistema di classificazione di codice di sistema armonizatu (HS) per e merci esportate. Stu sistema assigna codici specifichi à ogni categuria di produttu basatu annantu à standard accettati internaziunali. Facendu riferimentu à questi codici mentre esportanu merchenzie da u Bangladesh, l'esportatori ponu determinà i tassi è e regulazioni applicabili più facilmente. Hè impurtante per l'imprese impegnate in attività d'esportazione in Bangladesh per esse attente à i cambiamenti o l'aghjurnamenti fatti da l'autorità in quantu à e pulitiche fiscali, postu chì ogni variazione pò influenzà significativamente e so operazioni. Inoltre, l'esportatori ponu cunsultà cù l'esperti fiscali lucali o l'agenzii di u guvernu pertinenti rispunsevuli di implementà queste pulitiche in quantu à qualsiasi preoccupazione specifica chì puderanu avè pertinenti à i so prudutti o settori. In generale, cù e so pulitiche fiscali favurevuli destinate à sustene l'esportazioni è à incuragisce i partenarii di cummerciu esteru, Bangladesh cuntinueghja a lotta per diventà una destinazione sempre più attraente per u cummerciu internaziunale.
Certificazioni necessarie per l'esportazione
Bangladesh hè un paese situatu in l'Asia Meridionale. Hà guadagnatu ricunniscenza per a so forte industria d'esportazione. Per facilità u cummerciu internaziunale, u Bangladesh hà implementatu diverse certificazioni d'esportazione è standard per assicurà a qualità è a sicurità di i so prudutti esportati. Una certificazione d'esportazione prominente in Bangladesh hè u Certificatu di l'Uffiziu di Promozione di l'Esportazione (EPB). Stu certificatu hè emessu da l'EPB, chì hè incaricatu di prumove è monitorà l'esportazioni da u Bangladesh. U Certificatu EPB assicura chì l'esportatori rispettanu tutti i requisiti è i regulamenti necessarii prima chì e so merci sò spedite à l'esteru. Un'altra certificazione essenziale d'esportazione in Bangladesh hè u Certificatu d'Origine (CO). Stu documentu verifica chì un pruduttu hè statu interamente fabbricatu o pruduttu in Bangladesh. Aiuta à stabilisce l'eligibilità per u trattamentu preferenziale in accordu cummerciale specificu trà Bangladesh è altri paesi. Inoltre, i prudutti esportati da u Bangladesh spessu necessitanu u rispettu di i normi internaziunali per risponde à e aspettative di qualità in u mondu. Un tali standard hè a certificazione ISO 9001: 2015, chì dimostra l'impegnu di una cumpagnia à i sistemi di gestione di qualità in tuttu u so prucessu di produzzione. In l'ultimi anni, parechji settori in Bangladesh anu vistu una crescita significativa in termini di esportazioni. L'industria tessili è di vestiti hè diventata unu di i settori principali chì generanu guadagni in cambiu per u paese. Per mantene a competitività, aderisce à e certificazioni internaziunali cum'è Oeko-Tex Standard 100, chì assicura chì i tessili rispondenu à i stretti requisiti umani-ecològichi. Inoltre, i prudutti agriculi cum'è u juta o i frutti di mare devenu esse conformi à diverse certificazioni di sicurezza alimentaria cum'è Punti di Controlu Criticu di Analisi di Periculi (HACCP) o GlobalG.A.P., chì dimustranu a conformità à i sistemi di gestione di a sicurezza alimentare ricunnisciuti internazionalmente. Per sintetizà, quandu si tratta di l'esportazione di merchenzie da u Bangladesh, diverse certificazioni ghjucanu un rolu cruciale per facilità u cummerciu assicurendu u rispettu di i regolamenti è i standard internaziunali in relazione à l'origine di u produttu, i sistemi di gestione di qualità è e pratiche di sicurezza alimentaria. Queste certificazioni cuntribuiscenu à custruì a fiducia trà i cumpratori glubale mentre rinfurzendu a reputazione di l'esportazioni di Bangladesh in u mondu.
Logistica cunsigliatu
Bangladesh hè un paese in via di sviluppu situatu in l'Asia Meridionale, cunnisciutu per u so riccu patrimoniu culturale è ecunumia in crescita. Quandu si tratta di logistica, ci sò uni pochi di fatturi chjave chì facenu a Bangladesh una scelta attrattiva. Prima, a pusizione strategica di u Bangladesh face un centru ideale per u cummerciu regiunale è internaziunale. Situatu à a crocevia di l'Asia di u Sud, l'Asia di u Sudeste è l'Asia Orientale, u paese serve cum'è una porta d'ingressu trà queste regioni. Questa pusizioni geografica vantaghji permette un accessu faciule à i principali mercati cum'è l'India è a Cina. Siconda, u Bangladesh hà investitu assai in u sviluppu di l'infrastruttura per sustene u so settore logisticu in crescita. U guvernu s'hè concentratu nantu à a migliurà di strade, ferrovie, aeroporti è porti marittimi in tuttu u paese. Per esempiu, u portu di Chittagong recentemente allargatu hè avà unu di i porti più trafficati in l'Asia Meridionale. In terzu, u Bangladesh offre costi di trasportu cumpetitivi cumparatu cù altri paesi di a regione. A dispunibilità di u travagliu à pocu costu cuntribuisce ancu à l'efficienza di u costu in l'operazioni logistiche. Inoltre, i sforzi sò stati fatti per simplificà e prucedure doganali è riduce l'ostaculi burocratici per l'imprese chì importanu o esportanu merchenzie. Inoltre, u Bangladesh hà vistu una crescita significativa in l'attività di e-commerce in l'ultimi anni. Questu presenta numerose opportunità per e cumpagnie impegnate in servizii di consegna di l'ultimi chilometri o piattaforme di vendita in linea chì cercanu di sfruttà stu mercatu emergente. Inoltre, parechje cumpagnie logistiche internaziunali operanu in Bangladesh chì furnisce servizii cumpleti cumpresi a spedizione di merci per via aerea o marittima; intermediazione doganale; magazzinu; distribuzione; suluzione di imballaggio; serviziu di spedizione express ecc. Tuttavia, cum'è qualsiasi altru paese in via di sviluppu cù sfide logistiche sustanziali, esiste ancu in Bangladesh, cum'è cundizioni stradali inadegwate fora di e zone metropolitane chì ponu impattu a consegna puntuale di merchenzie in particulare durante a stagione di i monsoni. -cunniscenza di sti sfidi è pussede una cumpetenza lucale chì pò aiutà à navigà à traversu senza difficultà. In tuttu, u Bangladesh furnisce opportunità promettenti per l'imprese chì cercanu soluzioni logistiche efficienti sustinute da un vastu sviluppu di infrastruttura, una posizione geografica affascinante è u putenziale di un mercatu di e-commerce in espansione.
Canali per u sviluppu di i cumpratori

Fiere impurtanti

Bangladesh, situatu in l'Asia Meridionale, hè diventatu un attore significativu in u mercatu internaziunale cù u so forte settore di fabricazione. U paese offre parechje strade impurtanti per l'acquistu internaziunale è l'approvvigionamentu, inseme cù una serie di fiere è mostre. Unu di i canali chjave per l'approvvigionamentu da u Bangladesh hè attraversu a so vibrante industria di vestiti. Bangladesh hè unu di i più grandi esportatori di vistimenti pronti in u mondu, attraendu grandi cumpratori internaziunali da paesi cum'è i Stati Uniti, Germania, Francia è Italia. I pruduttori di tessili lucali si sò stabiliti cum'è fornitori affidabili offrendu prezzi competitivi è prudutti d'alta qualità. In più di vestiti è tessili, u Bangladesh eccelle ancu in settori cum'è l'articuli di pelle è i prudutti di juta. I pruduttori di marchi di pelle in Bangladesh accoltu à marchi famosi in u mondu per via di a so cumpetenza in a produzzione di diversi articuli cumpresi sacchetti, scarpi, giacche, portafogli, etc. In modu simili, i prudutti di juta cum'è tappeti è tappeti sò esportati populari da Bangladesh. Per facilità l'affari trà i cumpratori internaziunali è i fornituri lucali, diverse fieri sò urganizati in tuttu l'annu. Alcune mostre notevuli includenu: 1. Fiera Internaziunale di Dhaka: Questu avvenimentu di un mese tenutu annuale mostra una larga varietà di cummerci cumpresi tessili è vestiti, juta è merchenzie di juta, pelle è marroni, machini di trasfurmazioni alimentarii, servizii TIC, è assai di più. 2. BGMEA Apparel Expo: Urganizata da l'Associazione Bangladesh Garment Manufacturers and Exporters (BGMEA), stu avvenimentu si focalizeghja solu nantu à l'oportunità di approvvigionamentu di vestiti da più di 400 fabricatori sottu un tettu. 3. International Leather Goods Fair (ILGF) - Dhaka: Questa fiera hè dedicata à mostrà marchi di pelle di alta qualità prudutte da i principali pruduttori di Bangladesh destinati à i cumpratori mundiali chì cercanu disinni di moda à prezzi competitivi. 4.Agro Tech - Una mostra agricula specializata chì prumove l'avanzamenti agriculi mentre offre opportunità di acquisti in diverse industrii basati nantu à l'agro, cum'è i prughjetti di a zona di trasfurmazioni di l'equipaggiu di macchine agricule chì miranu à a tecnulugia di sviluppu di l'agro-prodottu, etc. Queste fiere furnenu una piattaforma per i cumpratori internaziunali per scuntrà i fornitori potenziali, stabilisce rete, è scopre opportunità di cummerciale. Aiutanu ancu à capisce u paisaghju di l'industria lucale è à acquistà insights in i tendenzi è i prudutti emergenti. Bangladesh hà dimustratu u so impegnu à prumove u cummerciu internaziunale stabilendu zoni ecunomiche è creendu un ambiente favurevule per l'investituri. Offre incentivi è facilità attraenti à l'investitori stranieri assicurendu e pratiche di travagliu ghjuste. Questu hà ancu rinfurzatu l'appellu di u paese cum'è una destinazione d'approvvigionamento per i cumpratori globali. In generale, cù a so forte basa di fabricazione, i prezzi competitivi è i standard di qualità migliorati, u Bangladesh cuntinueghja à attruverà cumpratori internaziunali prominenti in diversi settori. A so participazione à e fiere offre ampie opportunità per a rete, l'approvvigionamentu di i prudutti è l'esplorazione di partenariati potenziali in l'ecosistema dinamicu cummerciale di u paese.
In Bangladesh, i mutori di ricerca più cumunimenti usati sò: 1. Google (www.google.com.bd): Google hè u mutore di ricerca più populari in Bangladesh è in u mondu sanu. Fornisce risultati di ricerca cumpleti chì coprenu diversi temi cum'è nutizie, immagini, video, carte è più. 2. Bing (www.bing.com): Bing hè un altru mutore di ricerca assai utilizatu in Bangladesh. Offre funzioni simili à Google è hè cunnisciutu per a so pagina di casa visualmente attraente cù una maghjina chì cambia ogni ghjornu. 3. Yahoo (www.yahoo.com): Ancu s'ellu ùn hè micca populari cum'è Google o Bing, Yahoo hà sempre una basa d'utilizatori significativu in Bangladesh. Yahoo furnisce una gamma di servizii cumprese capacità di ricerca web. 4. DuckDuckGo (duckduckgo.com): DuckDuckGo si distingue per enfatizà a privacy di l'utilizatori. Ùn guarda micca infurmazione persunale è evita risultati di ricerca persunalizati basati nantu à a storia di navigazione. 5. Ecosia (www.ecosia.org): Ecosia hè un mutore di ricerca favuritu di l'ambiente chì usa i so rivenuti per plantà arburi in u mondu, sustenendu i sforzi di riforestazione mentre furnisce risultati di ricerca affidabili. 6. Yandex (yandex.com): Yandex hè un mutore di ricerca basatu in Russia assai utilizatu in certi rigioni di l'Europa di l'Est è l'Asia Centrale cumprese parti di Bangladesh. 7. Naver (search.naver.com): Ancu s'ellu hè principarmenti populari in Corea di u Sud, Naver offre una opzione di lingua inglese per l'utilizatori fora di a Corea chì cercanu infurmazioni nantu à diversi temi cumpresi nutizie, pagine web, imagine etc. 8. Baidu (www.baidu.com): Baidu hè unu di i principali mutori di ricerca in Cina, ma pò ancu esse usatu per accede à l'infurmazioni relative à u Bangladesh inserendu e parolle chjave pertinenti o utilizendu strumenti di traduzzione se ne necessariu. Eccu alcuni mutori di ricerca cumunimenti usati in Bangladesh cù i so rispettivi indirizzi web induve pudete accede à elli per e vostre ricerche.

Principali pagine gialle

In Bangladesh, ci sò parechje pagine gialli prominenti chì furniscenu liste è informazioni di cuntattu per diverse imprese è servizii. Quì sottu sò alcune di e principali pagine gialle in Bangladesh cù l'indirizzi di u so situ web: 1. Pagine Gialle di Bangladesh: Questu hè unu di i repertorii più populari di e pagine gialli in u paese, chì offre una lista cumpleta di l'imprese da diverse industrii. L'indirizzu di u so situ web hè: https://www.bgyellowpages.com/ 2. Libreria Grameenphone: Grameenphone, unu di i principali operatori di telecomunicazioni in Bangladesh, mantene un annuariu in linea dedicatu chjamatu "Libreria". Include una vasta cullizzioni di liste di cummerciale in diversi settori. Pudete truvà à: https://grameenphone.com/business/online-directory/bookstore 3. Prothom Alo Business Directory: Prothom Alo hè un ghjurnale assai lettu in Bangladesh chì offre ancu una piattaforma in linea per circà l'imprese lucali. U so repertoriu cummerciale pò esse accessu attraversu stu ligame: https://vcd.prothomalo.com/directory 4. CityInfo Services Limited (CISL): CISL opera una piattaforma online cunnisciuta cum'è "Bangladesh Information Service" chì furnisce infurmazioni preziose nantu à l'urganisazioni lucali è i servizii in diversi domini. U situ web per e so pagine gialle hè: http://www.bangladeshinfo.net/ 5. Bangla Search Engine Locale - Amardesh24.com Directory Online: Amardesh24.com offre elenchi cumpleti è dati di cuntattu per l'imprese chì operanu in Bangladesh attraversu u so serviziu di annuariu in linea chjamatu "Bangla Local Search Engine". U ligame di u situ web hè: http://business.amardesh24.com/ 6.City Corporation siti web (per esempiu, Dhaka North City Corporation- www.dncc.gov.bd è Dhaka South City Corporation- www.dscc.gov.bd): E cità maiò cum'è Dhaka anu siti web specifichi gestiti da e rispettive corporazioni di cità chì ponu include annuarii cummerciale o informazioni di cuntattu. Per piacè nutate chì i siti web citati sopra eranu precisi à u mumentu di a scrittura, ma ponu esse sottumessi à cambià. Inoltre, hè cunsigliatu di cunsultà fonti ufficiali o di fiducia mentre facenu transazzione cummerciale o cercanu servizii in ogni paese.

Principali piattaforme di cummerciale

In Bangladesh, l'industria di e-commerce hè stata fiorita rapidamente in l'ultimi anni. U paese ospita parechje piattaforme di e-commerce prominenti chì risponde à i bisogni di a so populazione digitale crescente. Eccu alcune di e principali piattaforme di e-commerce in Bangladesh cù l'URL di u so situ web: 1. Daraz (www.daraz.com.bd): Daraz hè unu di i più grandi mercati in linea in Bangladesh chì offre una larga gamma di prudutti da l'elettronica, a moda, l'apparecchi di casa, à l'alimentazione è più. Permette à i venditori lucali è internaziunali di vede i so prudutti. 2. Bagdoom (www.bagdoom.com): Bagdoom hè una piattaforma di shopping online populari chì offre una gamma diversa di prudutti cumpresi l'elettronica, l'articuli di moda, i prudutti di bellezza è di salute, decoru di casa è rigali. 3. AjkerDeal (www.ajkerdeal.com): AjkerDeal hè un mercatu all-in-one induve i cunsumatori ponu truvà una vasta cullizzioni di prudutti di stili di vita cumpresi vestiti è accessori per l'omi è donne, gadgets elettronichi, articuli di casa, è più. 4. pickaboo (www.pickaboo.com): pickaboo hè specializatu in a vendita di dispusitivi elettronichi cum'è smartphones, laptops / tablets, laptops / desktop cameras & accessories, Console di ghjocu, ghjochi, etc. di marche famose. 5.Rokomari (https://www.rokomari.com/): Rokomari hè cunnisciutu principalmente cum'è una libreria in linea, ma copre ancu diverse altre categurie cum'è gadgets elettronichi, beni di cura persunale, vestiti è moda, articuli di rigalu, etc. Quessi sò solu uni pochi di esempi di piattaforme di e-commerce notevoli chì operanu in i mercati in linea di Bangladesh. Oltre à questi, i cummercializatori offline populari cum'è Aarong, i magazzini BRAC annantu à l'anni anu ancu pigliatu e so operazioni in linea chì permettenu à i clienti di cumprà da elli attraversu siti web o app mobile. .Parechji altri sò ancu emersi rapidamente aghjunghjendu i so cuntributi per rivoluzionari i shopping online in i cunfini di stu paese. Hè impurtante per i cunsumatori di cunsiderà fatturi cum'è u prezzu, a qualità è e recensioni di i clienti quandu decidenu in quale piattaforma di fiducia prima di fà una compra.

Principali piattaforme di media suciale

In Bangladesh, ci sò parechje piattaforme di rete suciale populari chì a ghjente usa per cunnette cù l'altri è sparte infurmazioni. Eccu alcuni di i siti di rete suciale più utilizati in u paese cù i so rispettivi URL di u situ web: 1. Facebook (www.facebook.com): Facebook hè di granu a piattaforma suciale più populari in Bangladesh. Permette à l'utilizatori di creà profili, cunnetta cù l'amichi è a famiglia, unisce gruppi, sparte foto è video, è cumunicà per mezu di missaghji. 2. YouTube (www.youtube.com): YouTube hè una piattaforma di spartera di video largamente usata in Bangladesh induve l'utilizatori ponu carricà, fighjate è cummentarii video chì coprenu diversi sughjetti chì varienu da l'intrattenimentu à u cuntenutu educativu. 3. Instagram (www.instagram.com): Instagram hè una altra piattaforma suciale ben amata in Bangladesh induve l'utilizatori ponu sparte ritratti è video brevi. Offre ancu funzioni cum'è storie, streaming in diretta, opzioni di messageria, è una tabulazione di esplorazione per scopre un novu cuntenutu. 4. Twitter (www.twitter.com): Twitter hà guadagnatu pupularità trà una parte significativa di a pupulazione in Bangladesh, postu chì furnisce una piattaforma per sparta missaghji brevi chjamati tweets. L'utilizatori ponu seguità i cunti di l'altri per seguità l'aghjurnamenti di e nutizie o esprimenu i so pinsamenti in u limitu di 280 caratteri. 5. LinkedIn (www.linkedin.com): LinkedIn hè principalmente utilizatu per scopi di networking prufessiunale in Bangladesh. Permette à l'individui di custruisce cunnessione prufessiunali in linea creendu profili chì mette in risaltu e so cumpetenze, esperienze è storia di u travagliu. 6. Snapchat: Ancu s'ellu ùn hè micca diffusatu cum'è altre piattaforme nantu à sta lista, hà guadagnatu pupularità à mezu à i ghjovani-Snapchat permette à l'utilizatori di mandà ritratti o video chì spariscenu dopu avè vistu da i destinatari. 7. TikTok: TikTok hà guadagnatu recentemente una pupularità significativa trà i ghjovani utilizatori in Bangladesh per via di e so capacità di creazione di cuntenutu video di forma curta divertenti. 8 WhatsApp: Ancu s'ellu hè tecnicamente classificatu cum'è una app di messageria piuttostu cà un situ di media suciale tradiziunale; Tuttavia, vale a pena menziunà WhatsApp per via di a so utilizzazione massiva in tutti i gruppi d'età per scopi di cumunicazione, cumpresu a spartera di missaghji di testu è di fugliali multimediali. Queste piattaforme anu avutu un impattu prufondu nantu à cumu e persone in Bangladesh cumunicanu, sparte è cunnetta cù l'altri. Mentre a popularità di queste piattaforme pò cambià cù u tempu, attualmente, ghjucanu un rolu significativu in a furmazione di l'interazzione suciale è e cumunità in linea in u paese.

I principali associi industriali

In Bangladesh, ci sò parechje associazioni industriali maiò chì rapprisentanu diversi settori di l'ecunumia. Queste associazioni ghjucanu un rolu cruciale in a prumuzione è a prutezzione di l'interessi di e so rispettive industrie. Eccu alcune di e principali associazioni industriali in Bangladesh cù i so siti web: 1. Bangladesh Garment Manufacturers and Exporters Association (BGMEA): Questa associazione rapprisenta a più grande industria d'esportazione di u paese, vale à dì, a fabricazione è l'esportazione di vestiti pronti. situ web: http://www.bgmea.com.bd/ 2. Federazione di e Camere di Cummerciu è di l'Industria di u Bangladesh (FBCCI): FBCCI hè l'urganizazione di u cummerciu di l'apex in Bangladesh chì comprende diverse camere è associazioni specifiche di u settore. Site web: https://fbcci.org/ 3. Dhaka Chamber of Commerce & Industry (DCCI): DCCI prumove l'attività cummerciale in a cità di Dhaka, chì serve cum'è una piattaforma per l'imprese lucali per interagisce cù e contraparti naziunali è internaziunali. situ web: http://www.dhakchamber.com/ 4. Chittagong Chamber of Commerce And Industries (CCCI): CCCI rapprisenta l'imprese chì operanu in Chittagong, chì hè unu di i principali centri industriali in Bangladesh. Site web: https://www.ccsibd.org/ 5. L'Associazione per l'Industrie Elettroniche In Bangladesh (AEIB): AEIB hè una associazione composta da cumpagnie di fabricazione di l'elettronica chì prumove a crescita è u sviluppu in stu settore. situ web: http://aeibangladesh.org/ 6. Leathergoods & Footwear Manufacturers & Exporters Association of Bangladesh (LFMEAB): LFMEAB travaglia per sviluppà, prumove, prutegge è rinfurzà l'industria di a pelletteria in Bangladesh. situ web: https://lfmeab.org/ 7. Associazione di pruduttori è esportatori di jute di Bd Ltd.: Questa associazione si concentra nantu à rapprisintà i pruduttori è l'esportatori di i prudutti di jute chì cuntribuiscenu à una di l'industrii tradiziunali di u Bangladesh. Nisun situ web specificu trovu Quessi sò solu uni pochi di esempi trà parechje altre associazioni industriali chì operanu in diversi settori, cum'è farmaceutica, ceramica, IT è tessili. Queste associazioni ghjucanu un rolu significativu in a prumuzione di u cummerciu, u lobbying per i cambiamenti di pulitica, l'urganizazione di avvenimenti è mostre, furnisce opportunità di furmazione è sviluppu, è favurizendu a cullaburazione trà l'imprese in Bangladesh.

I siti web di cummerciale è cummerciale

Bangladesh, ufficialmente cunnisciuta cum'è a Republica Populare di Bangladesh, hè un paese situatu in l'Asia Meridionale. Hà una ecunumia in crescita è hè cunnisciuta per a so industria di vestiti, i prudutti agriculi è l'esportazioni di tessili. Eccu alcuni siti ecunomichi è cummerciale di Bangladesh: 1. Ministeru di u Cummerciu: U situ web ufficiale di u Ministeru di u Cummerciu furnisce infurmazioni nantu à e pulitiche cummerciale, regulamenti è opportunità d'investimentu in Bangladesh. I visitori ponu accede à e nutizie relative à l'affari, dati di export-importazione, accordi cummerciale è altre risorse. situ web: https://www.mincom.gov.bd/ 2. Export Promotion Bureau (EPB): EPB hè rispunsevule per prumove l'esportazioni da u Bangladesh à i mercati internaziunali. U so situ web offre infurmazioni nantu à i settori potenziali d'esportazione in Bangladesh inseme cù dettagli nantu à diversi prugrammi di prumuzione di l'esportazioni realizati da u guvernu. situ web: http://www.epb.gov.bd/ 3. Board of Investment (BOI): BOI hè l'agenza primaria di prumuzione d'investimentu in Bangladesh. U so situ web furnisce infurmazione cumpleta nantu à l'opportunità d'investimentu in diversi settori in u paese. I visitatori ponu scopre i dettagli nantu à l'incentivi per l'investituri stranieri è e linee guida per creà imprese. situ web: https://boi.gov.bd/ 4. Dhaka Chamber of Commerce & Industry (DCCI): DCCI rapprisenta l'imprese chì operanu in a cità di Dhaka, chì hè a capitale di Bangladesh. U situ web di a camera offre risorse utili cumpresi repertorii cummerciale, calendariu di l'avvenimenti, rapporti di intelligenza di u mercatu è diversi servizii furniti à i membri. situ web: https://www.dhakchamber.com/ 5. Federazione di Bangladesh Chambers & Commerce Industries (FBCCI): FBCCI hè una di e più grandi camere di cummerciale in Bangladesh chì rapprisenta l'imprese in diversi settori in tuttu u paese. U so situ web ufficiale cuntene infurmazioni specifiche di u settore è dettagli nantu à l'avvenimenti cummerciale urganizati da FBCCI. Site web: https://fbcci.org/ 6

I siti di ricerca di dati di cummerciu

Ci sò parechji siti web chì furniscenu dati cummerciale in Bangladesh. Eccu alcuni di elli: 1. Uffiziu di Promozione di l'Esportazione, Bangladesh: U situ web ufficiale furnisce infurmazioni nantu à e statistiche di l'esportazione, l'accessu à u mercatu, e pulitiche cummerciale è e nutizie relative à u cummerciu. Pudete truvà più dettagli à https://www.epbbd.com/ 2. Bangladesh Bank: U bancu cintrali di Bangladesh publica diversi indicatori ecunomichi cumpresi i dati di u cummerciu cum'è i rapporti d'esportazione è d'importazione. Pudete accede à l'infurmazioni à https://www.bb.org.bd/ 3. Department of Customs Excise & VAT, Bangladesh: furnisce infurmazioni nantu à i diritti doganali è i tariffi applicati à l'impurtazioni è l'esportazioni in u paese. Pudete visità u so situ web à http://customs.gov.bd/ 4. L'Organizazione Mondiale di u Cummerciu (OMC): L'OMC furnisce statistiche di cummerciale generale per diversi paesi cumpresu u Bangladesh. Visita u so situ web è andate à a sezione "Statistica" per più dettagli à https://www.wto.org/ 5. Ecunumia cummerciale: Questa piattaforma offre indicatori ecunomichi cumpleti cumpresi dati detallati nantu à u cummerciu internaziunale per parechji paesi in u mondu cumpresu Bangladesh. Scuprite u so situ web https://tradingeconomics.com/bangladesh/exports Questi siti web duveranu furnisce fonti affidabili di dati di cummerciu in relazione à l'impurtazioni è l'esportazioni di u Bangladesh inseme cù altre informazioni pertinenti cum'è i tariffi è i tendenzi di u mercatu.

piattaforme B2b

Bangladesh, un paese situatu in l'Asia Meridionale, hè diventatu un attore significativu in u mercatu B2B (business-to-business). Diversi piattaforme B2B sò state sviluppate per facilità u cummerciu è cunnetta l'imprese da diverse industrii. Eccu alcune di e piattaforme B2B prominenti in Bangladesh cù l'URL di u so situ web: 1. Trade Bangla (https://www.tradebangla.com.bd): Trade Bangla hè una di e principali piattaforme B2B in Bangladesh, chì offre una gamma completa di prudutti è servizii in parechji settori. U scopu di colma a distanza trà i cumpratori è i venditori attraversu a so interfaccia user-friendly. 2. Directory Exporters Bangladesh (https://www.exportersdirectorybangladesh.com): Questa piattaforma furnisce un annuariu di esportatori in Bangladesh in diverse industrii cum'è vestiti, tessili, prudutti di juta, farmaceutica, è più. Permette à i cumpratori internaziunali di cunnette direttamente cù l'esportatori per cullaburazioni cummerciale. 3. BizBangladesh (https://www.bizbangladesh.com): BizBangladesh hè un mercatu online populari chì offre una vasta gamma di prudutti è servizii di diversi settori cum'è vestiti è moda, agricultura, elettronica, materiali di custruzzione, etc. Permette à l'imprese. per presentà e so offerte in u mondu. 4. Dhaka Chamber E-Commerce Services Limited (http://dcesdl.com): DCC E-Commerce Services Limited hè una piattaforma di e-commerce stabilita da Dhaka Chamber of Commerce & Industry specificamente destinata à e transazzioni B2B trà l'imprese lucali in Bangladesh. 5. Directory di i Fabbricanti di Bangladesh (https://bengaltradecompany.com/Bangladeshi-Manufacturers.php): Questa piattaforma serve cum'è un annuariu cumpletu per truvà i fabricatori in diverse industrii in Bangladesh, cum'è siti web di fabricatori di tessili è vestiti/process/textured-fabric/ chì facilita l'approvvigionamentu faciule per l'imprese chì cercanu pruduttori di prudutti specifichi. Quessi sò solu alcuni esempi di piattaforme B2B notevuli chì operanu in u paisaghju cummerciale di Bangladesh; ci pò esse parechje altre catering à industrii specifichi o nicchi. Hè da nutà chì queste piattaforme agisce cum'è facilitatori per cunnette l'imprese è furnisce una piattaforma per u cummerciu; L'utilizatori sò cunsigliati per esercitassi a diligenza dovuta quandu si impegnanu in qualsiasi transazzione cummerciale.
//